Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: דודג' ראם מושק בישראל


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מכשירי תנועה הכריזה היום על תחילת שיווקו של הראם בישראל. מדובר בטנדר מגודל, עם כושר העמסה של כ-1.3 טונות ומנוע

טורבו-דיזל שמפיק 350 כוחות-סוס ו-90 קג"מ.

 

פרטים נוספים בקישור - דודג' ראם בישראל.

 

ram0.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

אלו ללא ספק רכבים שכייף לשהות בהם במקום באיזה טנדר טויוטה קטן, אך יחד עם זאת הם הכי מיותרים בעולם.

אישית אני מכיר 2 שרכשו את הדגמים המתחרים של שברולט והם בוכים גם בתחנת הדלק וגם אם יוצא להם להיכנס לאיזור אורבני, הכבישים שלנו פשוט לא מיועדים לבהמות האלו.

פורסם

לדעתי יש כאן תופעה מעניינת , של חזרה לרכבי עבודה אמיתיים .

 

הרי בעבר הרחוק נמכרו כאן טנדרי ענק, בעיקר דודג' 100/200/300 והלאה , וגם פורד F100 ואחרים .

פורד נעלמה , דודג' שרדה עד תחילת ה90 או משהו בסגנון ואז התחילו להופיע כל הטנדרונים .

במשך עשור הטנדרים הגדולים היחידים או לפחות העיקרים היו רק GMC (ושברולט שזה אותו דבר) .

 

וגם הם מכרו בעיקר רמות איבזור נמוכות , ולא הביאו את כל הדגמים .

 

פתאום אחרי שצה"ל התחיל לקנות את הF350 , ובעקבות כך החברה התחילה גם יבוא אזרחי שלו , השוק הזה התעורר פלאים.

או המבחר הוביל לירידת מחירים, מה שהוביל ליותר קניות , ופתאום דודג' ראם האימתני לידינו באיילון .

 

יצא לי לעבוד אצל ועם לא מעט קבלנים, ואין ספק שהשירות שרכב כזה נותן למי שצריך לנסוע לאורך ולרוחב המדינה הוא לא בר השוואה למי שיחזיק טנדר יפני,טוב ככל שיהיה.

בטח שלא ביכולת העמסה וההרגשה בנסיעה עם עגלות בינוניות ומעלה.

וגם לא בחוסר כאבי הגב של היושבים ברכב .

 

לאחרונה יצא לנסוע לעשות עבודה בים המלח , נסיעה רצופה מת"א כולל קצת פקקים של בוקר , בF350 בכיסא האחורי , כשהגענו לים המלח שום מתיחות ושום כאבים כולם רעננים ומוכנים לעבודה .

מי שהיה נוסע בדרגש אחורי של כל יפני היה מגיע לשם ומחפש אוטופד ודורש הפסקה מהסבל לפני תחילת העבודה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

מלחמה,מלחמה...

 

מכשירי תנועה וסמל"ת מנסים להיות היבואנים של קרייזלר\לנצ'יה.

הם הולכים להביא כל דגם שיכול להיות ובמחירים טובים.

נראה מה יהיה בסוף, ימכרו פה לנצ'יה עם סמל של קרייזלר או קרייזלר עם סמל של לנצ'יה.

אייל

פורסם

ראיתי אחד בצבע בורדו בסוכנות של דודג' בחיפה.

נראת מרשימה מאוד הבהמה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אומי, במרבית המקרים לדעתי זו לא הסיבה - הטנדרים הגדולים האלה הם פשוט מקלט מס טוב.

פעם היתה הכרה במע"מ לטנדרים, היום המפלצים האלה הם מקלט המס האחרון שנותר איכשהו, כי הם משאיות למעשה.

 

מי שיכול לחיות עם הגודל הפיזי העצום (צריכת הדלק איכשהו נסבלת עם החזרים על הבלו) זה מתאים לו, אני שקלתי בזמנו סילברדו אבל הבנתי שאני פשוט לא אוכל לעושת בו חלק מאוד נכבד מסידורי היום היום שלי בגלל גודלו העצום.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

עכשיו שפיאט בעל הבית הם מוציאים גרסאות דיזל במיוחד לאירופה.

לג'יפ יש גרסאות דיזל שנמכרות רק באירופה ולא בארה"ב .

מה שבטוח שיהיה פה שמח.

וויפר מבוססת פרארי בקרוב בארץ :-D

אייל

פורסם

מי כותב את הכתבות האלה? רשיון ב' וג' זה הרשיונות הישנים של האופנועים (500 ומעל 500 סמ"ק בהתאמה). למשאיות קלות זה רשיון C והישן זה "3". :arrow:

 

אני אישית מת ליראות בארץ את הפורד f650...הטנדר הגדול בעולם:

http://www.youtube.com/watch?v=5oDZoMUKZMo&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
פורסם

הלימוזינה הכי גדולה בעולם מבוססת על F650

טויוטה קורולה 95 גיר ידני 0-100, 10.55 שניות. מקום 1 בקטגוריית ג'ימקאנה ג'וניורס(עד גיל 21), מהאירוע לקידום הספורט המוטורי 4 בלטרון

פורסם
שבוע הבא הוא מגיע.

כבר לא יכול לחכות.

:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

 

אני מחכה לתמונות שלו, כשתקבל אותו....

" מי שמאמין לא מפחד..... :mm_cool:

×
×
  • תוכן חדש...