Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בטוח בנוגע למיקום צינור הניקוז או לתקלות אפשריות שיגרמו לבעיה, אבל עד שתסדר את זה, פשוט אל תיסע עם מזגן!

 

בפאסאט שהייתה לאימי הייתה חדירת מים לאיזור השטיח בצד הנוסע וכתוצאה מכך נדפק "מחשב קומפורט" שנמצא מתחת לשטיח.

כשהוצאנו את המחשב, הקופסא בה הוא מורכב (שנראית דיי אטומה) הייתה מלאה במים וכל המחשב בפנים היה אכול מהרטיבות.

בנוסף, צמת החוטים סבלה מנזקים מהרטיבות ונאלצתי לרכוש מחשב חדש (מפירוק) + כמה עשרות ס"מ מהצמה שלו כדי להלחים ברכב של אימי במקום הצמה הפגומה. נזק לא כייפי בכלל. טפל בתקלה בהקדם והימנע מנזקים מיותרים!

פורסם

תודה לך,

אני יגש מחר למוסך שירים את הרכב ויבדוק את הצינור.

צריך לגשת למי שמתעסק רק עם מזגנים?

 

שוב,תודה.

פורסם

אני גר בב"ש וכנראה שאני אצא מוקדם מאד בבוקר,כך שאני לא אוכל לתפוס את רון.

בכל מקרה אני אסע אליו,גם בגלל שלא כל כך הבנתי היכן יושב שסתום הניקוז שהסברת לי.

מרק,תודה לך.

×
×
  • תוכן חדש...