Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב כולם!

 

לשכנתי האהובה יש פונטו ספייס 01', יד ראשונה, אוטומטית, שמורה ומטופלת במוסך פיאט המרכזי בת"א.

 

אתמול בצהריים היא באה אלי בקריז בלתי נשלט... :mad:

האוטו התחמם. נסעה עם האוטו למוסך, ושם החליפו לה (לפי הקבלה) "אטם סעפת יניקה" ועוד איזה שני שמעטקס... שילמה 1000+ ונסעה. ברמזור אחד לפני הבית, שוב החליט המחוג לטפס 4 קווים מעל האמצע... היא הגיעה הביתה והזמינה גרר...

היום כאשר היא הוציאה את האוטו מהמוסך אמרו לה שהם לא יודעים מה הבעיה והאוטו בסדר.

 

האם יש כאן אנשים אשר מבינים לליבה של האיטלקיה ויכולים לעזור יותר או לתת רעיונות?

 

תודה לעוזרים!

למישהו יש בעיה עם מקום מאחורה??? שיפנים!

פורסם

שלום.

קודם כול אהבתי את המילה "שמטקס"

לאיזה חלק התכוון המשורר.

 

לענין: קודם כל ניקוי ראדיאטור מיד ולאחר מכן

והיה והבעיה לא ניפתרה יש לבדוק את מערכת החשמל.

נגד חימום, טרמוסויץ, ומחשב (אם הוא קשור).

בנוסף טרמוסטט.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

יש לבדוק האם מאורר הרדיאטור פועל בשתי המהירויות שלו

כשהמזגן פועל.

יתכן ובנסיעה עם מזגן פועל אחת ממהירויות המאורר אינה תקינה.

כמו כן יש לבדוק או לבצע נקוז אויר ממע' המיים שיתכן

ולא הקפידו לבצעו היטב.

באם הבעיה נמשכת המלצתי לגשת למוסך מורשה פיאט,

"איטליאנו" שבבני ברק, טל' 03-5707146/7.

מוסכי פיאט מורשים נוספים באתר http://www.musach.co.il

נא עדכננו בתוצאות.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

הערה לבני

בפונטו "ספייס" אין טרמו סביץ' להפעלת מאורר הרדיאטור אלא מחשב נהול המנוע המקבל נתון חום המנוע מחיישן טמפ', הוא זה המפעיל בהתאמה את מאורר הרדיאטור

בשתי מהירויות הפעלה לפי הצורך.

כשהמזגן פועל, לחץ הגז במע' משודר כאות אל מחשב נהול המנוע המפעיל את מאורר הרדיאטור בשתי המהירויות ללא קשר לחום המנוע.

כלומר הפעלת מאורר הרדיאטור ע"י המזגן קודמת להפעלה ע"י חום המנוע.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם
הערה לבני

בפונטו "ספייס" אין טרמו סביץ' להפעלת מאורר הרדיאטור אלא מחשב נהול המנוע המקבל נתון חום המנוע מחיישן טמפ', הוא זה המפעיל בהתאמה את מאורר הרדיאטור

בשתי מהירויות הפעלה לפי הצורך.

כשהמזגן פועל, לחץ הגז במע' משודר כאות אל מחשב נהול המנוע המפעיל את מאורר הרדיאטור בשתי המהירויות ללא קשר לחום המנוע.

כלומר הפעלת מאורר הרדיאטור ע"י המזגן קודמת להפעלה ע"י חום המנוע.

בברכה - רפי לין :idea:

 

 

שלום רפי.

האם לא צינתי בברור טרמוסויץ או מחשב?

או זה או זה :lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

אני מאוד מקווה לטובת השכנה שלך שהיא הקפידה למלא אך ורק פאראפלו ברדיאטור ולא מים ירוקים, מי ברז או מים מזוקקים - כי אם לא אז יהיו לה עוד הרבה בעיות גדולות. אם האוטו אכן טופל במרכזי אז סביר שהם יודעים מה למלא.

 

מכיוון שהאוטו היה במוסך אני מניח שבדקו האם יש בכלל נוזל קירור, אין דליפות, משאבת המים תקינה וכו'.

 

לגבי המוסך:

א. התיקון שבוצע במוסך המרכזי לא פתר את הבעיה! אז על מה בכלל היא שילמה כל כך הרבה...

ב. מהיכרות משיחות טלפון עם מוסך איטליאנו אני גם מצטרף להמלצה לפנות אליהם ולדבר עם ויקטור.

