Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולדסמוביל - הסוף


Benni Haspel
שימו לב! השרשור הזה בן 7280 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כשקונצרן פולקסווגן לוקח את הפולו, שם לה בגאז' וקורא לה פולו קלסיק, משנה אותה קצת וקורא לה סיאט קורדובה, זה כמעט אותו דבר. כשמיצובישי לוקחים את הפג'רו וקוראים לה יונדאי, זה גם אותו דבר. יש שיקולי שווק ואתה בעצם יכול לאמר שכל שווק זה עבודה בעיניים, אבל אין לכך שום קשר לטימטום. תפקידו של בית חרושת למכור ולהביא תמורה לבעליו ואם הוא לוקח מותג גוסס כמו דייהו, משפר את המוצר, אז זכותו ואפילו חובתו לשנות גם את השם של המותג. עושים את זה בשוקולד וגם במכוניות. האלרו, כמו כל רכב של GM, לא רק שמיוצרת בארה"ב גם כפונטיאק גרנד אם (בשינויים קלים), אלא משווקת בעולם תחת שמות שונים (אבל היא במקורה אולדסמוביל ומיוצרת במפעל שהוא של אולדס מזה כמעט 100 שנה). כך שלא רק "הישראלי", מטומטם. אבל קצת לכלוך על "הישראלי המטומטם" לא יזיק.

כתבת גם ש"כל שוק המכוניות פה הוא עבודה בעיניים". אז הנה לך אתגר. אמרת "כל", כלומר שאין צדיק אחד בסדום. נכון? אתה בטוח שבהכללה הזאת המלכלכת אלפי אנשים היא נכונה?

ומילה על התנשאות: נמאס לי לקרוא שאני מטומטם ושהעם שלי מטומטם כאשר ישנם כמה פרמטרים שאומרים את ההיפך. בדרך כלל, מי שאומר "ישראלי מטומטם" לא מתכוון לעצמו אלא לכל היתר....

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשקונצרן פולקסווגן לוקח את הפולו, שם לה בגאז' וקורא לה פולו קלסיק, משנה אותה קצת וקורא לה סיאט קורדובה, זה כמעט אותו דבר. כשמיצובישי לוקחים את הפג'רו וקוראים לה יונדאי, זה גם אותו דבר. יש שיקולי שווק ואתה בעצם יכול לאמר שכל שווק זה עבודה בעיניים, אבל אין לכך שום קשר לטימטום. תפקידו של בית חרושת למכור ולהביא תמורה לבעליו ואם הוא לוקח מותג גוסס כמו דייהו, משפר את המוצר, אז זכותו ואפילו חובתו לשנות גם את השם של המותג. עושים את זה בשוקולד וגם במכוניות. האלרו, כמו כל רכב של GM, לא רק שמיוצרת בארה"ב גם כפונטיאק גרנד אם (בשינויים קלים), אלא משווקת בעולם תחת שמות שונים (אבל היא במקורה אולדסמוביל ומיוצרת במפעל שהוא של אולדס מזה כמעט 100 שנה). כך שלא רק "הישראלי", מטומטם. אבל קצת לכלוך על "הישראלי המטומטם" לא יזיק.

כתבת גם ש"כל שוק המכוניות פה הוא עבודה בעיניים". אז הנה לך אתגר. אמרת "כל", כלומר שאין צדיק אחד בסדום. נכון? אתה בטוח שבהכללה הזאת המלכלכת אלפי אנשים היא נכונה?

ומילה על התנשאות: נמאס לי לקרוא שאני מטומטם ושהעם שלי מטומטם כאשר ישנם כמה פרמטרים שאומרים את ההיפך. בדרך כלל, מי שאומר "ישראלי מטומטם" לא מתכוון לעצמו אלא לכל היתר....

 

אהבתי את אהבת ישראל והרצון להגן על כול העולם כמה אצילי מצידך, כוונת דברי לא הייתה להכנס איתך על ויכוח על כמה עם ישראל חכם או לא ראה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2907671,00.html

 

בלי קשר יש עניין של שיווק ויש של עבודה בעיניים.

אפשר לטשטש את הצדדים הרעים של מוצר ולהבליט צדדים חיוביים אבל כאשר מביאים לך מכונית סוג ג' מקוריאה ומציגים לשוק הישראלי את המכוניות האמריקאיות החדשות!

זה גובל ברמאות תסלח לי שאני חושב ככה ובזה שאין קשר בין שברולט בין דייהו חוץ מכרגע הסמל. לא ששברולט זה מכונית על אבל היא עדיין בכמה רמות מהרבה בחינות מעל דייהו.

