Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5634 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מורידים את התוכנה, אם יש לך סורק בר-קוד אז תסרוק את ההודעה הקודמת שלי.

אם לא אז תחפש תוכנה בשם "Barnacle Wi-Fi Tether" או "Android Wi-Fi Tether"

אודי A4

דימה.

פורסם

אני לא מבין איך בעלי הגלאקסי פה עדיין לא נתנו תשובה ראויה.

 

אז הנה: אתה לא צריך שום כבל USB ושום תוכנה מיוחדת.

ישנה אפשרות מובנית במכשיר להפוך את הטלפון ל-AP נייד. כלומר, אתה מפעיל את זה ואז אתה יכול להתחבר אליו דרך המחשב בדיוק כמו שאתה מתחבר לראוטר האלחוטי שלך בבית, ולגלוש באינטרנט.

 

הוראות להפעלה (לתפריטים באנגלית):

 

Settings -> Wireless and network -> Mobile AP

 

איחלתי לחייל בהצלחה.

פורסם

תודה חבר.

עשיתי כמו שהסברת, הוא מצא את הרשת אבל לאחר כמה שניות שהתחבר כביכול אמרת שחסר קישרויות ואת שם הרשת.

שוב, שאלתי היא ע"י USB ולא ע"י יצירת רשת WIFI, אלא אם יצירת WIFI וחיבור ע"י USB לוקחים את אותה צריכת סוללה

תודה שוב

פורסם

חברים, כיוון שדרך העבודה אתמול דובר על גלאקסי אבל כרגע מתברר שמגיע אליי האייפון 4.

 

האם גם שם קיימות כל האפשרויות עליהן דיברנו?

גם כן חבילת גלישה של 5 ג'יגה.

 

תודה.

פורסם

אפשר לחבר עם בלוטוט' וUSB כרגע.

בעתיד הקרוב כנראה גם WIFI (אפשר כבר היום עם אייפון פרוץ)

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אם האייפון פרוץ אז יש פטרון mywi ניסיתי רק דרך הוטספוט אבל אפשר גם דרך USB וBLUETOOTH.

אודי A4

דימה.

פורסם

1. מוריד ומתקין ITUNES (כן זה חובה - כל עוד אין לך MAC - פה באים הדרייברים)

2. מפעיל THETHERING בדרך הבאה - Settings - general - network - internet tethering

3. מחבר בUSB ונהנה

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

כדי להפוך להוטספוט אתה צריך להוריך דרך סידיה תוכנה שנקראת MYWI (חפש בחינם דרך SOURCE שנקרא XSELLIZE).

תריץ ותפעיל מהמסך הראשי של התוכנה - וזהו.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

יגאל אורנג' חוסמים לך את השרות, תתקשר ותדרוש שיסדרו את זה.

LIVIUR ניסיתי להוריד את MYWI דרך XSELLIZE וזה לא הולך :(

אודי A4

דימה.


×
×
  • תוכן חדש...