Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני שוקל להתקין מערכת לתדלוק בגז. הרכב הוא סובארו אימפרזה 2006, נפח מנוע 1.6.

רציתי להתייעץ עם כאלו שהתקינו ברכבם מערכת כזאת:

1. האם נתקלתם בבעיות מיוחדות?

2. האם אתם מרוצים מביצועי הרכב?

3. האם אכן אתם חוסכים כמו שחשבתם שתחסכו?

4. מי  שהתקין בחברת "גזפרו" - האם אתם מרוצים מהשירות וההתקנה שלהם?

 

בתודה מראש על כל עזרה ותשובה!

פורסם

90 אלף ק"מ עם סובארו פורסטר מוסב לגז וללא בעיות.

מרוצים מאד,אין כמעט הבדל בביצועי הרכב,חוץ מצריכת גז גבוהה בכ-7 אחוז מנסיעה על דלק.

אנחנו חוסכים כ10,000 ש"ח בשנה(לדעתי אפילו יותר).

אנחנו עושים טיפול במוסך המרכזי וכבר משאירים טיפול לגז במוסך גז פרו הצמוד.

טיפולים לגז כל 15 אלף ק"מ, מחיר זול.

החבר'ה בגזפרו מקצועיים מאד, ויודעים את העבודה. מרוצה מאד מהשירות ומההתקנה (עד כמה שאני זוכר זה היה לפני שנתיי וחצי).

 

כמו הרכב שלנו הוזמן במקור כבר מותאם להסבה, כך שהתהליך היה יותר פשוט והירידה בביצועים פחותה.

כמו כן חשוב מאד לנסוע מידיי פעם על בנזין בלבד.

ולדעת איפה למלא גז, ישנן תחנות שבהן איכות הגז ירודה ומרגישים בהבדל.

לחפש תחנות עם גז אוטומטיבי .

מקווה שעזרתי.

פורסם

יהודה - תודה רבה על תגובתך.

 

כיצד אפשר לקבל את המידע בנוגע לתחנות המשווקות גז אוטומטיבי?

האם לאחר ההתקנה צפויות בעיות ספציפיות / צורך לחזור למתקין עמ"נ לכוון את המערכת?

פורסם

אני חושב שכל תחנות דור אלון משווקות גז אוטומטיבי בלבד,ולכן המחיר שלהם יקר מעט.

כמו כן אפשר לעשות כרטיס תדלוק שמוזיל את העלות.

אני יודע שיש עוד תחנות אני פשוט לא זוכר בע"פ.

 

מאיפה אתה בארץ? למשל בראשון לציון ישנן 3 תחנות תדלוק ותל אביב אף לא אחת.

 

 

וכן לאחר ההתקנה נורת הcheck engine נדלקה ונאלצתי לחזור למוסך לכיוונון מחשב הגז או משהו בסגנון.

 

אשמח לענות על עוד שאלות

×
×
  • תוכן חדש...