Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש , עד כמה האמינות שלהם?

האם אפשר להרכיב אותם על כל רכב?

כמה הם עולים ?

ואם אפשר תמונות בבקשה..

 

דיי חשוב לי.

תודה

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
איימו עליך שיגנבו לך ת'גאנטים ? :-)

 

אבל את הג'נטים המקוריים כן..

 

סתם בצחוק

 

האם יש כאלו ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

יש אצלי.

לא זוכר כמה עלה אבל זה כסף קטן לעומת מחיר הג'נטים.

בעקרון אתה מחליף בורג אחד בכל גלגל בבורג עם ראש ייחודי. לראש הזה מתאימה בוקסה מיוחדת שיש ברשותך בלבד. למעשה הבוקסה היא כמו מפתח מקודד.

פורסם
יש אצלי.

לא זוכר כמה עלה אבל זה כסף קטן לעומת מחיר הג'נטים.

בעקרון אתה מחליף בורג אחד בכל גלגל בבורג עם ראש ייחודי. לראש הזה מתאימה בוקסה מיוחדת שיש ברשותך בלבד. למעשה הבוקסה היא כמו מפתח מקודד.

 

שמישהו יוכל לגנוב או לזייף (לא שזה ריאלי כל-כך)

 

יש לך מושג היכן ניתן להשיג אותם ?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
יש אצלי.

לא זוכר כמה עלה אבל זה כסף קטן לעומת מחיר הג'נטים.

בעקרון אתה מחליף בורג אחד בכל גלגל בבורג עם ראש ייחודי. לראש הזה מתאימה בוקסה מיוחדת שיש ברשותך בלבד. למעשה הבוקסה היא כמו מפתח מקודד.

 

אם אני לא טועה בפיאט יש את הבוקסה המיוחדת הזאת. אבל בג'נטים שקונים לבד בחנות לא יצא לי לראות שיש כזה דבר

 

הכי מצחיק ראיתי היום רובר עם ג'נטים מגנזיום ואחד הברגים פשוט היה משוחרר וקצת יותר מידי בחוץ

tAoS FoReVeR

פורסם

תקשיב לי,

שלא תאבד את הבוקסה המיוחדת הזאת.. :shock: ,אני עברתי את הסיפור הזה ! וזה מעצבן ומאוד קשה לפתיחה רק אחרי 4 פנצ'ריות רק אחד הצליח! והוא ביקש על זה 50 שקל טוב אבל זה לא הכסף זה העצבים.

בכל אופן שמור טוב טוב את הבוקסה.

פורסם

וגם על התמונה..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
תקשיב לי,

שלא תאבד את הבוקסה המיוחדת הזאת.. :shock: ,אני עברתי את הסיפור הזה ! וזה מעצבן ומאוד קשה לפתיחה רק אחרי 4 פנצ'ריות רק אחד הצליח! והוא ביקש על זה 50 שקל טוב אבל זה לא הכסף זה העצבים.

בכל אופן שמור טוב טוב את הבוקסה.

 

תודה על העצה אבל הכל אצלי מסודר כמו שזה בא מהחברה: יש גלגל ספר שעליו יש פלסטיק עם מקום לכל כלי וכלי והכל יושב במקום מסודר

tAoS FoReVeR

פורסם
תקשיב לי,

שלא תאבד את הבוקסה המיוחדת הזאת.. :shock: ,אני עברתי את הסיפור הזה ! וזה מעצבן ומאוד קשה לפתיחה רק אחרי 4 פנצ'ריות רק אחד הצליח! והוא ביקש על זה 50 שקל טוב אבל זה לא הכסף זה העצבים.

בכל אופן שמור טוב טוב את הבוקסה.

 

אז תחליף ת'פנצריות שלך...

 

מסתבר שבאנגליה יש נטייה להשאיר רכבים על בלוקים, אז היצרן צייד כול רכב בברגים מיוחדים.

יום אחד ניגשתי למוסך לבדיקת בלמים, ושכחתי את הבוקסה בבית...

 

אז השתמשו במפתח רגיל...

הפעילו קצת כוח, ונפתח כמו גדול.

 

מסקנה:

א) אין למה לקנות את זה... מי גונב היום גלגלים?

ב) גם אם קנית... זה לא מה שיעזור לך לשמור על הגלגל במידה שמישהו נורא מעוניין בהם...

עדיף כבר שתכסה את הרכב.

פורסם
תקשיב לי,

שלא תאבד את הבוקסה המיוחדת הזאת.. :shock: ,אני עברתי את הסיפור הזה ! וזה מעצבן ומאוד קשה לפתיחה רק אחרי 4 פנצ'ריות רק אחד הצליח! והוא ביקש על זה 50 שקל טוב אבל זה לא הכסף זה העצבים.

