Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

רציתי לשאול אותכם - פורשה 911, מה ההבדל בין gt2 rs לבין gt3? אם תוכלו לענות בהרחבה ולהסביר לי גם את משמעות ה"gt" זה יהיה מעולה!

בנוסף, אוטומוטור מתקיים רק פעם בשנה? האם יש תצוגות מכוניות נוספות בארץ? אם כן, מתי?

תודה!

פורסם

אוטומוטור מתקיים פעם בשנתיים.

הגרסאות GT של ה-911, הם מכוניות עם משקל מופחת והנהגות כביש/מסלול טובה יותר.

 

GT3 היא בעלת מנוע אטמוספרי.

GT2 היא גרסת הקצה הכוללת גם מנוע מוגדש טורבו.

 

זה ה-2 סנט שלי, המומחים פה יסבירו לך יותר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

RS GT3-גירסא קלת משקל ומנוע אטמוספרי משופר אשר לוקחת השראה מהדגם האגדי של שנות ה70

GT3 רגילה היא גירסא קלת משקל ומנוע אטמוספרי משופר אבל פחות קיצונית מהRS

911 c2 רגילה

911 טארגה-גג זכוכית

911 קבריולט

911 s אטמוספרית אך עם מנוע גדול יותר ובדי קיט יותר אגרסיבי ולפעמים גם ירכיים רחבות יותר

911 c4 -רגילה עם הנעה כפולה

911 turbo-דגם עם הטורבו כמובן

GT2 טורבו קיצונית ויקרה ביותר מה911

GT1-מכונית על שהתחרתה ב למנאס בשנות ה90

Porsche 944 turbo

פורסם
nimnim, יש גם GT2 RS ...

 

למעט הקאררה GT שהייתה בעבר ואיננה מיוצרת עוד, הGT2 היא המכונית היקרה ביותר של פורשה בארה"ב אם אינני טועה - רבע מיליון דולר.

Opel Vectra 2.2 TDI 2003

פורסם

יש קטע מצחיק מטופ גיר בעונות הראשונות,כאשר קלארקסון משתגע מה911,כאשר הוא מנסה להסביר עד כמה מסובך היום לקנות 911 מבלי להסתבך במגוון הדגמים...

" all i want is a car with an engine in the back! " :)

Porsche 944 turbo

פורסם
ומה משותף לכולן ?

 

נכון- כולן נראות אותו דבר...

 

מזל שיש את הקאיימן שקצת שוברת.

שוברת??

הן כולן גרסאות עיצוב של ה - 911. הפנאמרה, קאיימן ובטח גם האח הקטן לקאיין שיצא עוד שנתיים בערך.

מאז שנת 1289 פורשה נראית אותו הדבר.

 

GT3 הן גרסאות של הקאררה למסלול.

GT2 הן הטורבו, בלי ההנעה המרובעת.

 

גרסאות ה - RS שלהן (ה-GT2 RS יצאה לאויר העולם לא מזמן) יותר ממוקדות, יותר קלות, יותר יקרות ולנהגים המקצועיים יותר.

פורסם

ציינתי שהיא קצת שוברת.

 

נכון, כל דגמי פורשה (למעט הקאיין) מבוססים על אותם קוים כבר הרבה שנים,ועדיין, כשהקאיימן יצאה היא היתה שינוי מאוד מרענן, כך גם היום.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
למעט הקאררה GT שהייתה בעבר ואיננה מיוצרת עוד, הGT2 היא המכונית היקרה ביותר של פורשה בארה"ב אם אינני טועה - רבע מיליון דולר.

 

הGT2 RS, מן הסתם, יקרה יותר מה-GT2 ה"סטנדרטית".

ובכל מקרה, יש את הדגם החשמלי החדש שעולה יותר מחצי מליון דולר.

והדגם הזה לא רק שיותר יקר מהCarrera GT, הוא הפורשה היקרה ביותר אי פעם.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

כל דגמי ה-GT כמו שציינו כאן, מכוונים יותר לנהיגה במסלול מאשר לנהיגה מפנקת.

כולם מגיעים עם הנעה אחורית בלבד, ובכולם תקבל בסטנדרט מתלים מתכווננים (קוליאוברים, מוטות מייצבים מתכוננים וכו')

הדגמים שכוללים RS בסוף השם הם הקיצוניים ביותר עם דגש על הפחתת משקל ומקבלים את הבודי הרחב יותר. מאחור ובדגם החדש גם מקדימה.

למשל - אין סמל על מכסה המנוע (אה - בגאז' קדמי). מדובר במדבקה כדי "לחסוך משקל". כולם מגיעים עם פלייוייל קל

בדגמים החדשים גם אין ידיות מבפנים. בשביל לפתוח את הדלת ולצאת יש למשוך במעין חתיכת בד..

 

ה- GT2RS הוא דגם חדש שנחשף לפני מספר חודשים. הפחתות משקל קיצוניות כמו ב- GT3RS (האוטו שוקל בערך 1350 קילו) ומנגד, מנוע שמוציא 620 כ"ס.

יחס משקל הספק שהוא שני רק לבוגאטי ווירון ואף אקזוטית אחרת לא מתקרבת אליו

 

תיקון קטן לנימנים - הדגמים עם הירכיים הרחבות יותר הם או דגמי ה-4 על 4 (טורבו או 4S) או ה- RS

ה- GT2 גם קיבלה את הבודי הרחב יותר

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

פורסם

GT2RS - שברה את שיא הנורבורגרינג עם 7:18

 

מי שרוצה ללמוד קצת יותר על הרכב המיוחד הזה מוזמן לצפות. את 2 החלקים האחרים אפשר למצוא ביוטיוב

 

http://www.youtube.com/watch?v=1QIekzFJ01M דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Porsche 911 GT2

BMW 335i 2011

Mini Cooper JCW 2009 - GONE

BMW M3 2006 - SOLD

×
×
  • תוכן חדש...