Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הרכב שלי


ETAVZ3
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5691 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לחברי ההנהלה עם זה לא המקום קבלו את היתנצלותי .

 

ככה 3 שנים אנחנו ביחד ולא ניפרדים לרגע. עברנו הרבה מאוד ביחד עם זה לטוב ועם זה לרע .

מה שכן בחיים לא אכזבת אותי .

 

אז ככה מדובר על אונו טורבו מבציר 92 יד 3 180 אלף ק"מ ... טוב די לדבר כמה תמונות שרציתי לשטף אותכם.

כמובן יש כמה תמונות של שידרוגים ממני {תודה לאי בי אי } . ולפני כמה חודשים העלתי תמונות של הקיט הנמכה שביצעתי ברכב . זה עוד כמה דברים שעשיתי . אשמח לדעת מה אתם אומרים . תודה

 

{ושוב פעם סליחה עם זה לא המקום לפרסם }

Copy (2) of Picture 031.JPG

Copy (2) of Picture 092.JPG

Copy (2) of Picture 136.JPG

Copy of Picture 688.JPG

Copy of Picture 646.JPG

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

פורסם

כל הכבוד על הרגעים הקשים והנפלאים שלך איתה.

אבל לא מומלץ לשים תמונות של הרכב שלך עם המספר ותמונה אחרי זה כשהוא על 200 קמ"ש.

המשטרה מחפשת אנשים בדיוק כמוך, ורק השבוע פשטו על מאות בעלי רכבים משופרים. תחסוך את זה מעצמך.

סביר להניח שאתה לא באמת מבין את המשמעות של זה.

 

שיהיה בהצלחה

וסע בזהירות.

פורסם

סליחה על התמונה של הסקאלה .. מישהו בבקשה יכול להגיד לי איך להוריד את התמונה . אוו מישהו מההנהלה יכול להוריד אותה . מה שכן התמונה צולמה שאני נוהג בערד במסלול ישר . כמובן שאני לא נוהג ככה ביום יום על כבישים של מדינתנו הקטנה .

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

פורסם

אין לי מה לדאוג הרכב מקורי מקורי . מה בגלל שהצינור של הטורבו בצבע כחול . על מה הם יכולים להוריד אותי הכול חוקי .

 

אפילו את הפילטר אויר הורדתי חזרתי למקור . מה שימשוך אותם זה הצבע של הצינור .

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

פורסם

רכב מגניב, שמור עליו כי לא נשארו הרבה.

 

תגיד, אני רואה שהקיט הלבן של לוח השעונים הוא במיילים, היו אונו טורבו בארה"ב? :shock:

 

בקשר להיסטריה בנוגע לתמונות עם המספר רישוי הגלוי, תרגיעו, שום אסון לא יקרה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
רכב מגניב, שמור עליו כי לא נשארו הרבה.

 

תגיד, אני רואה שהקיט הלבן של לוח השעונים הוא במיילים, היו אונו טורבו בארה"ב? :shock:

 

בקשר להיסטריה בנוגע לתמונות עם המספר רישוי הגלוי, תרגיעו, שום אסון לא יקרה.

 

לא היה אונו טורבו בארצות הברית . אבל החברה שמייצרת את הלוחות של השעונים lookwood

 

נמצאת בארצות הברית והם משווקים לוחות כמעט לכול רכב

נוסע על איטלקיה חמה :onfire::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...