Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5646 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר, לצורך סידורים אני צריך להגיע לדרך השלום 53 אשר נמצא בצד של גבעתיים.

אני אתנייד בתחבורה ציבורית ואשמח לדעת איזה קווים מגיעים מתל אביב, למשל מרכבת השלום לדרך השלום בגבעתיים.

בדקתי באתר של אגד וגם של דן אך לא נמצאו תוצאות מתאימות.

 

תודה וערב טוב,

 

דוד :-)

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

תחנת רכבת השלום יושבת על... דרך השלום. כמעט כל אוטובוס שנוסע לכיוון מזרח חוצה את כל או את רוב דרך השלום.

 

מתחנת רכבת השלום עד הגבול עם גבעתיים זה קצת פחות מקילומטר, בהחלט משהו שאפשר לעשות ברגל.

 

איתמר.

 

עריכה: הרצתי חיפוש במפה, מרחק ההליכה שלך מתחנת רכבת השלום ועד לשלום 53 הוא קילומטר בדיוק.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בטוח ? כי נניח לצ'קפוינט אני מגיע ברגל בכיף. אבל הפניקס, היעד שלי למחר נראה די רחוק מהרכבת.

בכל אופן, אני מקווה שיש אוטובוסים אשר נוסעים על דרך השלום, משום מה לא נתקלתי בשום מידע לגבי המסלול הנ"ל באתר של דו ואגד. :wink:

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

חפש באתר של קווים, קו 56 לדוגמה.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

תודה איתמר. בזכותך לא אלך ברגל :wink: .

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

הכוונה להגיע ל"הפניקס" או לפלאפון?

המרחק מתחנת השלום הוא בערך ק"מ של הליכה נוחה ומישורית. בשעות מסויימות ללכת ברגל יקח רק טיפה יותר מנסיעה ברכב.

איני יודע תדירות של 56, יש שם קו פופולרי יותר 63 שנוסע דרך גבעתיים, ויוריד אותך ליד בית הקברות בגבעתיים, וזה 20 מטר מהקטע האחרון ללכת. זמן הנסיעה וההמתנה לאוטובוס יארכו יותר מהליכה.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

אכן מדובר בפניקס.

ביררתי לגבי קו 56 והוא עובר בתדירות של פעם בשעה, מה שיקשה להגיע בזמן.

ע"פ מראה עין המבנה נראה מרוחק מתחנת השלום, היכן שארד.

נלך ברגל בשביל הספורט מקסימום8)

 

תודה לעוזרים !

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
פורסם

האזור הזה של גבעתיים הוא דוגמא טובה לרעה החולה של התחבורה הציבורית בישראל.

בנו קומפלקס משרדים ענק, העבירו לשם חברות גדולות כמו פלאפון, ערוץ 10 והפניקס. אבל אוטובוס אחד נורמלי שיעבור שם? לאאא, זה לא צריך.

 

בכל מקרה, רק קו 56 של קווים מגיע לאזור וביננו, ואל תספר לאף אחד שכתבתי לך את זה, זה לא קו שאתה רוצה לבנות עליו.

מבחינת הליכה מדובר ביותר מ-12 דקות הליכה לדעתי, ולגמרי במקרה הלכתי היום חלק מהמסלול. גם לפי וואלה מפות מדובר בקצת יותר מקילומטר של הליכה, שזה אומר בערך 20 דקות לפי החשבון שלי.

אופציה אחרת היא באמת לנסוע עם 63 (שעוצר בעזריאלי) ולרדת באזור בית הקברות. זה מקצר לך יותר מחצי מהדרך.

קו 31 מגיע די קרוב, אבל כמובן שהוא לא עובר ברכבת מרכז או ברכבת עזריאלי אלא בתחנה המרכזית הישנה והחדשה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
האזור הזה של גבעתיים הוא דוגמא טובה לרעה החולה של התחבורה הציבורית בישראל.

בנו קומפלקס משרדים ענק, העבירו לשם חברות גדולות כמו פלאפון, ערוץ 10 והפניקס. אבל אוטובוס אחד נורמלי שיעבור שם? לאאא, זה לא צריך.

 

רוצה דוגמה יותר טובה? רחוב הברזל ברמת החייל.