 

בקשר לדוגמא של פולו ופולו קלאסיק זה ממש לא יושב על אותה השוואה זה כמו שתתחיל להגיד לי בין מכוניות 5 דלתות ו4 דלתות זה רמאות זה לא העניין פה...

 

גם אל תתחיל להגיד לי ששוק המכוניות הישראלי כל כך נאור ופתאום כולם צדיקים ומה הם בסך הכל מנסים לעשות הרי הם רק מנסים למכור? אז זהו שלא, שמישהו מביא לך מכונית שגובלת בטוטל לוס ובגלל שחברת הביטוח לא רצתה לתת את הכסף והחזירה את האוטו לכביש [ראה את התוכנית של "עובדה" הקודמת] והכל המוסכים משתפים פעולה ומכונית מסוכנת חוזרת לכביש.

שהמסים פה מטורפים על מכוניות בלי כל היגיון ושכבר אתה אומר וואלה לא צריך את היבואנים אני יביא מכונית לבד הרשויות עושות כל מה שאפשר כדי להקשות עליך.

שמביאים לפה דגמים שכבר לפני 3 שנים יצאו בחו"ל ושבמכונית הכי נמכרת פה לאנטיס

כאשר אומרים ששנת 2003 הייתה מוצלחת למכירת מכוניות כאשר 50 אחוז היו לציי רכב בכלל.

והכלל של כל הישראלים "רכב ליסינג אפשר לעשות מה שרוצים איתו" דברים רעים יש לי מפה עד מחרתיים להגיד לצערי על שוק הרכב בישראל אין הרבה טובים גם תרבות הרכב שאנשים מנסים להקים מדשדשת כמו החוק שכבר 10 שנים בכנסת לא עובר.

 

בלי קשר לא אמרתי שאתה מטומטם באופן אישי אלא ככלל אנחנו נותנים שיעבדו עלינו בעיניים... ואין מספיק מודעות בציבור, זה כמעט כמו מה שקורה בשוק המחשבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שונא הכללות. אני חי כאן מספיק שנים כדי לדעת מה טוב ומה לא טוב כאן. אבל "הישראלי המטומטם" מקומם, כמו ,איטלקי גנב, או "מרוקאי שחור".

מכל מי שמכליל אני רוצה סטטיסטיקה. כמה מקרי ביטוח כמו שהצגת קיימים וכמה הסתיימו פחות או יותר בסדר? אחד ל 100? אחד ל 1000? 10000?

ומה מייצג? האחד או האלף?

מי אמר שהמכונית שנמכרת כאן כשברולט היא כושלת? אתה? יש לך נסיון? אולי האויאו והאופטרה יביאו כבוד לשם "שברולט"? הרי זה כמו שעלית לקחה את הפרה והרחיבה אותה למוצרים נוספים רק כדי למכור.

לא השוויתי את פולו ופולו קלאסיק. השוויתי את פולו קלאסיק וקורדובה.

ואני חושב שאתה צריך להתנצל בפני אלפי אנשים ישרי דרך שעובדים קשה בשוק הרכב ומה לעשות? ביושר.

הלאה: מיסים זה לא לעניין כי הרשויות לא מתעסקות ברכב וגם לא מרמות אותך (האשמת את השוק ברמאות). הרשויות חולבות, עושקות וכו' אבל לא מרמות כי אתה יודע בדיוק כמה מס אתה משלם.

לא אמרתי שהשוק הישראלי הוא כולו נאור. אבל כמו שאני לא רואה את הכל לבן, אל תהפוך ממוצע לשחור.

יש אגב קשר בין דייהו ושברולט וזה הבעלות. דייהו שייכת לשברולט והם יכולים לקרוא לה איך שהם רוצים: אפילו אולדסמוביל...ואגב, ישראל היא לא היחידה שהדייהו משווקת בה כשברולט.

אני מתקומם כי אתה ניזון מעיתונות ולא בודק את הדברים בהקשרם הרחב יותר. סביר להניח שגם העיתונות לא תכתוב על מאה סוכני ביטוח ישרים. כי מה שמעניין זה שהאדם נושך כלב ולא ההיפך.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שונא הכללות. אני חי כאן מספיק שנים כדי לדעת מה טוב ומה לא טוב כאן. אבל "הישראלי המטומטם" מקומם, כמו ,איטלקי גנב, או "מרוקאי שחור".

מכל מי שמכליל אני רוצה סטטיסטיקה. כמה מקרי ביטוח כמו שהצגת קיימים וכמה הסתיימו פחות או יותר בסדר? אחד ל 100? אחד ל 1000? 10000?

