Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5631 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל מומחי הסלולר.

בקרוב אני משדרג את הE71 לסמסונג גלאקסי, המכשיר מגיע עם 5 ג'יגה גלישה בחודש.

 

מישהו יודע האם יש אפשרות לחבר את המכשיר בUSB ללפטופ וכך לגלוש?

 

יש לי מודם סלולרי היום של אורנג' אבל אני משתמש בו לעיתים נדירות (אבל חשוב לי שיהיה לי כאשר אני כן צריך) - אם התשובה היא כן, אני פשוט אוכל לבטל את המודם הסלולרי והקו הנוסף..

 

תודה לעוזרים.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפשר הכל. לגבי אייפון- בעבר לא הייתה אפשרות אבל עדיין היית יכול לעשות זאת על ידי יצירת מין "רשת מחשב למחשב"

כיום אתה מפעיל "שיתוף אינטרנט" בלחיצת כפתור ולא צריך USB זה בבלוטוז' אני בטוח שגם הגלקסי יכול.

פורסם

הנה משהו שחברות הסלולאר לא רוצות שתדעו:



 

היום כמעט בכל טלפון שמכבד את עצמו יש מודם סלולארי מובנה. משמע אתה יכול לחבר אותו למחשב עם כבל USB, להפעיל חייגן (לרוב מגיע בתוכנות בסגנון PC SUITE) ולגלוש באינטרנט.

 

חשוב רק שתהיה לך חבילת גלישה שמתאימה לצרכים שלך, אחרת תפשוט רגל.

 

נ.ב. דבר כזה יש בE71 שלך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני חושב שאתה יכול גם לעשות SIM נוסף על אותו קו (אם שואלים אז תגיד בשביל מכשיר רכב).

זה עולה 5 שקל לחודש וזה אותו קו על כל המשתמע מכך.

את ה-SIM הנוסף אתה יכול לתקוע במודם הסלולרי ולגלוש בכיף בניצול חבילת הגלישה של הקו.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

כמו שהחברה אמרו, חיבור USB או בלוטוט אפשרי בלי בעיה אפילו מהנוקיה שלך

יותר מגניב לעשות מהטלפון הוט-ספוט

יכול להיות שבגלקסי זה אפשרי ישר מהניילון באיפון זה בנתיים רק לפרוצים הטענה שבגרסה הבאה 4.3 זה יהיה פיצר בילדאין

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

הוט ספוט זה תוכנה שהופחת את הסלולארי לראוטר, פשוט כמשמעו מפעילים במכשיר את התוכנה.

במחשב נייד דרך הרשת האלחותית מוצאים את הנקודה שהוא יוצר ומתחברים.

אודי A4

דימה.

פורסם

בפעם הראשונה שעשיתי את זה היה חיבור אינפרה אדום וגלישה (די מהירה לזמנו) זה היה בשנת 2001 עם נוקיה 6310.

אני רוצה להאמין שזה אפשרי היום עם צעצועי הנגיעה בטח עם גלקסי...

פורסם

ב2001 היה לי טלפון שהשעון המעורר שלו מעולם לא פספס

זה לא מעיד כלום על הטלפון הנוכחי שלי שמשתגע במעבר משעון קיץ לחורף או מ 2010 ל 2011 :-P

ככה שלהאמין אפשר אבל זה לא תמיד עוזר ;)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com


×
×
  • תוכן חדש...