Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוזוקי בלנו - מד צריכת דלק


boriska86
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5245 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום רב!

 

יש לי סוזוקי בלנו אוטומט שנת 2000,

אני מבסוט מאוד מהרכב אך יש רק נתון אחד שמאוד מטריד אותי,

 

לפי דעתי יש תקלה במד צריכת הדלק מפני שהוא מוריד בקצב של 8\1 מיכל כל 25 קילומטר, ואינו מראה את הצריכה האמיתית

הצלחתי לנסועי בו 450 שקילומטר לפני שנדלקה הנורה האדומה,

אבל לרבע מיכל הוא מגיע אחרי קילומטרז 220!! איך זה יכול להיות?

 

האם לדעתכם יש משהו שביכולתי לעשות?

חשבתי לתדלק פול טנק וליסוע מאה קילומטר ולתדלק שוב לפול לראות כמה הוא צורך למאה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה רגיל.

אצלי אתה יכול לנסוע 400 קילומטר על חצי מיכל אבל רק 100 על החצי השני.

 

הכי טוב למדוד דלק לפי קילומטרים ולא לפי מד הדלק.

 

תראה כמה הוא צורך כל 300 קילומטר ולפי זה תחשב את התצרוכת. כל פעם שאתה רואה שאתה מגיע קרוב לקילומטראז' בעייתי, תמלא. אני אומר 300 ולא מאה כי 100 זה לא באמת מייצג את התצרוכת שלך.

300 זה יותר קרוב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מאחר ומיכל הדלק לא בעל צורה שווה והמצוף בד"כ מודד גובה (ולא תכולה) יוצא שהחלק העליון מכיל יותר דלק מהתחתון והמצוף יורד לאט יותר בחלק העליון מהתחתון.

בשורה התחתונה - הירידה האיטית יותר בחלק העליון מפוצה ע"י הירידה המהירה יותר בחלק התחתון כך שהכל תקין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קצב שינוי מקום המחוג משתנה מרכב לרכב - היו לי שתי ליאנות, בראשונה המחור ירד תחילה לאט ואחרי שהראה חצי מיכל מהר, ובשניה ירד לחצי מיכל אחרי 100-120 ק"מ ואח"כ הירידה הפכה הרבה יותר איטית.

כאש קיבלתי את ה-SX4 המחוג הראה כמעט את הקו האדום, אבל בתחנת הדלק הקרובה נכנסו רק כ-25-30 ליטר, כלומר היו במיכל לפחות עוד 20 ליטר.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז מה הירידה התקינה? אצלי בבאלנו 2000 התופעה היא שהחצי הראשון המיכל יורד מהר אחרי בערך 150 קילומטר זה כבר מראה לי חצי מיכל ריק כמעט...ואחכ שאר הירידה של המיכל ממש איטית. האם זה המצב התקין? אני תאמת הולך למלא ברכב הזה אחרי שנסעתי בסביבות 420-450 ונשאר לי רבע של רבע מיכל..שמתי תוסף דלק ולפי המדידה שלי יוצא שהצריכה שלו יוצאת אחד ל 13.3..שזה ממש מעולה ולפני התוסף זה היה לי אחד ל12 או 12.5 משולב. באופן כללי אני מעריך שמיכל 40 ליטר של באלנו 2000 יכול לתת לך 500 קילומטר אבל כדי לא להגיע לרמת שחיקה של המיכל ונזק להזרקת דלק למלא דלק כל 400-420 מיכל מלא זה הכי בריא. מה הצריכת דלק הממוצעת אצלך ברכב הזה? נוסיף גם שאני נוסע די רגוע.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדגמי וזוקי בלנו שהגיע ולארץ אין מנורה שמראה על זה שדלק הולך להגמר. בלוח שעונים קיים מקום עבור המנורה הנ"ל, אך היא לא נמצאת שם. אאני אשמח לדעת איך חיברת את המנורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי אתה מתבלב שהצריכה שלך 13.3...

