Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5718 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי חיפושים מתישים בזאפ ובלאסט-פרייס בנסיון למצוא טלוויזיה שטוחה (LCD או LED- מה ההבדל?) לחדר שלי (המרחק מהמיטה לTV הוא 3 מטר) הגעתי למסקנה אחת:

יש יותר מדי פרטים מבלבלים על הטלוויזיות של היום. מה קרה לטלוויזיות הישנות שאתה רק בוחר אינטש וקונה את המתאימה לך?

 

החלטתי לפנות לעזרת מומחי הפורום עם כל השאלות שלי על איך לקנות את הטלוויזיה המתאימה לי.

- מה אני מחפש? LCD או LED? מה יותר טוב?

התקציב מאוד מוגבל. מקסימום מקסימום מקסימום (לא נתקעה המקלדת. רציתי להדגיש שזה לא גמיש) 2,000 ש"ח. עדיף כמה שיותר קרוב ל1,000.

- Full HD או HD Ready? מה ההבדל? באיכות ובמחיר

- אני רוצה אחת לתלייה על הקיר. כל אחת אפשר לתלות?

- כניסת USB זה אחד הדברים הכי חשובים- המטרה היא לחבר את ההארד-דיסק החיצוני שלי לTV ולצפות בתכנים ממנה. לא רק סרטים. גם תמונות.

- זמן תגובה- 4 ms 5 ,ms- מה אני רוצה? זה באמת משנה השטויות האלה? מישהו ישים לב?

- אני רוצה לחבר את הTV למערכת שלי ולשמוע דרך הרמקולים של המערכת. מה צריך בTV בשביל זה?

- ניגודיות/רזולוציה- איזה מספר זה טוב? איזה מספר זה גרוע?

- גודל: איזה גודל צריך לחדר כזה קטן? חשבתי משהו בסגנון ה20 ו... אינטש. נכון? או שצריך יותר גדול?

- מה זה יציאת hdmi? למה זה טוב?

- תמיכה בכתוביות בעברית- זה משהו סטנדרטי?

- יציאות קדמיות/ אחוריות- מה זה משנה?

 

אני יודע שזה "קצת" ארוך ושיש פה הרבה דרישות/בקשות- אשמח להתייחסות לפחות לרוב השאלות פה. אני באמת לא יודע מה לקנות ואני לא רוצה סתם לקנות משהו שלא מתאים לצרכים שלי.

 

תודה,

אורן

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לאחי הקטן קנו מסך LCD תלוי על קיר (אני אברר יותר פרטים אם תהיה מעוניין בכך) בעלות של פחות מ-2,000 .

המסך נקנה בחנות למוצרי חשמל ולא דרך האינטרנט.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

אני לא מומחה בעל שם אבל אנהס לעזור לך מהניסיון המועט שיש לי:

1. ההבדל בין LCD ו-LED מתבטא בצריכת חשמל נמוכה יותר לטובת ה-LED וזהו. אין כמעט הבדל מעבר לכך.

2. במידה והמכשיר ישמש אותך בד"כ לצפיה בטלויזיה ולא בסרטים דרך מחשב או מקור חיצוני אחר, עדיף HD READY.

3. כך LCD אפשר לתלות אבל מרוח החורים מאחור שונה. צריך קודם לקנות טלויזיה ואח"כ למצוא מתלמה מתאים.

4. זמן תגובה בקושי מורגש.

5. הכלל לגבי הגודל אומר שעל כל מטר צריך 10 אינץ'. כלומר: 3 מטר = 30 אינצ'.

6. יציאת HDMI טובה במידה ואתה מחבר מחשב נגיד עם יציאה דומה בכרטיס המסך. כבל כזה מעביר גם תמונה וגם סאונד ואז המחשב יהיה מחובר לטלויזיה, הטלויזיה למערכת ותוכל לשמוע סוראונד באיכות מעולה.

 

 

בכל מקרה, אני ממליץ לך לראות פיזית את המכשיר שמוצא חן בעייניך ורק אז לקנות.

