Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8071 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

או קיי

חבר טוב שלי רוצה לקנות אוטו הוא נשוי+שלושה ילדים הוא מחפש אוטו עד-280,000 ש"ח וזה הגג.

אני בהתחלה לא האמנתי לו,אבל ידעתי שיש לאבא שלו הרבה כסף אבל....

הוא מעוניין באוטו די חזק הוא לא רוצה יוקרה(הוא:"כי זה לזקנים")

הוא רוצה משהו כמו מנהלים.

הוא מכר את האוטו הקודם שלו ועכשיו הוא משכיר.

באוטו הוא רוצה-

אבזור,נוחות,שקט,ביצועים,התנהגות,יופי,שוק.

הוא אירגן לי רשימה ושאל מה כדי

אני נהגתי בחלקם.

הרשימה:

אודי A4

ב.מ.וו 320

אלפא רומיאו 156 2.5

הונדה אקורד 2.4 אקסוסטיב

וולוו S60 2.4

יגואר X-type 2.5

מרצדס C180

סאאב 9-3

סובארו B4 3.0

או האאוטבק

לפי הנתונים הסובארו הכי חזקה ונותנת תמורה טובה למחיר ונהגתי בה ומאוד אהבתי אותה

אבל לא נהגתי בכולם ואני מבקש את עזרתכם בדבר.

תודה רבה למגיבים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת מסובך...

בלי להתחיל לספר פה סיפורים על כל רכב ברשימה אני אגיד את דעתי האישית:

לפי דעתי המכוניות ברשימה שמשדרות "מנהלים" הם ב.מ.וו , אקורד, יגואר, מרצדס וסאאב.

אני אישית הייתי בוחר בסאאב בגרסה מפוארת מכמה סיבות:

ייחודית ומיוחדת לא "המונית" כמו האקורד או ה-ב.מ.וו אבל בכל זאת יש לה את הטאץ' הייחודי הזה. אמנם שוק זאת הבעיה שלה אבל זה הדבר היחיד שלא יסומן לידו "וי" ברשימה של חבר שלך...

זאת דעתי לפחות. תציע לו לקחת נסיעת מבחן או פשוט שיתרשם מהרכב, אולי תהיה זו אהבה ממבט ראשון... :wink:

פורסם

היא באמת חביבה

חוץ מהשוק באמת אין לה הרבה חסרונות.

אני לא נהגתי ולא נסעתי בה

אני רק ישבתי בה,והיא משדרת מראה הייטקי.

 

אני ראיתי שהיא ניצחה בכל מבחן חוץ מהמבחן נגד האקורד...

פורסם

הבעיה לדעתי שרכב למשפחה עם שלושה ילדים צריך להיות מרווח.

הב.מ.וו צפופה, לדעתי גם המרצדס, והן יקרות מידי, ללא הצדקה.

מה גם שבמחיר כזה האיבזור הוא מינימאלי, ואפשר להגיד אפילו מאכזב.

את הסאב אני לא מכיר, אבל הסחירות שלה והמוניטין שלה דיי בזבל, ככה שאני לפחות לא הייתי נוגע, אלא אם כן הוא קונה אותה לעשר שנים...

ושוב אני חושב שהיא דיי צפופה.

אני הייתי שוקל את הוולוו, למרות שגם ה S60 לא הכי מוצלח מבחינת סחירות.

וגם לא הכי חזק.(הכוונה לדגם שציינת)

כך גם היגואר, וכאן כבר זה ממש נוצץ, ואם הוא לא רוצה יותר מידי תשומת לב,

אז שיוותר.

הסובארו B4 והאקורד פשוטות יותר, והדגמים שציינת לדעתי יקרים ללא הצדקה.

אני אישית, הייתי לוקח את האלפא, ובעדיפות שניה היגואר או הוולוו.

פורסם

ה-156 והסאאב נותנות פרשנויות שונות לאותה מטרה - ייחודיות ואיכות נהיגה. ל-156 יתרון בהנאה, בביצועים (סאאב אירו קצת יקרה מדי, אני חושב...) ובעיצוב הפנים, לסאאב יתרון של תדמית סולידית ו"מנהלית" יותר, היא קצת יותר שקטה וגם משדרת קצת יותר חוסן. בשתיהן נהגתי, שתיהן מעולות. שתיהן מאבדות ערך כמו מים ממסננת, ויקרות בטיפולים.

