Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

החלפת פעמון ציריה - פרוייקט מצולם


odhh
שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אני אפרט את השלבים לפי סדר ממוספר ובסוף יהיו התמונות לפי הסדר.

 

1. פירוק הפלסיק החיצוני של הגלגל

2. קיסוח קצה הציריה ע"י דיסק כיון שהיא לא רצתה להפתח

3. פירוק האום של הציריה וכן 4 ברגים של הגלגל (איבטוח קל ע"י ג'ק)

4. הרמת הרכב ע"י ג'ק ואיבטוח ע"י אבני שפה.

5. הורדת הגלגל והנחתו בצד

6. פתיחת בורג מאחורי הדיסק שמחבר את הדיסק למשולש.(הבול ג'וינט)

7. פתיחת שני ברגים שתופסים את הדיסק לבלם הרכב (ניסיון לכופף את המשולש עלה בתוהו)

8. הזזת הדיסק ושליפת הפעמון

9. ניסיון לפרק את הפעמון בעוד הציריה מחוברת לגיר נכשל ויצאה לה כל הציריה

10. ניסיון לפרק את הפעמון ע"י פשיט נכשל גם ע"י תפיסת מלחציים ובסוף הלכתי למוסכניק שהוריד את הפעמון עם דיסק

11. על הדרך החלפתי גם את הגומיה של הפעמון האחורי גירזתי אותו סגרתי עם אזיקונים וכמובן ריקנתי אויר

12. הכנסתי גומיה בשביל הפעמון החיצוני (ואת זה כמעט שכחתי וחבר שהיה איתי הזכיר לי) גירזתי אותו כיונתי את הגלגלי שיניים ודפקתי אותו עם פטיש בעדינות כשהאום עליו (כדי שהבורג לא יתרחב ויהיה אליפסה) קצת עזרה עם מברג להכניס את ההבטחה עוד כמה מכות שהפעמון יושב ישר ובסוף זה נכנס (זה היה קצת קשה) אח"כ שמתי אזיקונים בשני הצדדים רוקנתי אויר ויש לנו צירי מוכנה להרכבה

13. דחיפת הציריה לגיר הפעלת קצת כוח עד לשמיעת קליק של ההבטחה

14. הכנסת הציריה לתוך הדיסק והכנסת הדיסק לציר המשולש (הבול גו'ינט)

15. חיבור הבורג שבאבטח את הדיסק למשולש (הבול ג'וינט)

16. חיבור שני הברגים שמחברים את הדיסק לבלם הרכב וסגירתם היטב

17. הכנסת הגלגל וסגירת האום של הציריה והאומים של הגלגלים

18. הורדת אבני השפה והג'ק

19. חיזוק הבורג של הציריה (מאוד חזק) וכן חיזוק ברגי הגלגל

20. החזרת הפלסטיק של הגלגל. וזהו סיימנו

 

76342385.jpg

25983685.jpg

93454605.jpg

19493075.jpg

2296425.jpg

33023860.jpg

72557222.jpg

8599794.jpg

16951157.jpg

9552542.jpg

המשך יבוא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות : ציריה 110 ש"ח מגיע עם גריז (שלא השתמשתי בו) וגומיה

גומיה לפעמון אחורי 20

גריז 35

ו-50 ש"ח למוסכניק שהוריד לי את הפעמון עם דיסק

 

בקשר לגריז שאלתי את המוכר בפירוש אם זה מתאים לגומיה של ציריה (כי לי ידוע שצריך גריז גרפיט) והוא אמר לי שכן וגם המוסכניק משתמש בדיוק באותו גריז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

[quote=odhh;270927

 

בקשר לגריז שאלתי את המוכר בפירוש אם זה מתאים לגומיה של ציריה (כי לי ידוע שצריך גריז גרפיט) והוא אמר לי שכן וגם המוסכניק משתמש בדיוק באותו גריז.

גם המוסכניק וגם המוכר טועים . הייתה צריך להשתמש בגריז שצורף לפעמון החדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל למה בלי צמד בוקים (או לפחות אחד) נורמלים :shock:.

הג'ק נמצא בקצה גבול המתיחה שלו ואישית לא הייתי "בונה" על בלוקים סוג "ז" שלא יקרסו ממשקל האוטו.

 

...אחד שיודע (להשתמש בבוקים לא בבלוקים).

 

 

 

 

חוץ מזה יופי של עבודה.

[CENTER] [/CENTER]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המוכר טעה וחשב שהו נתן לי גריז שחור אך במקום זה הוא נתן לי גריז לבן ושמתי אותו בשני הפעמונים של הציריה עד כמה זה נורא, האם להתאמץ להחליף, וא"כ כמה מהר צריך להחליף? (עבודה לא נעימה)

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=343425 זה קישור של החלפת הציריה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה רוצה שהציריה תאריך ימים אז תחליף את הגריז. אתה לא חייב לפרק הכל בשביל להחליף את הגריז.

תפרק רק את הגלגל שיהיה לך גישה נוחה ותפתח רק את האזיקונים ותזיז את הגומיה, תנקה את הגריז הישן כמה שתוכל ותכניס לה גריז חדש ותיסגור שוב את הגומיה עם אזיקון.

אם ישאר שם קצת מהגריז הלא מתאים זו לא טרגדיה.

 

כמה הערות על העבודה:

1. אני מאמין שכמה מכות פטיש חזקות עם פטיש אולי יותר כבד ממה שהשתמשת על מרכז הפעמון כלפי חוץ היו מוציאים אותו גם בלי להתעסק עם הדיסק.

2. להבא, כמו שכתבו לך כבר קודם, למען הבטיחות שלך, תשיג לך משהו קצת יותר אמין להעמיד עליו את הרכב ממגדל הלבנים הקטנות האלה.

3. במקום לפתוח את שני הברגים שמחברים את הנאבה לבולם הזעזועים יכולת להרים גם את הגלגל בצד השני ואז אין לך את הלחץ על המשולש התחתון וניתן היה להסתפק בפתיחת הבורג התחתון של המשולש וחילוץ הנאבה ואז הרבה יותר קל להוציא את הציריה. בכל מקרה, גם בדרך שלך זה היה יותר קל לעבוד על הנאבה כאשר אין לחץ כלפי מעלה על הנאבה מהמשולש התחתון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עלויות : ציריה 110 ש"ח מגיע עם גריז (שלא השתמשתי בו) וגומיה

גומיה לפעמון אחורי 20

גריז 35

ו-50 ש"ח למוסכניק שהוריד לי את הפעמון עם דיסק

 

בקשר לגריז שאלתי את המוכר בפירוש אם זה מתאים לגומיה של ציריה (כי לי ידוע שצריך גריז גרפיט) והוא אמר לי שכן וגם המוסכניק משתמש בדיוק באותו גריז.

 

20 שח דו גומיהגרמושקה סינית,עובד אבל לא לאורך זמן.

 

סך הכל דיווח נחמד.

 

העלות סבירה וממש לא יקרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל למה בלי צמד בוקים (או לפחות אחד) נורמלים :shock:.

הג'ק נמצא בקצה גבול המתיחה שלו ואישית לא הייתי "בונה" על בלוקים סוג "ז" שלא יקרסו ממשקל האוטו.

...אחד שיודע (להשתמש בבוקים לא בבלוקים).

חוץ מזה יופי של עבודה.

 

כל הפרויקט מעכיר בגלל השימוש הזה בבלוקים.

את מה שחסכת מלשלם למוסך, השקע בבוקים תקניים.

משכנתא זה קל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5001 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...