Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5803 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

שמתי לב היום שמפלס המים אצלי ברכב יורד בצורה מאוד מהירה.

ישנו מעין בורג פקק מפלסטיק שנמצא שבור על אחד הצינות מים לדעתי.

הפקק יושב על צינור מים שנכנס לתוך תא הרכב ישנו מחבר על הקיר הפנימי, סה"כ יש שני צינורות כאלו (כניסה יציאה ?).

הייתי רוצה לשאול אם מישהו מכיר את הפקק הנ"ל, למה משמשים שני הצינורות האלו והאם יש צורך להחליף את הצינור או שמספיק להחליף רק את הבורג פלסטיק.

אני מצרף תמונות של האזור (תא הרכב לא שלי ונלקח מטופיק של NETTO ).

 

תודה!

 

img5518s.jpg

 

 

 

 

img5519c.jpg

פורסם

מישהו אולי יודע למה הפקק הארור הזה משמש?

אני לא מבין איך רנו התקינו על צינור גומי שעוברים בו מי קירור רותחים בלחץ פקק מפלסטיק.

פורסם

חבר יקר..

 

אינני מכיר את הקליאו ,אך לדעתי מישהו התקין בעבר של כמעין יוניט חום או משהו דומה לזה וזה נישאר כך ובוטלה.

או לחליפין צינור מים מנופח גם זה ניראה.

אתה בטוח שיש שם פקק עם הברגה?

כישלון הוא רק הזדמנות להתחיל מחדש בדרך נבונה יותר:roll:

פורסם

ב100% אני יכול לצלם ולעלות אותו לכאן. היוניט ממוקם יותר למטה.

 

לדעתי הוא משמש להוצאת אוויר מהמערכת היות והוא ממוקם במקום הכי גבוהה במע' מים.

אני צריך מישהו שמכיר את הרכב/מנוע שיאמת את ההנחה הזאת.

פורסם

שלום רב !

פקק הפלסטיק בתמונה, הוא פקק המשמש לניקוז אוויר, ממערכת הקירור. , הסכוי למצוא פקק חדש הוא אפסי, לכן במוסכים מטלתרים, בורג בעל הברגה זהה, ומחליפים את הפפק המקורי והשביר.

הסכוי לחלוץ אותו בקלות הוא קטן, לכן אם הוא לא נוזל, מומלץ לא לגעת.

למה הוא קיים ברכבים צרפתים, משום שהצרפתים אוהבים לאכול צפרדעים, ולכן משווקים מכוניות לעולם, שהלקוחות שלהם, יאכלו גם צפרדעים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה אני מאוד מודה לך על התגובה.

הנזילה משם היא יותר בהגדרה של מזרקה כי הבורגג פקק הזה נשבר לשתיים.

יש לי כבר פתרון לסידור התקלה, רק רציתי לוודא שאני לא טועה.

פורסם

בורג אחר שמתאים :)

 

חשבתי שאולי מדובר בשס' פורק לחץ כמו שמו שיש על המיכל התפשטות ואז העניין הופך להיות הרבה יותר מסובך.

פורסם

שאלה נוספת:

המי קירור שיש לי עכשיו ברכב הם אדומים.

הבנתי שרנו הפסיקו להשתמש במים אלו.

האם ניתן למלא מים ירוקים רגילים אשר קונים אותם בכל חנות לחלקי חילוף לרכב?

(בקבוק 2 ליטר בתחנות דלק פז עולה כ 40 ש"ח, קצת יקר)

פורסם

שלום רב !

אינני יודע באיזה נוזל קירור משתמשים הצרפתים ברכבי רנו , והאם ומדוע הפסיקו עם בכלל להשתמש בנוזל קירור בצבע אדום.

בכל מקרה הצבע לא משנה, מה שקובע זה האתילן גליקול , שמתוסף למי הקירור, והצבע רק מבדיל בין איכות אחת לשנייה, ומומלץ לא לערבב צבעים שונים, ולו רק בגלל איבוד התכונות, של התוספים המוכנסים למיי קירור של יצרנים שונים.

עדיף ורצוי להצמד להמלצות יצרן בנושא.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מבלי להכיר את מערכת המים ברכב המדובר-

אם מדובר בסתם פקק ותוכל להתאים משהו אחר- לך על זה.

 

לגבי נוזל קירור, רצוי מאד להשתמש בנוזל מקורי לרכבי רנו.

×
×
  • תוכן חדש...