Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5760 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, שמי כפיר בן 25, תמיד רציתי לעבוד בסוכנות מכירת כמו סמל''ת, כולמוביל וכדומה...

יש לי ידע רב והמון ניסיון בתחום הרכב כגון דגמים נתונים הסטוריה מפרטים וכדומה.

כמו גם ניסיון מכירתי וניהולי, כיום מכהן כראש צוות עובדים בחברת ביטוח גדולה, תמיד היה לי את החלום לעבוד באחת הסוכניות ולממש את הפוטנציאל שיש בי.

בכל אופן רציתי לדעת מהם התנאים אם למישהו יש ניסיון בתחום הנ''ל, כמו כן מהו השכר והדרישות.

תודה, כפיר.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מתעלק על השירשור, איך השכר בתחום הנל ? אני מקבל הרבה הצעות לג'וב הזה בג'ובמאסטר

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אני משער שהשכר תלוי בנדיבות (או קמצנות) בעל הבית שאצלו אתה עובד. אני משער שיש סוכנויות בהן השכר יותר גבוה ויש כאלה בהן השכר יותר נמוך.

משכורת של איש מכירות מורכבת משכר בסיס + בונוסים על עסקאות ובעיקר על אביזרים (קודן, חיישני רוורס, דיבורית וכו').

בזמנו כשהציעו לי קידום לאיש מכירות בסוכנות רכב עשיתי חישוב ובשורה התחתונה המשכורת הייתה אמורה להיות סכום חמש ספרתי, אבל לא רחוק מגבול הארבע.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שלום, שמי כפיר בן 25... תמיד היה לי את החלום לעבוד באחת הסוכניות ולממש את הפוטנציאל שיש בי.

 

קודם כל, מציע שתירגע קצת. מכירות בסוכנות זה לא כזה תחום מאתגר ואין שם הרבה מה לממש.

עבודה במכירות היא אותה עבודה בין אם אתה מוכר מכוניות או גיטרות, וכללי המשחק זהים בגדול.

 

בשורה התחתונה, עם כל הכוונות הטובות, התפקיד שלך יסתכם בלשקר לאנשים ע"מ לשכנע אותם

שהמוצר שלך טוב יותר מזה של המתחרים. לעיתים רחוקות האמת תספיק לך. ככל שתגדל בתחום

ותלמד להסתמך על החלק האופציונלי של המשכורת שלך (ע"ע עמלות), כך תהיה לך יותר מוטיבציה

"לייפות את האמת", "לספר רק חלק מהאמת" וכו' - כולם דרכים יפות להגיד שאתה משקר לאנשים

תמורת רווח כספי. וזה עוד לפני שנכנסנו לענייני מכסות, יעדים עסקיים וכו'.

 

מכירות לא עושות אותך אדם טוב יותר, להפך. אם ברצונך לעבוד בתחום, שיהיה לך בכיף, רק אל

תצפה "לממש את הפוטנציאל שלך" שם, כי זה ממש לא הולך לקרות.

פורסם

לא מסכים עם התגובה הממורמרת מעלי.

אנשי מכירות לא בהכרח מכרו את נשמתם לשטן וגם שם יש לא מעט צדיקים.

אני כאיש מכירות יודע שאני בחיים לא אמכור למישהוא מוצר שלא מתאים לו, בכל תחום שזה לא יהיה.

עמלות, מכסות וכדומה הם תמריץ למכירה, אבל לרוב מכירה לא איכותית תשלול לך את כל העמלות שעבדת עליהן קשה כל החודש.

ביננו, אם זה החלום שלך יהיה לך קל להגשים אותו, אני ממליץ לך בכלל לחלום יותר גבוה.

מאחל לך שתתנסה ותצליח.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

תלוי באילו סכומים ובאיזה שוק אתה מוכר.

התגובה שלי אינה ממורמרת, היא נובעת מנסיון בתחום זה, בו אני עובד מזה מספר שנים.

 

יש הרבה אנשי מכירות עם מצפון נקי, הבעיה היא שהם לא נשארים אנשי מכירות לזמן רב.

בשלב מסויים מגיע היום בו עליך להחליט האם נקיון כפיים חשוב לך יותר מהצלחה חומרית.

אני שמח לשמוע שאצלך היום הזה עדיין לא הגיע, ודי משוכנע שלקוחותיך רק הרוויחו מכך.

פורסם

מסכים במידה מסויימת עם ואדים, כדי להיות איש מכירות טוב אתה חייב לדעת "להעצים" את היתרונות של המוצר שלך, גם כשהם לא בהכרח קיימים.

 

אין פה עניין של "למכור את נשמתך לשטן", כן יש פה עניין ש"ככה זה במכירות" אלא אם כן אתה מוכר מוצר שהוא מושלם, דבר שלא קיים.

 

דמיין לעצמך סיטואציה (שאגב בהחלט יכולה להיות חלק מהמבחן שלך בעת ביצוע ראיון העבודה):

 

אתה נציג מכירות של הונדה, נכנס אלייך לקוח שאומר לך שהוא נדלק על מאזדה 3 ועומד לפני סגירה.

