היי,
ב 12 שנים האחרונות נסעתי על טויוטה קורולה 2007 (אני מוכר אם מישהו צריך ) שמאוד נהנתי ממנה אבל אני מרגיש שמיציתי והחלטתי לקנות רכב חדש
הדרישות שלי: אוטו משפחתי, אמין וכיפי לנהיגה
צרכים: יש לנו רכב קטן אחד אז צריכים עוד אחד משפחתי. ביום יום, נסיעה מראשון לתל אביב בפקקים ונסיעות רגילות בסופשים.
הלכתי לבחון כמה רכבים והצתמצמתי ל מאזדה 3 או יונדאי אלנטרה (אם פספסתי איזה רכב אשמח להצעות)
אחרי שעשיתי נסיעות מבחן על לא מעט רכבים פשוט התאהבתי במאזדה 3, היא הרגישה לי מאוד דינמית וכיפית וגם אהבתי את המראה שלה. משהו ב DNA שלה מזכיר לי את הטויוטה קורולה
אז נכון, זה נראה שכבר החלטתי ואני נעול על מאזדה 3. אבל............
ועכשיו הדילמה, כולם אומרים לי שזאת טעות בשנת 2022 לקנות רכב שהוא לא היברידי\חשמלית האם יש לזה הצדקה ?
וכן, זה ברור לי שבנסיעה בפקקים עדיף את האלנטרה אבל נעזוב שניה את האקסטרה דלק שאני אשלם.
איזה רכב יותר טוב ? יותר אמין ? יותר כיפי ? (אני אוהב להשאר עם רכב הרבה זמן כי אני מטפל בהם בקנאות ושומר על הרכב ככה שאין לי סיבה להחליף)
עוד משהו קטן, זה זמני הספקה אלנטרה אפריל - 2023. מאזדה בחודשים הקרובים שזה גם פאקטור, לא הכי קריטי אבל בא לי כבר להתחדש
אשמח לשמוע חוות דעת