Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיית טורים נמוכים [קליאו 92]


ביסט
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

כאשר אני מניע את הרכב עם צ'וק מלא הטורים ממש נמוכים מגיעים עד 15K ואז מתחילים לרדת עד כדי כיבוי ברכב!

במצב הרגיל הטורים אמורים להגיע עד כ-40-50.

מה יכולה להיות הבעיה?

אני נוהג בקליאו 92 ידנית!

אשמח לקבל תשובה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביסט, שלום רב, וברוך בואך לפורום!

ראשית אין למשוך צוק, עד סוף מהלכו, אלא רק עד שני שליש מממהלכו, ולהחזירו בהדרגה עד הסוף, תוך שתי דקות מקסימום מהתנעת מנוע קר !

שנית סלד סרק , אמור להיות, בין 900 ל1000 סבובים לדקה, במנוע חם, והשאר כך יציב, אך לרדת מעט, בעת שאתה מדליק אורות, או כאשר המאורר החשמלי של המנוע נכנס לפעולה, ו/או כאשר אתה מפעיל צרכן חשמל כבד, כמו למשל חימום תא הנהג בחורף.

סלד סרק בעת התנעה, ובעת משיכת הצוק, לא אמור לעבור את 1200 או 1300 סבובים לדקה, ולהשאר כך יציב, מבלי שיגרום לכבוי המנוע, עד שאתה מחזיר את כבל הצוק למקומו.

המלצה:

הינך יכול להתחיל בנסיעה, תוך שלושים שניות מההתנעה, כאשר הצוק משוך חלקית, ובנסיעה איטית, תוך כדי החזרה הדרגתית של כבל הצוק למקומו, כפי שכבר ציינתי, תוך מקסימום שתי דקות מההתנעה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...