Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה לאוראנג'?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי זה בגלל החלפת המספרים , אבל משעה 12

לא מצליחים להתקשר אלי , ניסיתי להתקשר מהטלפון בבית קודם כל

במספר הרגיל ולאחר מכן בחדש , בשניהם יש את המענה הקולי של אוראנג'

שלא ניתן לבצע את השיחה .

אני יכול להוציא שיחות , אבל לא לקבל.

האם זה אותו דבר אצל שאר משתמשי אוראנג'.

?

 

*אין צורך ב 5 סימני שאלה בכותרת, מספיק 1*

פורסם

ניסיתי להתקשר לעצמי כרגע, והוא אומר לי שהמספר שחייגתי אליו איננו מחובר.

ניסיתי גם לפי שיטת המספרים החדשה והיא אומרת לי את אותו הדבר.

כנראה שיש להם קצת בעיות אם העברת המספרים ואני מקווה שזה יתוקן עד מחר.

פורסם

אורנג' נפלה כרגע.

אין שיחות יוצאות או נכנסות.

יש להם "סלט" (כדברי אחד הנציגים שלהם) :wink:

זה אמור להפתר בשעה הקרובה.

בלי לחץ. :lol:

:-)

פורסם

זה הולך להיות לילה של בלאגן אחד גדול, עם אפשרות לריקושטים במשך היום מחר.

 

אני אופטימי.

 

:D

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אורנג' נפלה כרגע.

אין שיחות יוצאות או נכנסות.

יש להם "סלט" (כדברי אחד הנציגים שלהם) :wink:

זה אמור להפתר בשעה הקרובה.

בלי לחץ. :lol:

 

נכנסות אין... יוצאת יש

פורסם
אורנג' נפלה כרגע.

אין שיחות יוצאות או נכנסות.

יש להם "סלט" (כדברי אחד הנציגים שלהם) :wink:

זה אמור להפתר בשעה הקרובה.

בלי לחץ. :lol:

 

נכנסות אין... יוצאת יש

 

עכשיו, מה מצחיק פה....

אורנג' יוצאים במבצע חדש החל מהיום :

"דבר יותר, ענה פחות"

זה STARTUP רציני... :lol:

:-)

פורסם

אני ניסיתי לחייג לכמה מספרים (קידומת 054 גם בעבר גם בהווה וגם בעתיד), והכל עובד..

 

אצל פלאפון שיטת המספרים החדשה עובדת עוד מתחילת אפריל..

ככה שלא צפויות בעיות..

 

כנ"ל סלקום שאצלהם שיטת המספרים החדשה עובדת מאז ה10 לאפריל..

 

 

אורנג' החוליה החלשה. שלום! :wink:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

גם אצלי הכל תקין אבבבבבבבבבל

שכחתי את המספר החדש שרכשתי במיטב כספי !!! (20 או 30 ש"ח !!!)

ואני מתאר לעצמי מה יתחולל מחר באורנג' כשאני ארצה לברר מה המספר שלי... :mad:

vot tol'ko na nas gnat' ne nado....

×
×
  • תוכן חדש...