בכל אופן שמור טוב טוב את הבוקסה.

 

אז תחליף ת'פנצריות שלך...

 

מסתבר שבאנגליה יש נטייה להשאיר רכבים על בלוקים, אז היצרן צייד כול רכב בברגים מיוחדים.

יום אחד ניגשתי למוסך לבדיקת בלמים, ושכחתי את הבוקסה בבית...

 

אז השתמשו במפתח רגיל...

הפעילו קצת כוח, ונפתח כמו גדול.

 

מסקנה:

א) אין למה לקנות את זה... מי גונב היום גלגלים?

ב) גם אם קנית... זה לא מה שיעזור לך לשמור על הגלגל במידה שמישהו נורא מעוניין בהם...

עדיף כבר שתכסה את הרכב.

 

 

אני לא מסכים איתך בכלל !!

אני ראיתי ושמעתי הרבה פעמים כבר שגנבו למשהו את המגנזיום , זה קורה וזה קורה הרבה עם אתה לא גר באיזור טוב במיוחד...

לגבי היעילות של הברגים המיוחדים אני לא ממש יודע (תודה לאל ,אין לי ניסיון בזה...)

אבל מה שבטוח זה שכשמישהו מנסה לגנוב לך את הגלגלים והוא רואה את הבורג הזה הוא נירתע וזה כבר שווה את זה , אולי הפנצ'רמאכר יכול לפתוח את זה בלי הרבה בעיה אבל תסכים איתי שהגנב נימצא בתנאים קצת פחות טובים...והרבה לחץ של זמן .

 

א) אין למה לקנות את זה... מי גונב היום גלגלים?

 

אני לא יודע איפה אתה גר אבל בו אני יספר לך משהו...

היום גנבו לי את הפנס הראשי באוטו !!!!

כן ,כן , פנס ראשי !!!

 

ניראה לך שלא יגנבו מגנזיום ?!?

 

 

נ.ב- אני משרת קרוב ללוד , זאת בדיוק הדוגמא למקומות שבהם גונבים הכל... :mad::evil::twisted:

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם
אני לא יודע איפה אתה גר אבל בוא אני יספר לך משהו...

היום גנבו לי את הפנס הראשי באוטו !!!!

כן ,כן , פנס ראשי !!!

 

מסקנה: צריך להמציא ברגים מיוחדים למניעת גניבת פנס ראשי ב-AX ללא הרמת

מכסה מנוע... :shock:

:wink:

 

בזיוני כל הסיפור הזה :!:

 

ד"א, בקשר לברגי הנעילה. הקטע יכול להיות די מדאיג, כי אם הגנב מתחיל

לפרק לך את הגלגלים, לאחר שהוא בטח כבר החל להעמיד לך את האוטו

על איטונג, הוא ייראה את ברגי הנעילה ויתפחלץ.

בוא נגיד שה-OZ/Speedline/TSW/Wolfrace (מחק את המיותר) אולי

ישארו על האוטו, אבל כבר לא ממש ייראו דנדשים כמו שטרחת לשמור עליהם...

:shock::roll:

 

איטונג :?: רק בישראל :!:

MCS 2008

פורסם
תקשיב לי,

שלא תאבד את הבוקסה המיוחדת הזאת.. :shock: ,אני עברתי את הסיפור הזה ! וזה מעצבן ומאוד קשה לפתיחה רק אחרי 4 פנצ'ריות רק אחד הצליח! והוא ביקש על זה 50 שקל טוב אבל זה לא הכסף זה העצבים.

בכל אופן שמור טוב טוב את הבוקסה.

 

אז תחליף ת'פנצריות שלך...

 

מסתבר שבאנגליה יש נטייה להשאיר רכבים על בלוקים, אז היצרן צייד כול רכב בברגים מיוחדים.

יום אחד ניגשתי למוסך לבדיקת בלמים, ושכחתי את הבוקסה בבית...

 

אז השתמשו במפתח רגיל...

הפעילו קצת כוח, ונפתח כמו גדול.

 

מסקנה:

א) אין למה לקנות את זה... מי גונב היום גלגלים?

ב) גם אם קנית... זה לא מה שיעזור לך לשמור על הגלגל במידה שמישהו נורא מעוניין בהם...

עדיף כבר שתכסה את הרכב.

תראה בלי התנסות אל תיתן ביקורת כי לפתוח בורג כזה עם פטיש אוויר(מברגה מה שלא יהיה) או איך שלא יקראו לזה זה די קשה בכל אופן,אתה לא יודע כמה שזה קשה לפתוח וגם יכול להיות שאתה אוממר שלום להברגות בנאבה..

העיקר הצלחתי,ולך תמצא מפתח לגלגל מגנזיום מלפני 8-9 שנים.

×
×
  • תוכן חדש...