Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולדסמוביל - הסוף


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום חמישי שעבר ירדה האולדסמוביל האחרונה (אלרו) מפס היצור של המפעל במישיגן.

אולדסמוביל היה המותג הותיק ביותר בתעשית הרכב האמריקאית. המפעל נוסד בשנת 1897 והיה לראשון שייצר מכוניות ביצור המוני, את ה Curved Dash בשנת 1901 שהיתה מכונית זולה ופשוטה (מנוע צילינדר אחד...) ויוצרו ממנה מעל 4000 יחידות בעשור הראשון של המאה הקודמת. אולדסמוביל גם יצרה את המכונית בעלת הגיר האוטומטי, הראשונה (1940).

האודסמוביל האחרונה היא מיודעתנו ה"אלרו" המשווקת כאן תחת המותג של שברולט. 500 "אלרו" אחרונות נצבעו בצבע אדום מטל מיוחד ועם כתובת המעידה על ערכן ההסטורי. האלרו האחרונה -אחרונה הועברה ל"מוזיאון רנסום אלי אולדס", האיש שעל שמו קיימים שני מפעלי רכב: אולדסמוביל וריו (הנושא את ראשי התיבות של שמו).

המפעל בלנסינג, מישיגן ימשיך לייצר עוד כמה חודשים את הפונטיאק "גרנד אמ" המבוססת על האלרו, ואז ייסגר סופית.

וכך, עם מותה של ה"אלרו" מת גם המותג "אולדסמוביל", בגיל 106.

alero.jpg

curved dash.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה המפעל נסער ?

 

ולא פורד התחילה עם ייצור המוני ? אתה שובר לי פה מיתוס.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה"דש" היתה המכונית הזולה הראשונה שיוצרה בכמויות.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקווה שיום אחד אחרי שGM תתייעל (מה שיקח המוווון המווון זמן :? אם כי היא לפחות התחילה בצעדים) המותג ישוב לתחיה. בנתיים כפי שזה נראה GM עשו את הצעד הנכון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי המכוניות של GM איבדו את היחודיות שלהן ושיטת הפלטפורמות האחידות גרמה לכך שעל אותו פס יצור ייצרו כמה מותגים דומים מדי (להבדיל מפולקסווגן שהצליחה לבדל את הפולו מהאיביזה למרות שגם הן מיוצרות על אותו פס יצור). למה בחרו את אולדס ולא את ביויק? כי לאולדס יש תמיד של רכב "זקן" ומכירות המותג ירדו מאד בשנים האחרונות. אגב, החלק ממכוניות ה"אלרו" ששוקוו בארץ מתנוסס בחזית הסמל של אולדסמוביל ולא של שברולט...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור, יוצרו 500 מכוניות אחרונות לאספנים במהדורת פרידה לאולדסמוביל. כל מכונית ממוספרת.

היחוד שלהן הוא שהן צבועות בצבע אחיד, טסות מיוחדות, שטיחים עם הכתובת "מהדורת פרידה" ובאחוריהן מצוי הסמל העתיק של אולדסמוביל, לא הסמל של שנות האלפיים (אותו ניתן לראות בכמה מכוניות אלרו שמסתובבות בארץ תחת המותג "שברולט"...).

אגב, האלרו האחרונה נושאת מספר שלדה של 35,229,218 שזה מספרן של מכוניות האולדס שיוצרו.

בתמנות:

האולדסמוביל האחרונה מוסעת למוזיאון על ידי מנהל היצור של המותג

הסמל המיוחד מאחור

אחת האלרו ממהדורת הפרידה מאולדסמוביל

.

lastalero1.jpg

lastalero2.jpg

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוסיף על דבריו של בני כי במכונית האחרונה שירדה מפס הייצור,

ציינו 7,000 אנשי המפעל את המאורע בחתימה משותפת של כל העובדים תחת מכסה המנוע:

 

lastoldsmobile_02.jpg

 

והנה היא עוזבת את פס הייצור:

 

last_oldsmobile_04.jpg

 

 

להתראות אולדסמוביל...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק אומר שהתשובה נמצאת בשרשור

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי המכוניות של GM איבדו את היחודיות שלהן ושיטת הפלטפורמות האחידות גרמה לכך שעל אותו פס יצור ייצרו כמה מותגים דומים מדי (להבדיל מפולקסווגן שהצליחה לבדל את הפולו מהאיביזה למרות שגם הן מיוצרות על אותו פס יצור). למה בחרו את אולדס ולא את ביויק? כי לאולדס יש תמיד של רכב "זקן" ומכירות המותג ירדו מאד בשנים האחרונות. אגב, החלק ממכוניות ה"אלרו" ששוקוו בארץ מתנוסס בחזית הסמל של אולדסמוביל ולא של שברולט...

 

כמה דברים..

לא חלק מהאלרו שהגיעו לארץ בעלות סמל אולדס אלא כולם... פשוט מאחור הדביקו שברולט הרי הישראלי המטומטם גם ככה לא יבדיל...

 

מותג אולדס של GM הוא מותג מת הנתח שהוא כוון אליו נתפס בעיקר על ידי היפנים

הוא התאום של המותג של מרקורי של פורד שגם הוא מותג בשלבי גסיסה מתקדמים

היפנים הצליחו להביא מכוניות באותו מחיר ולפעמים יותר זול בעלי אמינו יותר גבוהה ובעיקר בשנים האחרונות בעלי תמורה יותר גבוהה בתחומי העיצוב ואיבזור

לכן התייבש המעיין מה שנקרא אנשים הפסיקו לקנות את המכוניות האלה כמו שנהוג אצל האמריקאים תמיד תפסו את מה שקורה מאוחר מידי ואף פעם לא נעשו שינויים דרסטים ולכן גם לא השתנה המצב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ו שאתה סתם מתנשא... אז עם כל הכבוד, האלרו משווקת תחת המותג שברולט בארצות נוספות וגם, למיטב ידיעתי, באירופה.פשוט, במחינה שווקית, "שברולט" יותר מוצלח ממותג שמדיף זיקנה (אפילו השם...).

הכי עצוב ואירוני הוא שהאלרו זכתה בסקר JD על אמינות כלי רכב, במקום השני בסגמנט שלה.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ו שאתה סתם מתנשא... אז עם כל הכבוד, האלרו משווקת תחת המותג שברולט בארצות נוספות וגם, למיטב ידיעתי, באירופה.פשוט, במחינה שווקית, "שברולט" יותר מוצלח ממותג שמדיף זיקנה (אפילו השם...).

הכי עצוב ואירוני הוא שהאלרו זכתה בסקר JD על אמינות כלי רכב, במקום השני בסגמנט שלה.

 

תשמע אני חלק מהישראלי המטומטם בלי שום קשר להתנשאות...

הסמל לא שונה אבל אנשים בכלל לא מבדילים כלומר מאחור הדביקו שברולט ומקדימה אפילו לא טרחו להחליף את הסמל עוד שניה גם תגיד לי שזה שמשווקים קוראניות תחת מותג שברולט זה הוגן וזה לא עבודה בעיניים :roll:

כל שוק המכוניות פה הוא עבודה בעיניים ואל תגיד לי שזה לא נכון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7519 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...