עשרות חברות הייטק, אולפני טלוויזיה, מסעדות, בית חולים, בית מלון - וכמה קווי אוטובוס מגיעים לשם?

 

אין לי צל של ספק ש"מהפכה" בתחום התחבורה הציבורית לא תבוא בדמות הפרטה, הכנסת חברות חדשות והורדת מחירים. ברגע שתהיה תחבורה ציבורית יעילה הדברים ישתנו. אחת מהסיבות שבחרתי ללמוד גיאוגרפיה הייתה כדי לנסות ולהשפיע על קובעי מדיניות לחולל מהפכה בתחבורה הציבורית.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יש לי עוד דוגמה בשבילכם: קניון אשדוד שעל הטיילת, בסמוך לנמל.

 

בנו שם מקום יפהפה, עם מסעדות, בתי עסק ו....טיילת, רק שכחו לשלוח אוטובוסים שישרתו את האזור.

יצא שקהל היעד הצטמצם מכלל תושבי העיר לכמה אלפים בלבד, בהם כאלה שבאים עם מכוניות ובעיקר

ילדים שהיה להם את הכח ללכת ברגל את הדרך מתחנת האוטובוס למעלה (רח' רוגוזין אאל"ט), לכיוון

הים - משהו כמו רבע שעה. מיותר לציין שהילדים לא היוו כח קניה משכנע במיוחד.

 

לא רק זה, אלא גם בעלי העסקים המטומטמים לא העלו בדעתם להתאגד ולעשות שאטל שיעלה וירד את

רחוב נורדאו הסמוך, מה שהיה למעשה מחסל את הבעיה. הם העדיפו לחכות שהעיריה תעשה משהו בנדון.

 

קניון אשדוד פשט את הרגל ונסגר בצו בימ"ש לפני שנים. אני מגיע לשם לעתים לבקר חברים שגרים באזור,

ומתפלא כל פעם מחדש מהיופי של האזור ומהפוטנציאל הלא ממומש שלו. מקווה שיום אחד מישהו ישקם את

המתחם הזה, כי עם קצת תשומת לב ושיווק נכון, בהחלט אפשר לעשות שם כסף.

 

לעניין רמת החי"ל ובנייני המשרדים על דרך השלום, אני מאמין שאף אחד לא תכנן שם תח"צ מתוך ההנחה

שלכל באי המקם יש רכב צמוד, או טרמפ עם אחד כזה. כנראה שעיריית ת"א/גבעתיים לא שמה את פיתוח

התח"צ בראש מעינייה כשאישרה את התכניות הנ"ל. ובאמת, למה להתעסק בזה כשאפשר פשוט לגזור את

הקופון וללכת? מצב דומה קיים גם באזה"ת של הרצליה - כל האוטובוסים עוצרים על כביש החוף, ומשם כולם

הולכים ברגל.

 

יוצאת דופן בתחום זה היא עיריית נתניה, שלא רק תכננה את אזור התעשיה החדש שלה עם קווי אוטובוס ומוניות

שירות למרכז העיר ולתחנת הרכבת הסמוכה, אלא אף הוסיפה קווים המקשרים לשכונות החדשות ולת"א, ללא

הצורך לחצות את הגשר לכיוון השכונות הדרומיות, כפי שהיה בהתחלה.

פורסם

חברים ערב טוב,

 

היום התחלתי את יומי הראשון במקום העבודה החדש ברגל ימין. למרבה מזלי, המזג אוויר היה נעים והלכתי את המסלול השופע בתחבורה ציבורית ( NOT) ברגל. תוך 12 דקות הייתי במקום כדי לגלות שיש שאטל של החברה שיוצא מרכבת השלום כל בוקר לפניקס :wink:

 

אני חושב שזה פספוס טוטאלי לא לאייש את המסלול הנ"ל בקווי שירות לציבור. למרבה הפלא ההליכה ממש נעימה ואין כמעט ורמזורים עד ליעד. what a walk in the park 8)

 

המשך שבוע טוב,

 

דוד

Night Driver כתב:

באגירה הוא מומחה החייזרים פה. תעלי תמונה של יצור עם יותר מ 4 רגליים והוא מיד יספר לך מי הוא, איפה הוא גר ומה ההורים שלו עושים.
×
×
  • תוכן חדש...