Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס G400CDI 2002


bagira
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5701 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא שזה משנה משהוא במערך השיקולים שלי אבל למיטב ידיעתי, ב 2005 היה יבוא סדיר ומצומצם של G קלאסים.

 

אתה צודק. יובאו מספר רכבים באופן סדיר, אבל אף אחד מהם לא היה 400CDI.

פורסם

לא קונים W463 חוץ מ500 משנתונים אחרונים. הרכב תמיד יוצר באוסטריה על ידי שטייר-פוך.

החל מ2007 פוך חזרו להרכיב אותם ידנית ויש דווחים שאמינות השתפרה. המחיר גם.

פורסם

יאללה, נגוז החלום :bigcry:

 

אתם, אתם אנשים רעים! :wink::lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שמח שהגעת למסקנה לבד.

אפילו אם היית קונה והוא היה מגלה אמינות סבירה, אבל היית פוחד להיכנס לשטח מפחד לתקלות - אז בשביל מה קנית את אחד מרכבי השטח הטובים בעולם?

תחשוב בכיוון של לנדרובר דיפנדר - אמנם ספרטני ביותר, אבל גם אגדת שטח אירופאית.

ש לי נסיון ארוך עם מרצדס אספנות בשימוש יומיומי. אני עושה את זה מעל שנה עם SL.

תחזוקה זולה למדי.

יניב??? האם אתה נוסע בחלום חיי, SL בשנים שבין 73 ל 87?

אם כן, האם יש שרשור שבו תיארת את מסלול הרכישה והפרוצדורות?

פורסם
אפילו אם היית קונה והוא היה מגלה אמינות סבירה, אבל היית פוחד להיכנס לשטח מפחד לתקלות - אז בשביל מה קנית את אחד מרכבי השטח הטובים בעולם?

תחשוב בכיוון של לנדרובר דיפנדר - אמנם ספרטני ביותר, אבל גם אגדת שטח אירופאית.

 

ברכב כביש, אם אני מאוד מעוניין ברכב, אין לי בעיה להתמודד עם אמינות מפוקפקת ועלות אחזקה גבוהה .

ברכב שטח, אתה צודק, זה בכלל לא משהו שבא בחשבון ולכן הירידה מה"פנטזיה".

 

ראיתי פעם תוכנית שטח על האווט-בק האוסטרלי בהנחיית ג'רמי קלארקסון והוא ציין שכל החוואים שם נוסעים בטויוטה למרות שהם בעלי שורשים בריטים והוא שאל אותם למה הם לא נוסעים בריינג' או דיסקו והאוסטראלי ענה לו במבטא כבד:

 

"LISTEN MATE, IN THE OUT BACK YOU DONT NEED A RACE HORSE OR A THOROUGHBRED, YOU NEED A MULE"

 

בקשר להמלצתך על דיפנדר, קצת ספרטני מידי וקצת אכזרי מידי ל 2 הדיסקים הפרוצים שלי, נראה לי שפשרה טובה תהיה ללכת על ניסן פטרול וקצת לשפר אותו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הסינכרו זה אחלה רעיון, רק שאתה כנראה לא ממש מכיר אותי עדיין, אחרת היית יודע איזה סוסים רובצים באורווה :lol:

 

attachment.php?attachmentid=220500&stc=1&d=1289773444

קאנטרי.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני יכול להגביה, אני אפילו יכול להנמיך, אבל להרחיב??? :shock::wink:

 

מדובר בגולף קאנטרי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...