Jump to content

אייל לוי12

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אייל לוי12

  1. שלום לכולם! רציתי לשאול אותכם - פורשה 911, מה ההבדל בין gt2 rs לבין gt3? אם תוכלו לענות בהרחבה ולהסביר לי גם את משמעות ה"gt" זה יהיה מעולה! בנוסף, אוטומוטור מתקיים רק פעם בשנה? האם יש תצוגות מכוניות נוספות בארץ? אם כן, מתי? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...