Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5556 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במסגרת המהפך החדש (פרטים בשישי) הופעת בכורה ללוגו של המפגש:

 

זהו הלוגו הרשמי שיופיע בקרוב בעיתון ובהזמנות הרשמיות-רן

מועדון החלומות - 1 copy.jpg

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
גנבתם את האריה לעיריה.

תתחדשו

 

זה יותר יפהhttp://www.google.co.uk/imgres?imgurl=http://israelphilately.org.il/images/stamps/434_L.jpg&imgrefurl=http://israelphilately.org.il/series/content/he/000684&usg=__CJw6EL4FU19WyYdMiq9tadx-kz8=&h=799&w=280&sz=174&hl=en&start=50&zoom=1&tbnid=8Z8Ejww5lChsAM:&tbnh=134&tbnw=47&prev=/images%3Fq%3D%25D7%2592%25D7%2595%25D7%25A8%2B%25D7%2590%25D7%25A8%25D7%2599%25D7%2594%2B%25D7%2599%25D7%2594%25D7%2595%25D7%2593%25D7%2594%26um%3D1%26hl%3Den%26sa%3DX%26rlz%3D1I7ADFA_en%26biw%3D1003%26bih%3D496%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=109&ei=Q68ZTd33MJKG5AbQ4IXGDA&oei=Mq8ZTYG9AoiAhAfjtZ24Dg&esq=6&page=6&ndsp=10&ved=1t:429,r:2,s:50&tx=23&ty=70

 

 

כבר אתה רוצה לעשות מהלוגו שלנו בול?

תן לזה לזרום קצת, אח"כ נדבר על בולים.

ד"א, בסוף השבוע הקרוב הלוגו ייתפרסם בעיתונות הירושלמית. פרטים בעיתונות סופהשבוע...

 

למען הסר ספק, וע"מ שלא יישאלו שאלות, הרכב שבלוגו הוא ציור של דודג' קופה מודל 1936 (לצערנו לא של ירושלמי).

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

היי רן כל הכבוד על ההשקעה!!

לפי מה שהבנתי המועדון הירושלמי המקורי הולך להשתדרג הצורה משמעותית - כל הכבוד וישר כח.

שושני אתה מומלץ ליו"ר מועדון השקשוקה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
אהבתי את הסמל (כל הכבוד ענת )

רק יש לי בעיה עם הצבע :shock:

 

רק שתדע שזה היה צריך להיות אדום!!

בגללך זה שונה לכחול.

וכן, אני יודע שהעדפה שלך היא שזה יהיה בצבע ורוד גברי.

אלבום השיפוץ של הלמברטה שלי

יש עוד למברטה (עם סירה) העומדת מפורקת לחלוטין.

משפץ גם כרמל דוכס בפיברקלאב... =]

ואפילו יש גם טריומף הראלד המשתפצת לה אט אט...

פורסם

 

הופעת בכורה ללוגו של המפגש:

 

 

זה רק אני, או שזה נראה כאילו האריה....אתם יודעים....עם דודג' 36....:oops: :

 

attachment.php?attachmentid=225276&d=1293528440

 

 

 

:wink:

 

 

בהצלחה במפגש, ואני מאחל לך וכל הרוגזים השונים על מועדון החמש, ששנת 2011 תהיה שנת קירוב לבבות ואיחוד השורות.

 

נמרוד

פורסם

רק אתה...

 

האריה פונה לצפון שמשם תיפתח הרעה......

 

מתוכנונות חולצות עם הלוגו אז מי שמעניין נא להירשם כאן - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...