Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום.

אתמול העלתי פה נושא בקשר לפג'ו 607 שהמנוע שלו מתחמם.

מצורף פה תמונה של העלויות והחלפת חלקים במוסך מורשה פג'ו

רציתי לדעת האם המחירים נראים לכם הגיוניים?

 

תודה.

אמא8 001.jpg

סאנטאנג'לו אמיר

פורסם

המחיר נראה מעט יקר, בגדול מה שאתה צריך זה ניקוי רדיאטור והחלפת טרמוסטט

אבל ברכב כמו שלך, במיוחד שהוא מאוד רגיש ועדין עדיף לבצע הכל במוסך מורשה.

 

מוזר שהם רשמו על הסרה והרכבת הרדיאטור שעה וחצי של עבודה, לאדם מיומן, לוקח לכל היותר 10 דקות פירוק + 10 דקות הרכבה. הרדיאטור ברכב הזה מתפרק ממש בקלות

 

מה שכן!!!

 

המים שהם מציעים לך שם B7G, הם מים ירוקים רגילים ופשוטים, שגם לי שמו בטיפול ומהר מאוד החלפתי אותם.

 

או שתביא להם מים ירוקים של פרסטון, או, ועדיף, שתבקש מהם לשים מים צהובים מקוריים של טכניק

פורסם
המחיר נראה מעט יקר, בגדול מה שאתה צריך זה ניקוי רדיאטור והחלפת טרמוסטט

אבל ברכב כמו שלך, במיוחד שהוא מאוד רגיש ועדין עדיף לבצע הכל במוסך מורשה.

 

מה שכן!!!

 

המים שהם מציעים לך שם B7G, הם מים ירוקים רגילים ופשוטים, שגם לי שמו בטיפול ומהר מאוד החלפתי אותם.

 

או שתביא להם מים ירוקים של פרסטון, או, ועדיף, שתבקש מהם לשים מים צהובים מקוריים של טכניק

 

יצחק

 

האוטו אמור לצאת מחר מהמוסך,אני מקווה שלא הלך ראש מנוע, אמרו לי לחזור עוד 10 ימים אחרי התיקון הזה כדי לבדוק שאין שמן במים.

הם הוציאו את הרדיאטור לנקות אותו זה בגלל שהיה שמן במים.

אמרו לי שתיקון ראש מנוע יעלה בסביבות ה 5-אלף ש"ח

המחיר נראה לך סביר?

סאנטאנג'לו אמיר

פורסם
יצחק

 

האוטו אמור לצאת מחר מהמוסך,אני מקווה שלא הלך ראש מנוע, אמרו לי לחזור עוד 10 ימים אחרי התיקון הזה כדי לבדוק שאין שמן במים.

הם הוציאו את הרדיאטור לנקות אותו זה בגלל שהיה שמן במים.

אמרו לי שתיקון ראש מנוע יעלה בסביבות ה 5-אלף ש"ח

המחיר נראה לך סביר?

 

 

אם הגיע שמן למים, אז לעניות דעתי כבר נפרצו האטמים וניקוי רדיאטור משמן לא יעזור, ויש לשפץ ראש מנוע.

 

בכל מקרה אם זה ייגמר ב 2500 שח תגיד תודה, למרות שלפי מה שהם רשמו זה מנופח.. אבל עדיף על ראש מנוע.

 

בעניין מחיר של שיפוץ ראש מנוע לרכב הזה אין לי מושג. במידה ולא תהיה ברירה, כדאי שתעשה סקר שוק ותמתין לתשובת בעלי המקצוע בפורום.

פורסם
קח את המחיר, חבק אותו חזק, ותגיד תודה + החזקת אצבעות שראש המנוע לא "הלך". ואם כן, חבק גם את ה5000 שח, כי גם המחיר הזה הוגן ונורמלי.

 

לגבי העבודה, על הנייר המחיר נראה גבוה ביחס לעבודה ולמה שהיא צריכה לקחת אולם לא היינו שם ולא ראינו מה בדיוק עשו ובאיזה קשיים נתקלו וכמה זמן זה באמת לקח אז לא נביע דעה.

לעומת זאת, לגבי החלפים, מחירי חלקי החילוף המקורים של פיזו סיטרואן הם שערוריתים. לו היו נמכרים חלקים כאלה תחליפיים הם היו עולים חצי מחיר במקרה הכי הגרוע.

פורסם

רוצחים אין מילים אחרות אם הם חושדים שהקולר נפרץ וזה הגיוני במיקרה של התחממות יש לפרק אותו ולעשות מעקף כמו שאכן עשו אבל אין צורך לפרק את הרדיאטור אלה להכניס לאחר המעקף חומר שטיפה יעודי או מי סבון פשוטים כדי לסלק שאריות שמן שהרי אם קיימות נימצאות גם בצנרת ובמקומות אחרים ולאחר מיבן יש לשים מי ברז או נוזל קירור פשוט ולעקוב .

אין טעם לשלם סכום כזה במיוחד אם הראש אכן נפרץ +מחיר ראש במחיר הזה ניתן להשיג מנוע קומפלט מקומי מאחר והרכב חדש יחסית ניתן להשיג מנוע עם הסטוריה לפי מס רכב במוסך מרכזי חוץ מזה שגם מחיר הקולר גבוה מאוד לדעתי לפחות 3000 שח כך שבמיקרה נזק לראש כדאיליבדוק מנוע שגם מגיע עם הקולר ולא פתחו אותו מה שיקשה על המחירה מאחר ומדובר במוסך מרכזי שבו הכול נרשם.

בהצלחה

פורסם

זה המחיר לטרמוסטט בארץ? שחיטה זו לא מילה.

 

ב-EBAY את אותו הטרמוסטט קניתי ב-55 ש"ח כולל משלוח. ראיתי גם ב-80 ש"ח.

 

אבל להגיע ל-243 ש"ח לפני מע"מ זה מוגזם.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...