 

בוולוו הנ"ל נהגתי ולא נהניתי, היא לא נוחה במיוחד ואין לה יתרון מיוחד.

 

אגב הסובארו, אם הוא בקטע של מכוניות בסגמנט הזה עם מנוע 3.0, אפשר לשקול גם את הסיטרואן C5 3.0, שנותנת את הנוחות הגבוהה ביותר ברשימה, אבזור מרשים, ביצועים ואחיזה מצויינת. אמנם, לגבי היופי אפשר להתווכח...

 

לגבי האקורד - אני מבקש, אם הוא קונה בבקשה לא בצבע לבן או כסף :wink:

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
הבעיה לדעתי שרכב למשפחה עם שלושה ילדים צריך להיות מרווח.

הב.מ.וו צפופה, לדעתי גם המרצדס, והן יקרות מידי, ללא הצדקה.

מה גם שבמחיר כזה האיבזור הוא מינימאלי, ואפשר להגיד אפילו מאכזב.

את הסאב אני לא מכיר, אבל הסחירות שלה והמוניטין שלה דיי בזבל, ככה שאני לפחות לא הייתי נוגע, אלא אם כן הוא קונה אותה לעשר שנים...

ושוב אני חושב שהיא דיי צפופה.

אני הייתי שוקל את הוולוו, למרות שגם ה S60 לא הכי מוצלח מבחינת סחירות.

וגם לא הכי חזק.(הכוונה לדגם שציינת)

כך גם היגואר, וכאן כבר זה ממש נוצץ, ואם הוא לא רוצה יותר מידי תשומת לב,

אז שיוותר.

הסובארו B4 והאקורד פשוטות יותר, והדגמים שציינת לדעתי יקרים ללא הצדקה.

אני אישית, הייתי לוקח את האלפא, ובעדיפות שניה היגואר או הוולוו.

 

אחרי בירורים:

הב.מ.וו לא הכי צפוצה וצודק היא גם לא נותנת תמורה טובה למחיר

וכך גם המרצדס.

הסובארו והאקורד פשוטות?

אתה יכול לפרט?

כי נהגתי בסובארו 3.0 והיא בכלל לא משדרת פשטות אלא יוקרה,האקורד לדעתי פחות.

(אבל מה שחשוב זה דעתו)

האלפא היא גם בראש הרשימה שלי(אני לא יודע מה בקשר אליו) אבל כמו שאמרת הוא צריך מרווח והאלפא לא הכי מרווחת...

 

ל-alfa_draco:

צודק

אני נהגתי בדגם זה של הוולוו ואין לה נוחות כביש משהו משהו אבל הכיסאות מ-א-ו-ד נוחים

בקשר ל-C5 ואותו דבר עם הלגונה

הוא לא אוהב את עיצובם,הוא נסע בשתיהם(מנועי 3.0)

ולא התלהב

ה-C5 הוא אמר-"היא מנותקת מדי מהכביש...ומוציאה את כל הכיף שבנהיגה..."

 

נ.ב:אל תדאג צבע כסף או לבן לא יעלו על המכונית שהוא יקנה.

תודה

פורסם

אני אישית נוהג על אודי A4 ,רק מהדגם הישן יותר [שנת 2000] והדגם הזה די צפוף מאחורה,אז לא הייתי ממליץ את הרכב הזה למשפחה עם 3 ילדים,בדגם החדש יותר זה שופר,אני לא יודע עד כמה. המנוע אצלי הוא גדול יותר מ A4 סטנדרטית אחרת על הכביש [מנוע 2.4] והרכב די מהיר ואני חייב לומר שיש לו צד ספורטיבי [עד כמה שאפשר לקרוא לזה ספורטיבי] זה לא אוטו קטן וזריז,אבל כח לא חסר ומהירות בטח ובטח שלא,ב-140 כמו גם במהירויות יותר גבוהות [אסור לי לגלות] אתה לא מרגיש שאתה נוסע מהר [מבודד היטב מרעשי רוח-כמו גם מהמנוע]. לגבי נוחות,זה לא צרפתי,אבל הרכב דינמי מאוד [כיאה לגרמנית] והוא די נוח בכביש,גם בכבישים משובשים האחיזה שלו גבוהה מאוד,תת היגוי יש רק במקרים ממש קיצוניים [לפחות אצלי] היגוי יתר זה כבר משהו אחר [משחק של העברות משקל,אבל ממש קיצוניים],על יוקרה ויופי זה כבר עניין של טעם,אני חושב שהעיצוב הוא סולידי ויפה לעין. אני ממליץ בחום על הרכב,אבל נסיעת מבחן תגבש לו דעה טובה יותר לגבי הרכב.