ומה מייצג? האחד או האלף?

מי אמר שהמכונית שנמכרת כאן כשברולט היא כושלת? אתה? יש לך נסיון? אולי האויאו והאופטרה יביאו כבוד לשם "שברולט"? הרי זה כמו שעלית לקחה את הפרה והרחיבה אותה למוצרים נוספים רק כדי למכור.

לא השוויתי את פולו ופולו קלאסיק. השוויתי את פולו קלאסיק וקורדובה.

ואני חושב שאתה צריך להתנצל בפני אלפי אנשים ישרי דרך שעובדים קשה בשוק הרכב ומה לעשות? ביושר.

הלאה: מיסים זה לא לעניין כי הרשויות לא מתעסקות ברכב וגם לא מרמות אותך (האשמת את השוק ברמאות). הרשויות חולבות, עושקות וכו' אבל לא מרמות כי אתה יודע בדיוק כמה מס אתה משלם.

לא אמרתי שהשוק הישראלי הוא כולו נאור. אבל כמו שאני לא רואה את הכל לבן, אל תהפוך ממוצע לשחור.

יש אגב קשר בין דייהו ושברולט וזה הבעלות. דייהו שייכת לשברולט והם יכולים לקרוא לה איך שהם רוצים: אפילו אולדסמוביל...ואגב, ישראל היא לא היחידה שהדייהו משווקת בה כשברולט.

אני מתקומם כי אתה ניזון מעיתונות ולא בודק את הדברים. סביר להניח שגם העיתונות לא תכתוב על מאה סוכני ביטוח ישרים. כי מה שמעניין זה שהאדם נושך כלב ולא ההיפך.

 

תשמע אני לא מנסה לתקוף אני מנסה לענות בנימוס כי אני מאמין שאתה יודע על מה אתה מדבר ואני מכבד את זה.

 

החיים הם הכללות, לצערי לפעמים לא טובות במיוחד.

בקשר למקרי הביטוח אני אישית ראיתי בעובדה את המקרים האלה שזה ממש לא חשוב אם זה מאה או אחד המדהים הוא שיש לאנשים את האומץ לעשות דבר כזה ולסכן חיי אנשים.

מה שכן יש גם מקרה אחד שאני מכיר אישית וזה פשוט מעצבן לשמוע.

 

בקשר לשברולט, הדעה שלי נשאבת מכמה דברים.

היא נשאבת מידע שלי שאפילו הסטנדרטים הנמוכים של שברולט האמריקאית כגון קאווליר הם גבוהים מאשר הדגמי "מנהלים" של שברולט הקוראנית מכמה בחינות של איכות החומר והרכבה, מבחינה זו אני לא צריך ניסיון אלא רק עיניים.

מבחינת אמינות אני לא ממש יודע אבל בוא נגיד שמהסטיגמה אני שואף שהיא לא גבוהה במיוחד למרות המבחנים האחרונים של יונדאי בארה"ב שהראו שהם משתפרים.

עוד פעם ההשוואה של מותג הפרה היא לא במקום כיוון שהמותג התרחב תחת חברת האם היא לא נתנה לחברה בעולם שלישי לייצר לה שוקולד משאריות ומכרה את זה תחת המותג פרה.

שברולט כברה מכובדת לקחה חברה כושלת עם מוצרים כושלים שינתה טיפה את העיצוב ובאה למכור אותם לכאורה כאילו כמוצריה.

בקשר לרשיות אולי אתה צודק אבל עדיין זה מעצבן כאשר זה מוגזם ברמה כזאת בישראל.

 

אני לא אומר ששוק המכונית שחור, ראה את מועדון 5 שאני מאוד מאוד אוהב, ראה את האירגון פה של הפורום וראה את המפגשים שהם תקווה מסויימת לתרבות הרכב בישראל, אך יש כל כך הרבה בעיות שצריך להתמודד איתם שזה פשוט מדכדך כאשר אי אפשר לשפר כלום ברכב אלא רק דרך קומבינות אם בכלל. ושרכבי אספנות זה עונש למדינה וכדי להביא אחד אתה צריך לעבור ייסורי גהינום [בגלל זה אני ואבא שלי ירדנו מזה... פשוט אין זמן].

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...
אני שונא הכללות. אני חי כאן מספיק שנים כדי לדעת מה טוב ומה לא טוב כאן. אבל "הישראלי המטומטם" מקומם, כמו ,איטלקי גנב, או "מרוקאי שחור".

