Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

מדובר ברנו קליאו 94 ללא תרמוסטט.

בנסיעה המחוג מראה בערך ברבע ושמתי לב שצריכת השמן עלתה קצת.

האם יש קשר בין טמפרטורה לצריכת שמן? האם כשהאוטו קר צריכת השמן עולה?

 

שבת שלום.

Renault clio RT 1994

פורסם

ד"א גם אני מרגיש שמאז שהתחיל להיות ממש קר בבוקר צריכת השמן עלתה מעט בבדיקה השבועית שאני עושה (לבד בבית) אני יוצא כול בוקר מאוד מוקדם כשקר מאוד, עכשיו כשאני חושב על זה יש סיכוי שזאת הסיבה לעליה בתצרוכת.

 

ד"א למי שרשם ששום רכב לא אוכל שמן - אתה טועה, מנוע שעובד תמיד יישרוף שמן, חלק יותר וחלק פחות וזה תלוי במצב שלו ובתחזוקה שלו, אבל אני לא חושב שיש מנוע שעובד ולא צורך אפילו טיפת שמן, לפחות מהניסיון האישי שלי (ולא רק רכבים ישנים אלא אפילו חדשים מהיצרן.)

פורסם

מאז שניהיה קר האוטו נוסע לרוב על טמפרטורה דיי נמוכה. סביבות ה50-60 מעלות.

אבל הוא לא מעשן. בגלל זה אני שואל אם טמפרטורה נמוכה משפיעה על צריכת השמן.

לפי מה שקראתי כשהמנוע לא בטמפרטורת עבודה (90) הבוכנות לא אוטמות בצורה מושלמת את הצלינדר ולכן יש יותר כניסה של שמן לתוכן. האם אני צודק?

Renault clio RT 1994

פורסם
מאז שניהיה קר האוטו נוסע לרוב על טמפרטורה דיי נמוכה. סביבות ה50-60 מעלות.

אבל הוא לא מעשן. בגלל זה אני שואל אם טמפרטורה נמוכה משפיעה על צריכת השמן.

לפי מה שקראתי כשהמנוע לא בטמפרטורת עבודה (90) הבוכנות לא אוטמות בצורה מושלמת את הצלינדר ולכן יש יותר כניסה של שמן לתוכן. האם אני צודק?

אלכס שלום רב !

מה שאוטם את המרווח, בין הבוכנה לצילנדרים, זה טבעות הדחיסה, וטבעות השמן.

הטבעות גמישות ומתאימות את עצמם לאובליות של הצילנדר, ולשחיקת הצילנדר והטבעות עם השנים.

טמפרטורת המנוע בקור גורמת לאטימה לקוייה מעט, ולכן צמיגות השמן משתנה בקור ודלילה יותר , וצמיגה יותר בחום.

ברכב ישן, עם מנוע שחוק מעט,] בהתאם לגילו, נסיעה במנוע קר לאורך זמן, בגלל מחסור בתרמוסטט, גורמת לשמן להיות דליל לפרק זמן ארוך יותר, טמכאן העלייה בצריכת השמן, במנוע המתקשה ומאחר להגיע לטמפרטורת העבודה, בנוסף המנוע מתאמץ יותר, ולכן יש סבירות שצריכת השמן תעלה מעט בחורף, ובכך תגביר את צריכת השמן.

ולכן חשוב להשתמש בשמן מינרלי לרכבך, ולא בשמן חצי סינטטי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אכן כן, אני ממליץ, בכל לשון של בקשה, להרכיב תרמוסטט.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...