 

איך אתה משכנע אותו שהמוצר שלך טוב יותר ?

 

עכשיו סיטואציה אחרת (שקרתה לי אישית בראיון עבודה ל-VW):

 

נכנס אלייך לקוח שיש לו GOLF GTI שנת 2003 והוא ממש רוצה לקנות את ה-GTI החדשה אבל היא הרבה מעבר לתקציב שלו ולכן הוא פוזל לעבר מותג אחר.

איך בכל זאת אתה משאיר אותו לקוח של VW ?

 

(רמז, בדיוק יש במחלקת הטרייד אין GTI 2008 במצב מצויין וההבדלים בינה לבין החדשה די זניחים, בלה בלה בלה או לחילופין לתת הצעת מימון אטרקטיבית שתחרמן את הלקוח).

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
בשורה התחתונה, עם כל הכוונות הטובות, התפקיד שלך יסתכם בלשקר לאנשים ע"מ לשכנע אותם

שהמוצר שלך טוב יותר מזה של המתחרים. לעיתים רחוקות האמת תספיק לך. ככל שתגדל בתחום

ותלמד להסתמך על החלק האופציונלי של המשכורת שלך (ע"ע עמלות), כך תהיה לך יותר מוטיבציה

"לייפות את האמת", "לספר רק חלק מהאמת" וכו' - כולם דרכים יפות להגיד שאתה משקר לאנשים

תמורת רווח כספי. וזה עוד לפני שנכנסנו לענייני מכסות, יעדים עסקיים וכו'.

 

 

לא מקבל את זה. אולי ניסיון החיים שלך מראה משהו אחד, אבל לקבוע שתפקידו של איש מכירות הוא לשקר זו טעות.

כולנו כל הזמן מוכרים משהו, בין אם זה מוצר מסויים ובין אם זה את עצמנו או את הרעיונות שלנו.

כל אחד מאיתנו מוכר משהו מתוך אינטרס ולכן כשאתה מנסה למכור למשל את עצמך בראיון עבודה אתה תצניע את התכונות הפחות טובות שלך ותבליט ע"י התנסחות מפוצצת את התכונות הטובות יותר שלך. יותר מזה, התכונות אותם תבחר להצניע או להבליט ישתנו בהתאם למשרה אליה אתה מתראיין.

אז ככה זה, כולנו מוכרים כל הזמן משהו...אפילו אם לא טמון בזה רווח כספי ישיר ומיידי עבורנו.

 

יש אנשי מכירות שקרנים והם לא מעטים, אבל זה לא אומר שאין אנשי מכירות הגונים שלא מוציאים שקר אחד מהפה שלהם.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כרגיל המציאות היא אפורה ולא שחורה או לבנה.

אף אחד שעוסק כאן במכירות , ומשכורתו בנויה על תמריצים, לא יכול להגיד שהוא לא מעגל פינות, אין מה לעשות זוהי המציאות, איש מכירות שיודע שבסוף החודש המשכורת שלו תלויה בבכמות המכירות שעשה, יעשה די הרבה על מנת להגדיל את כמות המכירות החודשית שלו וגם הצדיקים שטוענים שהם לא מעגלים פינות לפעמים, עושים את זה ברגע זה בפורום בשרשור הזה.

בתור איש מכירות בעברי ומנהל של אנשי מכירות, אני מכיר טוב מאוד את "הצד האפל" שלפעמים עולה גם אצל הצדיקים שבינהם.

דרך אגב, לדעתי האישית , אלו שעושים זאת כשאין ברירה ולא כברירת מחדל, לדעתי אינם אנשים רעים, פשוט אנשים שרוצים לשרוד וזאת דרך הטבע.

יום טוב לכולם.

פורסם

בהחלט חייבים לעגל פינות - במינימום !!!

 

וזה כפי שכבר נ-ר-מ-ז פה - לפני שדיברו איתך על יעדים.

יעדי מכירה זה צורה יפה לומר לך שאתה חייב לעבוד כמו מטורף, אחרת כולם ידעו שאתה מקום 8 בחברה במכירות

ויתייחסו אליך בהתאם. וזה לפעמים גם בא עם עמלת מכירות שולית לכל מכירה כדי שתרגיש שעליך למכור המון כדי

שהעמלות שלך יהיו שוות משהו.

 

למרות שלדעתי, אם איש המכרות ירויח יפה על כל מכירה, יהיה עוד יותר תמריץ.

 

כמו כן, כבר נתקלתי במצב שלעמלות יש תקרה !

כלומר, נניח שהצלחת לעשות X מכירות רכב, ואתה אמור להרוויח למשל 18,000 ש"ח לאותו חודש, אבל לא.

יש תקרה. ואתה תקבל רק 10,000 או 15,000.... זה דיי מתסכל.

תבדוק טוב טוב את התנאים האלה לפני שאתה נכנס לתחום הזה. יש הרבה "פוילעשטיק".

×
×
  • תוכן חדש...