Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5693 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

הסיירה חזרה לעשות הצגות (כנראה הגיל לא עושה לה טוב). המצבר בן חודשיים והוחלף אלטרנטור לפני כחודש.

 

בעת הדלקת איתות ימינה או שמאלה, רואים את מחוג הטורים זז בקצב של האיתותים (מרווח של מ''מ או 2).

הדבר קורה גם בזמן לחיצה על ברקס או מתי שהרכב משולב בהילוך רוורס.

 

בדקתי לפני כחודש את טעינת האלטרנטור והכל נראה תקין. מה יכולה להיות הבעיה?

 

תודה, JEP.

פורסם

אהלן.

היום בדקתי את טעינת האלטרנטור והוא הראה על 13.64 בזמן שהרכב מונע והסל''ד הוא 2.5K.

בזמן שהרכב לא מונע הטעינה היא 12.76.

 

האם מדובר במצב תקין?

 

תודה, JEP.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אהלן חבר'ה. החלפתי מאז אלטרנטור שמטעין כמו שצריך.

חיברתי כמו שצריך את הכבל מינוס, שייפתי את המגעים של המינוס, אך עדיין, הבעיה עדיין קיימת.

 

הבעיה היא לא תמידית, יש מצבים בזמן שאני מאותת המחוג סל''ד קופץ כמ''מ למעלה בקצב של האיתות. מה ניתן לעשות?

יש לציין כי המד סל''ד של הרכב לא מקורי (לוח שעונים נלקח מדגם בכיר של סיירה), בזמנו שחיברתי את המד סל''ד חיברתי אותו עם חוט חשמל מאוד דק, יש מצב שזו יכולה להיות הבעיה?

 

תודה, JEP.

פורסם

ודא שההזנות של לוח המחוונים תקינות - שים דגש על תקינות קונקטורים ובדוק שהמינוסים של לוח המחוונים תקינים.

לא ברור לאיזה חוט דק התכוונת בחיבור מד הסל"ד - האם לחוט האות או לחוט הנושא זרם להפעלת המד?

פורסם

החיבור של המד סל''ד נחשב למינוס? משכתי חוט חשמל החל מהקונקטור (מהחוט של המד סל''ד) אל המינוס של הכויל.

האם זו יכולה להיות הבעיה?

 

תודה, JEP.

פורסם

מישהו אולי? הבעיה די מחרפנת, האלטרנטור חדש לגמרי, מצבר לפני מספר חודשים.

המחוג סל''ד קופץ בזמן לחיצה על הבלם (למרות שהטורים נשארים אותם טורים במנוע, אך בלוח שעונים זה קופץ), גם כן בזמן איתות או הדלקת אורות.

 

הבעיה מתחרשת פעם בכמה דקות, יש מצבים שהבעיה לא קיימת.

אשמח לשמוע כיוונים מה אפשר לבדוק ברכב (למזלי יש זוג ידיים אמינות).

 

תודה, ג'ניה.

×
×
  • תוכן חדש...