אני אישית מהרשימה שנתת הייתי לוקח את ה B4,התנהגות כביש שלפי דעתי עולה על כל השאר,וכמובן כח שלא חסר,נוחות זה כבר עניין של טעם [אני מעדיף צרפתיות,אבל יכול גם להסתדר עם אחרות] על הוולבו לא הייתי הולך,עשיתי נסיעת מבחן על רוב הדגמים שלהם,והרכב נורא רך מאחורה [לא לטעמי]. שמעתי רק דברים טובים על האקורד מאנשים שכבר יש להם את הרכב הנ"ל,אישית לא נהגתי,אז אין לי דעה מגובשת על הרכב.

האלפא היא רכב שלקחתי בחשבון כשקניתי את האודי לפני קצת יותר מ-4 שנים [אני נכה צה"ל] אבל נכון להיום,האודי שמרה על המחיר טוב יותר מהאלפא.

את היגואר והמרצדס אני לא מכיר,הב.מ.וו נותנת את התמורה הקטנה ביותר לכסף,אבל זה ב.מ.וו,והשם אומר הכל [הנאה אחורית :) ].

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

לגבי הסובארו והאקורד, לדעתי לשלם עבור מכוניות כאלה למעלה מ 200K

זה לא מוצדק. זה לקבל את הדגם הנחות עם אריזה יפה יותר...(זאת דעתי

האישית, אני יודע שיש כאלה שחושבים אחרת!)

אני לא חושב שניתן להשוות וולוו או יגואר או BMW וגם את האלפא

לאקורד או B4. אם כבר הייתי קונה את האקורד EXECUTIVE 2.0 וחוסך כמה עשרות אלפי ש"ח. אבל שוב, זו דעתי, ולא כ"א חייב לקבל אותה.

פורסם

חזרתי,

יש לו חברים עם כמה מהמכוניות הנ"ל.הלכנו לכמה ונהגנו והינה תגובות:

אודי A4-האוטו נוח,ההתנהגות טובה מאוד ומצאה חן בעיניו.האיבזור די עשיר והעיצוב יפה לעין.

בקשר למרווח מאחור יש יותר טובים אבל הוא טוב,וגם תא המטען.הכיסאות נוחים אבל לנסיעה ארוכה לא היו משהו.

הוא משאיר אותה.

אלפא(הדגם לפני מתיחת פנים)-אני לא רוצה לדבר על ההתנהגות של האוטו כי זה יפציץ את השרת.האוטו נוח להפליא,העיצוב הפנימי יחודי ונוח לשהות בו.האוטו לא מרווח ואפילו בין הלא מרווחים בקבוצה,לא מתאים למשפחה שלו,וגם תא המטען קטן.

לא משאיר אותה.

ב.מ.וו-הב.מ.וו כמו האלפא מביאה התנהגות כביש משובחת וגם נוחות.

האיבזור קמצני,המרווח עוד יותר וגם תא המטען.בשביל מכונית כזאת לא היתי משלם את המחיר.רק השם עולה חצי מהמחיר.

לא משאיר אותה.

הונדה אקורד-האוטו מאוד מרשים,ודי קשה שלא להסתכל עליו.הוא די מרווח.

המושבים מאחורה נמוכים ולא נוח לשבת בהם,מקדימה זה יותר טוב.האבזור טוב אבל העיצוב(פנים)פחות.ההתנהגות שלה ספורטיבית,והמנוע דורש לנסוע מהר.

משאיר אותה.

וולוו-לאוטו אין נסיעה כ"כ נוחה אבל הכיסאות לדעתי בין הנוחים בקטגוריה.

האבוזר נאה,העיצוב יפה וסולידי.המרווח טוב לכולם.ההתנהגות כביש כמו האוטו-סולידית.

לא משאיר אותה.

ביגואר לא נסענו ולא ישבנו.

מרצדס(נסענו על ה-200 קומפרסור)-האוטו מרווח,נוח,התנהגות כביש לא ספורטיבית,והעיצוב יפה וניראה יוקרתי אבל לא חדשני.פה מדובר על מנוע ה-200 קומפרסור ולכן אני לא כ"כ יכול להשוות...לכן אנו לבנתיים לא נשאיר אותה.