בידה ואתה חיפאי, גש לחשמל אריה בעיר התחתית (הבעלים של אתר LAST PRICE הוא הבן שלו אבל העסק בעצם שייך לו) ותתייעץ איתו. יש לו מעט מכשירים זבל היום שמיובאים ביבוא מקביל מסין במקום המקור (LG, שארפ וכ'ו).

פורסם

הטלוויזיה תשמש בעיקר לתכנים מהארד דיסק נייד.

אני מהשרון.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

לא חובה LED. מה עם LCD?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

בתקציב שלך לפי מה שאני מכיר, נכנסת 32" לא איכותית במיוחד. ל-3 מטר זה לא מספיק גדול.

הכי קרוב לתקציב שלך זה פלאזמה 42" HDR של סמסונג בסביבות ה-3000 ש"ח.

172

פורסם

זה בכלל בכלל לא קרוב לתקציב שלי.

מה המקסימום שאפשר בכל זאת ב1600-1800 ש"ח?

 

לגבי המרחק- כיום אני צופה במסך crt 21 אינץ' ממרחק (מהראש למסך) 2.70 מטר. המרחק מהראש לlcd יהיה 2.30 מטר (טעיתי כשאמרתי 3) אז לא נראה לי שזה קטן מדי. תקנו אותי אם אני טועה.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
אחרי חיפושים מתישים בזאפ ובלאסט-פרייס בנסיון למצוא טלוויזיה שטוחה (LCD או LED- מה ההבדל?) לחדר שלי (המרחק מהמיטה לTV הוא 3 מטר) הגעתי למסקנה אחת:

יש יותר מדי פרטים מבלבלים על הטלוויזיות של היום. מה קרה לטלוויזיות הישנות שאתה רק בוחר אינטש וקונה את המתאימה לך?

 

החלטתי לפנות לעזרת מומחי הפורום עם כל השאלות שלי על איך לקנות את הטלוויזיה המתאימה לי.

- מה אני מחפש? LCD או LED? מה יותר טוב?

תקרא פה.

התקציב מאוד מוגבל. מקסימום מקסימום מקסימום (לא נתקעה המקלדת. רציתי להדגיש שזה לא גמיש) 2,000 ש"ח. עדיף כמה שיותר קרוב ל1,000.

- Full HD או HD Ready? מה ההבדל? באיכות ובמחיר

ההבדל בין HDR לFHD זה הרזולוציה, והאיכות.

HDR= 1920X720, FHD 1920X1080 [מכאן גם איכות של 720P ו1080P, סרטים של 1080 מגיעים לכדי 30 ג'גה לסרט, כש720 נע סביב ה4-8 ג'יגה].

- אני רוצה אחת לתלייה על הקיר. כל אחת אפשר לתלות?

קונים מתלה.

- כניסת USB זה אחד הדברים הכי חשובים- המטרה היא לחבר את ההארד-דיסק החיצוני שלי לTV ולצפות בתכנים ממנה. לא רק סרטים. גם תמונות.

- זמן תגובה- 4 ms 5 ,ms- מה אני רוצה? זה באמת משנה השטויות האלה? מישהו ישים לב?

אין הרבה הבדל ב2 ל5, אבל הבדל גדול בין 5ל8ל12.

תקרא כאן.

- אני רוצה לחבר את הTV למערכת שלי ולשמוע דרך הרמקולים של המערכת. מה צריך בTV בשביל זה?

- ניגודיות/רזולוציה- איזה מספר זה טוב? איזה מספר זה גרוע?

תקרא כאן

- גודל: איזה גודל צריך לחדר כזה קטן? חשבתי משהו בסגנון ה20 ו... אינטש. נכון? או שצריך יותר גדול?

חוק שאתה צריך לדעת, אין דבר כזה קטן מידי, לחדר כזה אני ממליץ מינימום 32 אינטץ.

- מה זה יציאת hdmi? למה זה טוב?

תקרא כאן.

