Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חלק קדמי של F50 אחורי של דיאבלו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8574 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה דיאבלו שהלבישו עליה בגדים של פרארי

דיי אפשר לראות שזה דיאבלו, גם הג'אנטים הם של דיאבלו

 

נראה לי פירסמו כבר את התמונה הזאת בפורום

פורסם
זה דיאבלו שהלבישו עליה בגדים של פרארי

דיי אפשר לראות שזה דיאבלו, גם הג'אנטים הם של דיאבלו

 

נראה לי פירסמו כבר את התמונה הזאת בפורום

 

לא זכור לי שהתמונה פורסמה בפורום.

 

לגבי שאר הדברים... זה בדיוק מה שאמרתי... F50 - "בגדים של פרארי"- חלק

קדמי.

חלק אחורי של דיאבלו.

פורסם
בכל מקרה התמונה הנ"ל היא עבודה של פוטושופ, רואים בבירור.

 

לא ממש חשבתי שלמבורגיני ופרארי חברו יחד בשביל ליצר את הדגם :wink:

 

אגב היצור הזה נראה זוועה.

 

8)

פורסם
בכל מקרה התמונה הנ"ל היא עבודה של פוטושופ, רואים בבירור.

 

על זה שזאתי עבודה של פוטושופ אני לא מתווכח, אבל רואים בבירור?!

 

איפה בדיוק?

 

אחלה עבודה לדעתי.

פורסם
בכל מקרה התמונה הנ"ל היא עבודה של פוטושופ, רואים בבירור.

 

על זה שזאתי עבודה של פוטושופ אני לא מתווכח, אבל רואים בבירור?!

 

איפה בדיוק?

 

אחלה עבודה לדעתי.

 

וואו הדיון הזה נהיה מוזר.

 

לכל המגיבים בהתלהבות - זו עבודת פוטושופ! - DHA!

 

חלק קדמי של פרארי אחורי של למבורגיני מהמראה ואחורה, הג'אנט שיייך ללמבו גם כן

מה יש לראות בברור או לא בברור פה?

 

סה"כ התמונה משעשעת ולכן העלתי אותה. לא היה ספק שהיא עבודה של תוכנה

כל שהיא או שלמבוריני מוציאה דגם חדש עם פרארי.

 

גיא שקרא את התגובות פה ונשאר :shock:

פורסם

גיא , עזוב אותך מהדיון הזה.....

 

אתה מושך עכשיו לכיוון הלא נכון , הכיוון הנכון הוא :

 

אתה עושה פירסומת סמויה להונדה !

 

מה חשבת שלא נעלה על זה ? :wink:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
בכל מקרה התמונה הנ"ל היא עבודה של פוטושופ, רואים בבירור.

 

על זה שזאתי עבודה של פוטושופ אני לא מתווכח, אבל רואים בבירור?!

 

איפה בדיוק?

 

אחלה עבודה לדעתי.

 

וואו הדיון הזה נהיה מוזר.

 

לכל המגיבים בהתלהבות - זו עבודת פוטושופ! - DHA!

 

חלק קדמי של פרארי אחורי של למבורגיני מהמראה ואחורה, הג'אנט שיייך ללמבו גם כן

מה יש לראות בברור או לא בברור פה?

 

סה"כ התמונה משעשעת ולכן העלתי אותה. לא היה ספק שהיא עבודה של תוכנה

כל שהיא או שלמבוריני מוציאה דגם חדש עם פרארי.

 

גיא שקרא את התגובות פה ונשאר :shock:

 

 

ברור שזאת עבודת פוטושופ :!:

 

לא התווכחתי על זה לרגע.

אבל החיבור של שתי התמונות נעשה בצורה יפה.

וזה מה שרציתי לומר.

 

טוב?

תודה.

פורסם

אתם שרוטים בצורה מחרידה... אני בספק בכלל עם מדובר בלמבורגיני אמיתית ולא בפונטיאק פיירו, בעולם יש דבר שנקרא רפליקה או קיט קאר... לוקחים בודי של מכונית לרוב זאת הפיירו כי יש לה מנוע אחורי ובונים עליה את הרכב שרוצים והופה יש לך דיאבלו בלי להשקיע את כל הכסף שאין לך.

בתמונה רואים מישהו שהשתעשע ושם חלק קידמי של F50 (שגם לא נראה מקורי משהו)

על כל הקיט של הדיאבלו... פוטושופ? אני בספק. ולא צריך שלמבו' ופרארי ישתפו פעולה, צריך כולה קצת סבלנות וזמן פנוי...

 

הנה דוגמאות :

haters will hate

×
×
  • תוכן חדש...