Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

היום קבלתי את האזעקה לאחר שהזמנתי אותה מוואלה שופס.

לפני שאני מתחיל להרכיב אותה עברתי על הוראות ההתקנה ודבר שלא הוזכר שם זה איזה חוטים לחבר לאיפה על מנת שברגע שאני דורך את האזעקה החלונות יעלו.

יש לציין שכרגע ברכב מותקנת אזעקה של איתורן ויש לכל החולונות מרימי שמשות.

ושאלה נוספת הקשורה בהתקנת האזעקה היא חיבור הממסר לניתוק התנעה.

מבית הממסר יוצאים 4 חוטים

צהוב-פיקוד לאזעקה (ידוע לי להיכן לחבר)

לבן-מתג הצתה מלא לא מובן לי לאן לחבר

ירוק-צידו הראשון של הניתוק (ברור לי)

ירוק-מתחבר לצד השני של הניתוק(ברור לי)

 

תודה רבה לעוזרים!!!!

פורסם

מתג הצתה מלא הכוונה למתח סוויץ מלא שלא נכבה לאחר הדלקה

 

יש מתח הצתה(ACC) שניכבה לאחר הנעה ויש ומתח סוויץ(ACC) שלא נכבה אחרי הדלקה

 

כמו החוט הצהוב של האזעקה שמתחבר לאוטו חוט הצתה

פורסם

אפשר לדעת למה בחרת אותה דווקא ? ולא את 625?

 

אני הבנתי שזאת אזעקה יותר בעייתית

אני ממליץ לך ללכת למתקין מקצועי שיעשה לך עבודה במיוחד שזה קשור לאזעקה.

אחרת אתה תסבול מאזעקות שווא

×
×
  • תוכן חדש...