- תמיכה בכתוביות בעברית- זה משהו סטנדרטי?

- יציאות קדמיות/ אחוריות- מה זה משנה?

משנה לאן אתה מחבר, תברר טוב טוב ליפני שאתה קונה, איזה יציאה יש לממיר שלך? אתה רוצה לחבר למחשב או רק לממיר של טלויזיה או ההפך.

 

אני יודע שזה "קצת" ארוך ושיש פה הרבה דרישות/בקשות- אשמח להתייחסות לפחות לרוב השאלות פה. אני באמת לא יודע מה לקנות ואני לא רוצה סתם לקנות משהו שלא מתאים לצרכים שלי.

 

תודה,

אורן

התשובות באדום.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

אוקיי תודה icecold- צמצמת לי את השאלות

 

אז הדרישות החדשות הן:

lcd שהוא לא led- כי זה סתם מייקר ואין סיבה מבחינתי לזה

hd ready מספיק לי כי רוב התכנים שאני מוריד הם רגילים ולא hd אז אין צורך להוסיף עוד כסף בשביל fhd

זמן תגובה- כל עוד זה פחות מ6-7 זה בסדר גמור

גודל- 32 אינץ'

כניסת usb

ומה שנשאר ממקודם:

בלי לקנות מתלה (שכאמור לא חינם, משמע זה מקטין את התקציב לטלוויזיה עצמה)- לא אפשרי לתלות טלוויזיה על הקיר?

 

זה יתחבר לממיר של הוט (כנראה hd, אבל לא בטוח) ולדיסק קשיח חיצוני בשביל לראות סרטים וסדרות.

 

יש המלצות ספציפיות על דגמים?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

תכנס לפה:

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-tv&db4091=4093&db4004=4820

ותתחיל להשוואת, בעיקרון אין הבדל ענקי בין החברות אך ההבדל קיים אתה רק צריך למצוא אותו. [ניגודיות,זמן תגובה, חיבורים, איכות סאונד שיוצאת, רזולוציה, צבעים]

כשחיפשתי מסך 24" למחשב עברתי בערך כול מסך אפשרי [ואני מדבר איתך על מעל ל60 מסכים אחד אחד] החל מ500 שקל ובסוף קניתי לד של סמסונג ב1400 שקל.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם

icecold- נכנסתי לזאפ. זה הסינון האחרון שהצלחתי להגיע אליו. מתוך כל הדגמים האלה- איך אני יודע מה הכי טוב? צריך לראות בעיניים כל אחד ואחד מהם?

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-tv&db4091=4093&db4004=4820&db750770=750771&db1418467=1418475&orderby=price

 

black joker- זה לא 3. זה קצת פחות מ2.5. בכל מקרה התקציב לא אמור להגיע ל2000. רצוי הרבה הרבה פחות מזה. נניח 1600

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

כן,רצוי לראות בעיניים.

זה די טוב:

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=735417

 

לא יודע אם לטלוויזיות האלה יש כניסת USB, והשאלה היא האם אתה ממש חייב את זה?

לא מספיק לך כניסת HDMI? אתה לא רוצה לחבר את המחשב לTV? או שאתה לא יכול כי הם לא נמצאים באותו חדר?

V5

פורסם

יש מקום מומלץ לראות בעיניים בו? הייתי באופיס דיפו ובהום סנטר ולא התרשמתי מהמבחר שלהם בכלל.

 

כן לדעתי אני חייב כזה. יש לי דיסק קשיח חיצוני שממנו אני רוצה לראות את כל הסרטים. אין לו חיבור hdmi. ואני גם לא יודע אם במחשב שלי יש את זה. הם באותו חדר אבל המחשב לא ישמש לצפייה בסדרות וסרטים אלא רק להורדה שלהם. הצפייה תיעשה בטלוויזיה. חוץ מזה שהמסך שלי במחשב מספיק טוב לי ואני לא צריך להחליף אותו בטלוויזיה.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
×
×
  • תוכן חדש...