Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיימינג במנוע בוקסר


AsaGoren
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום חברים!

 

שאלתי האם זה נכון שמנועי סובארו אימפרזה (בוקסר) אם הולכת רצועת טיימינג לא נגרם נזק למנוע ופשוט צריך לקחת את הרכב בגרר למוסך?

ואם יש לי חופש של שניה בערך מP עד מתי שאני שם הילוך (בגיר אוטו') באימפרזה שנת 99 זה דבר רע? מעיד על משהו?

אולי צריך להחליף שמן דיפרנציאל\גיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא ידוע לי ספציפית על מנוע בוקסר של סובארו, אבל במנוע בוקסר של אלפא רומיאו, קריעת טיימינג מובילה לנזק גדול. לא מומלץ.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מיטב ידיעתי במנועי ה 1600 סמ"ק בסובארו, עד שנת 1998 לפחות, קריעה של טיימינג לא גורמת למפגש בוכנה שסתום. מעבר לשנתון זה, לא יודע.

מדובר במנוע EJ16 והוא קיים כמעט כל הדגמים משנות 93 עד 2003 לפי מה שהסתכלתי מתחת למיכסי מנוע במוסכים שהייתי..

אז יש מצב שגם אצלי.

בכל מקרה אשמח לעוד חוות דעת בנושא אם מישהו גם שמע.

לא ידוע לי ספציפית על מנוע בוקסר של סובארו, אבל במנוע בוקסר של אלפא רומיאו, קריעת טיימינג מובילה לנזק גדול. לא מומלץ.

יש מצב שזה רק על סובארו באמת כי אני הייתי בטוח שזה קשור למנוע בוקס אך אולי אני טועה.

מה זאת אומרת "חופש של לשניה" ? השאלה לא ממש ברורה

הכוונה שלוקח בערך שניה -מבחינת זמן- עד שההילוך נכנס\מתחיל לתפקד\להזיז את הרכב

באופל אסטרה 96 שהייתה לי לפני כן ההילוך היה נכנס יותר מהר פשוט

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני כמעט בטוח שבמודל שלך יש מסנן שמן גיר אוטומטי חיצוני, בדוק זאת ואם אכן יש כזה, החלף אותו וכמובן תחליף גם שמן גיר.

 

בכל שילוב הילוך בין P ל R או D קיים DELAY מסויים, מהרגע שבו המערכת מקבלת את הפקודה ומעבירה באופן הידראולי את הגיר למצב שבו בחרת. אם ה DELAY מוגזם (ואת זה אי אפשר לדעת דרך הפורום) אז כדאי לבדוק את הדברים שרשמתי לך מעלה.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע"פ AUTODATA בדגם מנוע זה לא אמור להיות מפגש שסתום-בוכנה במקרה של קריעת רצועת תזמון.

מצורף קובץ צילום מ-AUTODATA ובתחילת העמוד תחת הכותרת check engine damage כתוב המידע.בתחתית הדף רשום דגם הרכב וקוד המנוע שאליו מתייחס המידע.תבדקו שאכן יש התאמה (מנוע EJ16).

check engine damage.gif

ADZ

יוסי כוהן הקדים אותי..

בכל מקרה ניתן לקרוא בקובץ המצורף את המידע.

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ע"פ AUTODATA בדגם מנוע זה לא אמור להיות מפגש שסתום-בוכנה במקרה של קריעת רצועת תזמון.

מצורף קובץ צילום מ-AUTODATA ובתחילת העמוד תחת הכותרת check engine damage כתוב המידע.בתחתית הדף רשום דגם הרכב וקוד המנוע שאליו מתייחס המידע.תבדקו שאכן יש התאמה (מנוע EJ16).

[ATTACH]226940[/ATTACH]

ADZ

יוסי כוהן הקדים אותי..

בכל מקרה ניתן לקרוא בקובץ המצורף את המידע.

לפי AUTODATA מזהירים שיש מצב של מפגש שסתום בוכנה בהרכבה לקויה.

 

תודה רבה על תשובותיכם המקצועיות.

היות ואיני מבין גדול,אני רוצה לדעת האם יש חשש להרכבה לקויה של טיימינג ושני העניינים שהזכרתי בפתיחת הנושא קשורים זה לזה?

(אני חושד בטיימינג אין לי דרך לדעת מתי עשו אך לפי הבעלים הקודם בוצע טימינג לפני 20,000

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באופן אישי, גם אם נעשה טיימינג, כשאני קונה רכב חדש, אני תמיד עושה לו טיימינג.

אנשים משקרים ואחרים לוקחים את האוטו למכונאים זבל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני תמיד עושה לו טיימינג.

ואני לא עושה טיימינג. :-P יש לי העדפה ברורה למנועים עם שרשרת או פתרון אחר (למשל פוש רוד) - העיקר שזו לא תיהיה גומייה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב לכולם !

ואני לא עושה טיימינג. :-P יש לי העדפה ברורה למנועים עם שרשרת או פתרון אחר (למשל פוש רוד) - העיקר שזו לא תיהיה גומייה.

קטונתי מלהבין

תודה רבה על תשובותיכם המקצועיות.

היות ואיני מבין גדול,אני רוצה לדעת האם יש חשש להרכבה לקויה של טיימינג ושני העניינים שהזכרתי בפתיחת הנושא קשורים זה לזה?

(אני חושד בטיימינג אין לי דרך לדעת מתי עשו אך לפי הבעלים הקודם בוצע טימינג לפני 20,000

אני צריך להבין סופית מה אני צריך לדעת מתוך הטקסט שנכתב לעיל מהAUTODATA תודה :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...