Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כמה דברים,

קודם כל תהליך הוצאת תעודת צמיגן, הינו תהליך ארוך ולא קל בכלל.

אם אני לא טועה,לאחר מעבר הקורסים וכל המבחנים, יש לעבוד כחמש שנים תחת צמיגן מורשה, על מנת לקבל תעודה.

 

זאת התשובה שחיכיתי לה. מאיפה המידע הזה? תוכל להרחיב בבקשה?

 

 

שלחתי היום מייל למשרד התחבורה, נראה מה הם יענו לי ביום ראשון (במידה ויענו).

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מכיר את התחום, אבל יש לי כמה הארות כלליות.

בכל עיר יש לפחות 5 פנצ'ריות שהן פחות או יותר אותו הדבר, עם בערך אותם מחירים. כל פנצ'ריה עובדת עם מותגים צמיגים מסויימים.

 

על מנת למשוך לקוחות צריך להציע משהו שלא מצעים בפנ'צריות אחרות שכבר צברו את הלקוחות והמוניטין.

תחשוב על משהו מיוחד שאין במקומות אחרים, למשל בזמן המתנה הלקוחות מקבלים מסאז' :p, כוס קפה, עוגייה.

אולי לעשות פנצ'ריה/מסעדה: בזמן שמרכיבים את הצמיג לקחות יכול לקנות מנת פלאפל.

או אולי בזמן המתנה לגלוש באינטרנט.

 

הדגשתי באדום, משהו להציע שלא מציעים בפנצ'ריות אחרות (שאני בדקתי):

 

מקצוענות!

 

(מספיק שתדע מה זה מפתח מומנט וכבר אתה כמה צעדים קדימה. :))

פורסם

כמה לקחותות יעריכו את זה שאתה משתמש במפתח מומנט? לא כולם יודעים איך לבדוק מי של וישרים. בינתיים עוד לא ראיתי פנצ'ריה אחת שמשתמשים במפתח מומנט. אפילו במוסכים מורשי יבואן של מותגי יוקרה ראיתי שמשתמשים בפטיש אויר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני לא יודע באיזה מוסכים אתה מסתובב אבל במוסך שאני מטפל בו (מורשה קרסו) הם משתמשים בטורק בר ונאמר לי שהם מחוייבים לזה ע"י קרסו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כדי להיות מנהל מקצועי אתה צריך מספר דברים

 

ראשית לעבור קורס בסיסי מה שהגדר 3 בהסתדרות לא יודע מה הפירוש המעשי אבל אתה תמצא.

אחרי זה ואולי גם לאחר שצברת עבודה מעשית של X חודשים /שנים אתה נזקק לשני קורסים נוספים

 

האחד הוא קורס מקצועי "תורת המקצוע" נלמד בד"כ בבית ספר של איגוד המוסכים.

השני קורס במינהל ללמדך כיצד מנהלים עסק מהבחינה המסחרית עסקית כדי שלא תיכשל בתחום הזה.

 

כך שלמימוש הרעיון שלך תצטרך לעבור כמה שלבים עד שתעמוד בפתחו של המוסך שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כן, אני כבר דיי הבנתי שזה תהליך קצת יותר ארוך ממה ששחשבתי.

 

 

במקביל אני מתחיל להתעניין בכל הנושא של יבוא סחורה לארץ, ושוקל לקחת קורס בנושא.

 

יש למישהו המלצה על חברה\מקום מסויים?

 

 

ושוב, תודה על התגובות :idea:

פורסם

קודם כל, אני מציעה לך ללכת לעבוד בפנצ'רייה ,אולי תגלה שאתה בכלל לא רוצה לעבוד בתחום הזה?

זו לא חוכמה להיות עצמאי או "לפתוח עסק", אתה חייב קודם כל להבין אם המקצוע הזה הוא הייעוד שלך בחיים.

 

בהצלחה בכל דרכך

סיגל

פורסם
זאת התשובה שחיכיתי לה. מאיפה המידע הזה? תוכל להרחיב בבקשה?

 

 

שלחתי היום מייל למשרד התחבורה, נראה מה הם יענו לי ביום ראשון (במידה ויענו).

 

יש לי חבר צמיגן, בעל פנצ'ריה.

אין לי יותר פרטים מזה, כי לא ממש התעמקתי בזה.

 

אני רק יודע שהתהליך הזה דורש כמה וכמה שלבים, כאשר בין כל שלב יש מבחן וסנוף דרוש סטאז' של 5 שנים על מנת לקבל תעודה.

פורסם

מבחינת רווחים - על צמיגים של לאנטיס שנמכרים ב-1000 ש"ח לסט לא תרווח הרבה.

לכן אתה צריך למשוך אליך חברות השכרה/ליסינג (אפילו סניפים הקרובים שלהם), רכב כבד וג'יפים.

 

בהצלחה.

 

נ.ב. אתה בטוח ששוק הזה לא סגור בפני נכנסים חדשים?

אני מדבר על מאפיה ששורפת בתי עסק וכו'.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

זה יכול להיות מצחיק כל עוד לא שורפים לך עסק/רכב וילדים שלך מפסיקים לישון בלילה מהפחד.....

 

רשויות החוק אמורות לטפל בזה - אבל הם עסוקים בלחפש איביזות עם אגזוז מרעיש והצבת מצלמות מהירות בכבישים.......

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

ידוע מניסיון שיש בתחום הזה הרבה פרוטקשיין, לפחות במרכז.

אבל ככה זה בהרבה תחומים, אתה לא יכול לוותר על השאיפות שלך רק בגלל כמה בבונים.


×
×
  • תוכן חדש...