Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

התקציב שלי הוא כ-60,000 ש"ח.

אני מתלבטת בין לקנות אלטו חדשה לבין רכב יד שניה (שנת 2008) במחיר הזה.

חשוב לי אמינות, צריכת דלק נמוכה ושווי שוק.

אנא המלצתכם.

 

תודה

פורסם

אני חושב שעבור בן זוגך, הונדה סיויק ידנית תכנס לתקציב. מנוע 1.8 חזק.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
שלום רב,

התקציב שלי הוא כ-60,000 ש"ח.

אני מתלבטת בין לקנות אלטו חדשה לבין רכב יד שניה (שנת 2008) במחיר הזה.

חשוב לי אמינות, צריכת דלק נמוכה ושווי שוק.

אנא המלצתכם.

 

תודה

עכשיו בואי נתחיל מהתחלה:

מה את באמת צריכה:

רכב לאדם, זוג או מחשבה על משפחה מתרחבת?

האם הכוונה היא לרכוש רכב שיוחלף בעוד 3-4 שנים או שמדובר ברכישה ארוכת טווח?

האם את מתניידת 20 ק"מ ביום בעיר או דווקא נוסעת כל יום 200 ק"מ בכביש המהיר? כנ"ל לגבי בן הזוג.

אם יש תוכניות להקמת משפחה - האם החסכונות דרושים לכם לצרכים אחרים או שמדובר בכסף שלא ידרש בשלבים הנראים לעין?

ברכישת רכב נכנסים שיקולים רבים מאוד מעבר למראה ונוחות הרכב ואפילו ההנאה מנהיגה. יש הבדל בין זוג צעיר בתחילת הדרך עם חסכונות מוגבלים,לבין אדם (או זוג\משפחה) שעבורם הוצאה של 60K או אפילו 120K אינה משפיעה יותר מדי על העתיד.

יש דבר אחד שיהיה קשה מאוד לחזות - וזה את שמירת הערך של הרכב. יתכן מאד שרכב מבוקש היום יזכה ל-recall או סתם הצפת שוק בעוד שנתיים, או שינויי שוק אחרים בלתי צפויים, וה"פק"מ" שרכשת היום יהפוך לאבן ריחיים על הצואר.

כלן - שבו בשקט ובדקו שוב מה צרכיכם האמיתיים, ואז, לאחר שניסחתם אותם, העלו שוב את השאלות בפני הפורום ובפני כל יועץ שעליו אתם סומכים.

בהצלחה!

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני רוצה את הרכב נגיד ל-3-4 שנים הקרובות,

רכב קטן, שכנראה לא יהיה הרכב העיקרי.

הנסיעות בעיקר בתוך העיר, והוצאה של 60 אלף היא אפשרית ולא תבוא במקום צרכים אחרים.

אני גרה כרגע בירושלים, והנסיעות הן בעיקר בתוך העיר אבל יתכנו אחת לשבוע-שבועיים נסיעות מחוץ לעיר.

 

תודה רבה

פורסם
אני רוצה את הרכב נגיד ל-3-4 שנים הקרובות,

רכב קטן, שכנראה לא יהיה הרכב העיקרי.

הנסיעות בעיקר בתוך העיר, והוצאה של 60 אלף היא אפשרית ולא תבוא במקום צרכים אחרים.

אני גרה כרגע בירושלים, והנסיעות הן בעיקר בתוך העיר אבל יתכנו אחת לשבוע-שבועיים נסיעות מחוץ לעיר.

 

תודה רבה

 

האלטו במדוברת בעלת גיר ידני - לתשומת ליבך

פורסם

אני מתלבטת בין לקנות אלטו חדשה לבין רכב יד שניה (שנת 2008) במחיר הזה.

 

שאלה טובה, ולדעתי התשובה היא עניין של העדפה אישית.

על הנייר יש לאלטו יתרון משמעותי ברוב הפרמטרים שהעלאת, אבל החיים לא נגמרים על הנייר ודי ברור שבמציאות סיריון או גרנדה-פונטו (שנכנסות באותו התקציב) הם מכוניות טובות יותר.

יש כאלו שיעדיפו לקרוא את הניילונים, גם אם המחיר של זה הוא מכונית טובה פחות. יש כאלו שמוכנים להתפשר על רכב משומש בתמורה למכונית קצת יותר מוצלחת.

עניים של העדפה, כבר כתבתי?

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...