מכל מי שמכליל אני רוצה סטטיסטיקה. כמה מקרי ביטוח כמו שהצגת קיימים וכמה הסתיימו פחות או יותר בסדר? אחד ל 100? אחד ל 1000? 10000?

ומה מייצג? האחד או האלף?

מי אמר שהמכונית שנמכרת כאן כשברולט היא כושלת? אתה? יש לך נסיון? אולי האויאו והאופטרה יביאו כבוד לשם "שברולט"? הרי זה כמו שעלית לקחה את הפרה והרחיבה אותה למוצרים נוספים רק כדי למכור.

לא השוויתי את פולו ופולו קלאסיק. השוויתי את פולו קלאסיק וקורדובה.

ואני חושב שאתה צריך להתנצל בפני אלפי אנשים ישרי דרך שעובדים קשה בשוק הרכב ומה לעשות? ביושר.

הלאה: מיסים זה לא לעניין כי הרשויות לא מתעסקות ברכב וגם לא מרמות אותך (האשמת את השוק ברמאות). הרשויות חולבות, עושקות וכו' אבל לא מרמות כי אתה יודע בדיוק כמה מס אתה משלם.

לא אמרתי שהשוק הישראלי הוא כולו נאור. אבל כמו שאני לא רואה את הכל לבן, אל תהפוך ממוצע לשחור.

יש אגב קשר בין דייהו ושברולט וזה הבעלות. דייהו שייכת לשברולט והם יכולים לקרוא לה איך שהם רוצים: אפילו אולדסמוביל...ואגב, ישראל היא לא היחידה שהדייהו משווקת בה כשברולט.

אני מתקומם כי אתה ניזון מעיתונות ולא בודק את הדברים. סביר להניח שגם העיתונות לא תכתוב על מאה סוכני ביטוח ישרים. כי מה שמעניין זה שהאדם נושך כלב ולא ההיפך.

 

תשמע אני לא מנסה לתקוף אני מנסה לענות בנימוס כי אני מאמין שאתה יודע על מה אתה מדבר ואני מכבד את זה.

 

החיים הם הכללות, לצערי לפעמים לא טובות במיוחד.

בקשר למקרי הביטוח אני אישית ראיתי בעובדה את המקרים האלה שזה ממש לא חשוב אם זה מאה או אחד המדהים הוא שיש לאנשים את האומץ לעשות דבר כזה ולסכן חיי אנשים.

מה שכן יש גם מקרה אחד שאני מכיר אישית וזה פשוט מעצבן לשמוע.

 

בקשר לשברולט, הדעה שלי נשאבת מכמה דברים.

היא נשאבת מידע שלי שאפילו הסטנדרטים הנמוכים של שברולט האמריקאית כגון קאווליר הם גבוהים מאשר הדגמי "מנהלים" של שברולט הקוראנית מכמה בחינות של איכות החומר והרכבה, מבחינה זו אני לא צריך ניסיון אלא רק עיניים.

מבחינת אמינות אני לא ממש יודע אבל בוא נגיד שמהסטיגמה אני שואף שהיא לא גבוהה במיוחד למרות המבחנים האחרונים של יונדאי בארה"ב שהראו שהם משתפרים.

עוד פעם ההשוואה של מותג הפרה היא לא במקום כיוון שהמותג התרחב תחת חברת האם היא לא נתנה לחברה בעולם שלישי לייצר לה שוקולד משאריות ומכרה את זה תחת המותג פרה.

שברולט כברה מכובדת לקחה חברה כושלת עם מוצרים כושלים שינתה טיפה את העיצוב ובאה למכור אותם לכאורה כאילו כמוצריה.

בקשר לרשיות אולי אתה צודק אבל עדיין זה מעצבן כאשר זה מוגזם ברמה כזאת בישראל.

 

אני לא אומר ששוק המכונית שחור, ראה את מועדון 5 שאני מאוד מאוד אוהב, ראה את האירגון פה של הפורום וראה את המפגשים שהם תקווה מסויימת לתרבות הרכב בישראל, אך יש כל כך הרבה בעיות שצריך להתמודד איתם שזה פשוט מדכדך כאשר אי אפשר לשפר כלום ברכב אלא רק דרך קומבינות אם בכלל. ושרכבי אספנות זה עונש למדינה וכדי להביא אחד אתה צריך לעבור ייסורי גהינום [בגלל זה אני ואבא שלי ירדנו מזה... פשוט אין זמן].

 

דרך אגב דייהו בארה"ב פשטה את הרגל כי הם מכרו מכוניות פשוט- איך לקרוא לזה- גרועות. מה שמוכרים בארץ זה לוקשים- לא שברולט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7280 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...