אלה עם יש לך רגל ממש עדינה ואתה לא עובר את ה 2300-2500 סל"ד שזה לא נתון ממש הגיוני ברכב אוטומט.. כי יש לו 4 הילוכים ויחסי העברה דיי ארוכים

עם הרכב ידני אז הגיוני.. (אף פעם לא ראיתי בלנו ידנית בארץ)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה לי אתה מתבלב שהצריכה שלך 13.3...

אלה עם יש לך רגל ממש עדינה ואתה לא עובר את ה 2300-2500 סל"ד שזה לא נתון ממש הגיוני ברכב אוטומט.. כי יש לו 4 הילוכים ויחסי העברה דיי ארוכים

עם הרכב ידני אז הגיוני.. (אף פעם לא ראיתי בלנו ידנית בארץ)

 

רציני לגמריי הרכב לפני התוסף דלק עשה לי 1 ל12 - 12.5 עכשיו אחרי התוסף 1 ל13.3.

הרכב אצלי כמעט לא עובר את ה2500 סל"ד. שאני מתחיל נסיעה מ0 ל50 בעיר אני לא מאלה שנותנים ישר גז ובום להגיע ל-50 אני נותן גז עדין שלאט לאט אתה מגיע ל50 כמובן בהתאם לתנאי הדרך. בכביש מהיר אני על 100-110 הרכב אצלי על 2500-2800 במהירות של עד 110-115 ואני משתדל לנסוע על 100 עם לחיצה יציבה. ל3000 סלד זה מגיע רק אם אני על 120 ובא לי לנסוע מהר. רק אם אני אסע 130 ומעלה זה יעבור את ה3000 סלד וכמובן בקיקים של תחילת נסיעה אבל אני כמעט ולא נותן קיק כי מדובר ברכב של 10 שנים על הכביש ואני לא רוצה לקרוע אותו בייחוד שהמחיר של הדלק בשמיים - וגם שהגעתי למסקנה שכל העקיפות וכל השטויות האלה זה סתם ביזבוז דלק ומהכלים מסוכנים ובסוף לרמזור אני מגיע אם אותו כלי רכב שנסע בימין ועקפתי. זהו שבבאלנו השילוב גיר ומנוע ככ טוב זה שאתה נוסע על רכב אוטומט והעברת הילוכים שלו ככ זריזה שלא הרגשת שהוא העביר בכלל הילוך, אני נסעתי 420 קילומטר על 31 וחצי ליטר - בדיוק 1 ל13.3 אבל אני כמובן ממשיך למדוד שוב, אחרי תוסף של 44 K. שנקווה שיחזיק לי ל10 אלף קילומטר כמו שכתוב בהוראות יצרן שלו.

I never thought it could happen, but love hit me like an elephant and I was thrown into a jungle of dreams.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

תודה חברים עזרתם לי מאוד!!

 

מה שעשיתי זה תדלקתי מלא ואיפסתי את המונה. לאחר שנסעתי 490 קילומטר בערך תידלקתי שוב FULL ומילאתי 41.96 ליטר,

בפעולת חילוק פשוטה קיבלתי שהבלנו שלי אוכלת ליטר אחד ל-11.67 קילומטר בנסיעה מעורבת בעיר ומחוץ לעיר וזה מעולה!!

 

כך שלמרות שמדיד יורד לחצי אחרי 100 קילומטר בחלק התחתון זה מתקזז והצריכה הסופית מעולה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בסדגמי וזוקי בלנו שהגיע ולארץ אין מנורה שמראה על זה שדלק הולך להגמר. בלוח שעונים קיים מקום עבור המנורה הנ"ל, אך היא לא נמצאת שם. אאני אשמח לדעת איך חיברת את המנורה.

בבלנו יש נורת אזהרה למיכל מתרוקן - אני יודע זאת בודאות, כיון שבזמנו היא נדלקה לי פעם אחת. יתכן שאצלך היא שרופה.

עקרונית אני ממלא דלק כאשר המחוג יורד לסביבות 1/3-1/2 מיכל, כדי לצמצם את הסיכון שמשקעים יחדרו לצנרת התדק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...