 

יש לי פונטו כזאת ו- TOUCH WOOD - עד היום בשום מצב לא ראיתי שמחוג החום עבר ביותר ממילימטר!! את הקו העבה של האמצע. אם האוטו היה מתחממם אפילו בקצת אז הוא היה מובל מיידית ואחר כבוד למוסך ולא הייתי מזיז אותו עד שלא היו מוצאים מה הבעיה - אז שלא יבלבלו לה בשכל שהאוטו תקין - עכשיו רק תחילת הקיץ ואין שום סיבה שבעולם שפונטו תקינה תעבור את קו האמצע של השעון

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

:idea:

שלום רפי.

האם לא צינתי בברור טרמוסויץ או מחשב?

או זה או זה :lol:

בטוח לא הוחלף מחשב כי מחשב עולה הרבה יותר מ- 1000 ש"ח

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
אני מאוד מקווה לטובת השכנה שלך שהיא הקפידה למלא אך ורק פאראפלו ברדיאטור ולא מים ירוקים, מי ברז או מים מזוקקים

 

שלום, לאמי גם כן יש פיאט פונטו ספייס, והייתי רוצה לדעת מדוע לא למלא מים ירוקים רגילים

שבכל המכוניות של המשפחה כן משתמשים בהם.

תודה.

פורסם
שלום, לאמי גם כן יש פיאט פונטו ספייס, והייתי רוצה לדעת מדוע לא למלא מים ירוקים רגילים

שבכל המכוניות של המשפחה כן משתמשים בהם.

תודה.

 

במנועי פיאט ומנועים איטלקיים בכלל קראתי המון פעמים שיש למלא אך ורק פאראפלו ולא כל נוזל אחר מכיוון שמילוי כל סוג נוזל אחר כולל מים ירוקים גורם במשך הזמן לקורוזיה במנוע ומערכת הקירור. במיוחד חל איסור מוחלט על מילוי מים רגילים או מזוקקים.

אני אישית מקפיד על כך וקניתי בקבוק של 2 ליטר של פאראפלו במוסך המורשה שלי(קצת יקר כ- 50 ש"ח) ומדי פעם אני מוסיף קצת. בעיקרון אוטו שכזה אם הוא תקין לא אמור לאבד כמות גדולה של נוזל קירור. אני מעריך שהאובדן מאידוי הוא בערך 50-100 סמ"ק לחודש וכמעט רק בחודשי הקיץ.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

בשירות המילואים האחרון שלי בקייץ שעבר,במחנה עופר קיבל הגדוד שלי פונטו ספייס 60 SX עם שעון חום,ובעלייה בכביש 443 עם מזגן ושני נוסעים השעון עמד על כמעט שלושת רבעי.מחברת ההשכרה נימסר לי שזה נורמלי לחלוטין.בכביש מישורי הוא לא עבר את קו החצי בשום מצב.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
בשירות המילואים האחרון שלי בקייץ שעבר,במחנה עופר קיבל הגדוד שלי פונטו ספייס 60 SX עם שעון חום,ובעלייה בכביש 443 עם מזגן ושני נוסעים השעון עמד על כמעט שלושת רבעי.מחברת ההשכרה נימסר לי שזה נורמלי לחלוטין.בכביש מישורי הוא לא עבר את קו החצי בשום מצב.

 

נשמע מוזר, עד כמה שידוע לי טמפ' רכב צריכה להיות קבועה באיזור ה-90 עד 96 מעלות, ולא להשתנות בהתאם למספר האנשים ברכב :?

 

נו טוב, דיעה של חברת השכרה, למה אפשר לצפות...

פורסם

מספר האנשים באוטו מעיד על העומס שהאוטו היה נתון בו.בכל אוטו השעון חום מתנהג בצורה אחרת.היתה לי יונדאי אטוס שבעליות קשות,עמוס,ביום חם השעון היה עולה עד השלושת רבעי(לא יותר).במכוניות יפניות שעון החום לא יזוז ממקומו,ויהי מה.כל זמן שהשעון לא עובר את קו השלשת-רבעי אין בעייה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בקשר לפרפלו, אכן זאת המלצת היצרן.

ומנסיון - מוסך פיאט מרכזי תמיד משתמשים בנוזל הזה.

 

רק שיש לשים לב שזה פרפלו מהול (חצי מים מזוקקים וחצי פרפלו -"50/50") אם קנית בקבוק מקורי, בד"כ הוא מגיע ביחס הזה.

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שלום,

 

יש לי פונטו ספייס SX60 מודל 2002 החלפתי את שתי הצינורות שמתחבים לתא הנוסעים, בזמן ההחלפה נשבר לי הצינור מפלסטיק שמתחבר ישירות למנוע,

 

האם משהו נתקל בבעיה, ואם זה בעיה להחליף צינור זה.

תודה

×
×
  • תוכן חדש...