סאאב 9-3 לא נסעתי/נסענו אלא רק ישבתי.אבל האוטו ניראה הייטקי,אפור מדי(מבפנים),הרבה כפתורים ומבלבל לעין.המרווח טוב,הכיסאות גם.

לא קבענו אם להשאיר או לא.

סובארו B4/אאוטבק 3.0-אני נהגתי בו לפני כמה זמן ולכן אני לא זוכר הכי הרבה.

לפי מיטב זכרני הוא נותן אבזור מרשים,הגוון עץ ירקרק עם האלומיניום משתלב יפה.נוחות הנסיעה טובה,האוטו הכי מהיר פה והכי חזק,המרווח טוב אבל לא הכי.

נשאיר אותה.

 

או קיי סליחה על כל הכתיבה הזאת...;)

על חלק מהמכוניות נסעתי איתו ביחד ועל חלק רק אני לבד לפני כמה זמן.

הוא מאמין למה שאני אומר על המכוניות.

מה שאנחנו משאירים זה:

אודי

הונדה

סאאב

סובארו

כל אלה נותנות את התמורה הכי טובה למחיר.

גם נסענו נסיעה די קצרה על כל אחת....

אם תוכלו להרחיב את הידיעות שלי/שלו אז בבקשה.כי הוא די מבולבל,הוא לא יודע מה לבחור.

כולם טובות אבל הוא רוצה את ה-קניה.

נ.ב:חלק מהתגובות של המכוניות זה דעתו האישית וחלקם זה דעתי.

פורסם

לא ראיתי אם היתה דרישה לרכב חדש או לא, אבל אם לא (וזו הבחירה החכמה יותר) השמיים הם הגבול.

אפשר במחיר הזה לקנות 330 מאובזרת למשעי, שנת 2002-2003 .

כשלוקחים את המשומשות כאופציה במחיר הזה, אפשר למצוא המון דברים טובים שהתנהגו אליהם ברכות בדר"כ.

 

לקנות חדשה בסכום הזה אומר לאבד המון כסף בקנייה הראשונות ולקקנות משהו נחות.

פורסם

מבין אלו שצוינו בסוף

 

האודי

 

סאב נפסלת בגלל מוניתין, סחירות (שהוא הגדיר כקרטריון)

סובארו והונדה, עם כל הכבוד להתפתחות של החברות האלו...ועם מה שהן מציעות הן לא מציעות דבר אחד : סטטוס, ולקבל אותו שהוא נותן הכל אבל לא נותן סטטוס ב280 אלף, זה לדעתי מוגזם...מה גם שמדובר במכוניות שהוא יראה הרבה בכל הדגמים, והמחירים מתחילים לא גבוה מידי ככה שהאוטו עלול בקלות להפוך לעממי...וזה באסה לנסוע באוטו של 300 אלף שקל, ולראות אותו בכל פינה...

 

לדעתי האודי תתן תמורה טובה לחדשה....

אין לי מושג למה הוא פסל את הBMW והוולבו...אבל אם הוא לא אוהב - כל מילה נוספת מיותרת....

פורסם

שלומי-

ביררתי איתו,והוא לא רוצה רכב משומש.

וסליחה שלא רשמתי את זה קודם כי רק עכשיו זה ידוע לי.

עתיד-

כמו שראיתה האודי נישארה וצריכים עוד בירורים או חידושים עליה

הוולוו והב.מ.וו מכוניות מצויינות,אבל למחירם התמורה לא טובה מספיק.

המנוע חלש יחסית,האבזור לא מתאים למחירם למרות שהוא טוב.

הסובארו והאקורד הכי זולות ובין הכי חזקות פה(הסובארו הכי).

סטטוס זה לא מה שהוא מחפש,וזה לא מה שמפריע לו.

שאלה:

הוא ראה(תמונות) את ה-S40 החדשה

הדגם T5 ניכנס לתקציב.השאלה אם היא מפוארת?מרווחת?נוחה? מספיק למחירה...?

פורסם

חידושים:

הסאאב ירדה מהפרק.

מה שנישאר זה הסובארו,הונדה ואודי.

סובארו:הוא מתלבט בין ה-B4 3.0 לבין האאוטבק

יש הבדל בנוחות?התנהגות?

הונדה:מה ההבדל בין דגם ה-אקסוסטיב ל-Type-S?

אודי:נישאר עם ה-2.4....;)


×
×
  • תוכן חדש...