Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5628 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפותח השירשור,

 

לטעמי אל תוותר אם זה מה שאתה רוצה.

תתחיל בקטן לפי היכולת הכלכלית.

 

הכי חשוב זה שתהיה בן אדם, ככה כבר תמשוך הרבה לקוחות.

 

בנוסף באמת לא יזיק להיות שונה מכולם ולהציע משהו אחר כמו חווית שירות, אחריות, מקצועיות ברמה גבוהה יותר.

עוד עצה, תמחשב את העסק - עבודה עם ניירת רגילה תעלה לך בסוף יותר, אם לא בכסף אז בכאב ראש.

 

חוץ מזה,

חורה לי חוסר המקצועיות בארץ אפילו בנושאי בטיחות.

 

לא רק שפה באירלנד יש אופציה להחלפת צמיגים אצלך בבית (שאני באמת לא מבין למה זה טוב לכל העולם ולא טוב לישראל), אתה אפילו יכול להזמין חישוקי סגסוגת עם צמיגים עליהם כבר מוכנים ומאוזנים.

 

בנוסף כל סגירה של ברגי גלגלים נעשית בהתחלה עם אימפקט על כיוון מומנט נמוך, ואז נעשית עם ידית מומנט לסגירה סופית.

 

ואחרי כל זה, אל תחשבו שבארץ זה יותר זול למרות היוקר של אירלנד.

 

לא, לא הכל זהב פה אבל מה קשה ללכת ללמוד מאחרים ולישם בארץ?

 

היה יכול להיות לנו הרבה יותר טוב בארץ בכל תחום אבל מישהו מתעקש שנסבול.

 

אני מקווה שכן תצליח לפתוח עסק ושתראה לכולם שאפשר אחרת.

 

בברכה,

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נ.ב. אתה בטוח ששוק הזה לא סגור בפני נכנסים חדשים?

אני מדבר על מאפיה ששורפת בתי עסק וכו'.

 

זה הדבר הכי ראשון שחשבתי עליו, ברגע שעלה לי הרעיון של פנצ'ריה בראש. במיוחד אם לקחת בחשבון את העובדה איזה סוג אנשים עובדים בחלק מהפנצ'ריות אצלינו באיזור.

אבל מה לעשות, לא הכל ורוד בחיים, וגם עם סוג אנשים כאלה צריך (ואפשר) להתמודד.

 

בכל מקרה, ממשרד התחבורה לא הועילו להחזיר לי תשובה (אבל יפה מאוד מצידם שיש מסגרת קטנה בכל העמודים באתר השואלת אם קיבלתי שירות טוב באתר..), אנסה ליצור איתם קשר טלפוני בימים הקרובים.

 

 

לטעמי אל תוותר אם זה מה שאתה רוצה.

 

לצערי אני לא יכול להרשות לעצמי כלכלית לצבור וותק של 5 שנים (!!) בפנ'צריה, במידה והנתון הזה נכון. מצד שני, רשמו לי דברים נכונים בשרשור הזה שאני חייב לעבוד קודם בפנצ'ריה בשביל להבין איך התחום עובד מקרוב ואם זה מתאים לי בכלל.

ככה שאני מלא התלבטויות בינתיים.

 

 

אני כרגע מתעניין בכל הקשור ליבוא סחורות לארץ. ראיתי שיש כמה חברות פרטיות שמציעות קורסים שמסתכמים בכמה מפגשים ונותן לך את הבסיס של הבסיס איך כל העסק הזה עובד כולל דברים כמו: מושגים, טריקים, כדאיות, הובלה, ביטוחים וכו'.

 

יש למשהו ניסיון בתחום הזה ויכול להמליץ לי?

 

השאלה שלי האם הקורס הזה יכול לעזור לי בתכלס או שחוץ מתמונה כללית זה לא יתן לי כלום?

הבעיה היא שבקורסים אלה אני אצטרך לשלם מזומן ולא אוכל להשתמש בפקדון שיש לי מהצבא לצרכי הלימודים.

 

או לקחת את הקורסים היותר רציניים של מכללות ובתי ספר שונים, שנמשכים כשנה בערך, ולקבל בסופו של דבר גם תעודה שאיתה אוכל למצוא לי עבודה? אני פחות צריך את זה בשביל העבודה, אלה יותר להעשרת הידע שלי, כי אולי יבוא יום וארצה להשתמש בזה, כי תחום הסחר והתעסקות בכסף מאוד מעניין אותי.

 

 

אשמח לקבל דעות והכוונה גם בנושא זה.

 

ותודה לכולם על התגובות! :-D

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
זה הדבר הכי ראשון שחשבתי עליו, ברגע שעלה לי הרעיון של פנצ'ריה בראש. במיוחד אם לקחת בחשבון את העובדה איזה סוג אנשים עובדים בחלק מהפנצ'ריות אצלינו באיזור.

אבל מה לעשות, לא הכל ורוד בחיים, וגם עם סוג אנשים כאלה צריך (ואפשר) להתמודד.

 

בכל מקרה, ממשרד התחבורה לא הועילו להחזיר לי תשובה (אבל יפה מאוד מצידם שיש מסגרת קטנה בכל העמודים באתר השואלת אם קיבלתי שירות טוב באתר..), אנסה ליצור איתם קשר טלפוני בימים הקרובים.

 

 

 

 

לצערי אני לא יכול להרשות לעצמי כלכלית לצבור וותק של 5 שנים (!!) בפנ'צריה, במידה והנתון הזה נכון. מצד שני, רשמו לי דברים נכונים בשרשור הזה שאני חייב לעבוד קודם בפנצ'ריה בשביל להבין איך התחום עובד מקרוב ואם זה מתאים לי בכלל.

ככה שאני מלא התלבטויות בינתיים.

 

 

אני כרגע מתעניין בכל הקשור ליבוא סחורות לארץ. ראיתי שיש כמה חברות פרטיות שמציעות קורסים שמסתכמים בכמה מפגשים ונותן לך את הבסיס של הבסיס איך כל העסק הזה עובד כולל דברים כמו: מושגים, טריקים, כדאיות, הובלה, ביטוחים וכו'.

 

יש למשהו ניסיון בתחום הזה ויכול להמליץ לי?

 

השאלה שלי האם הקורס הזה יכול לעזור לי בתכלס או שחוץ מתמונה כללית זה לא יתן לי כלום?

הבעיה היא שבקורסים אלה אני אצטרך לשלם מזומן ולא אוכל להשתמש בפקדון שיש לי מהצבא לצרכי הלימודים.

 

או לקחת את הקורסים היותר רציניים של מכללות ובתי ספר שונים, שנמשכים כשנה בערך, ולקבל בסופו של דבר גם תעודה שאיתה אוכל למצוא לי עבודה? אני פחות צריך את זה בשביל העבודה, אלה יותר להעשרת הידע שלי, כי אולי יבוא יום וארצה להשתמש בזה, כי תחום הסחר והתעסקות בכסף מאוד מעניין אותי.

 

 

אשמח לקבל דעות והכוונה גם בנושא זה.

 

ותודה לכולם על התגובות! :-D

מאיזה אזור אתה ואם אתה רוצה לעבוד בפנצרייה רצינית ומובילה באזור ראשון

×
×
  • תוכן חדש...