Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5821 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הייתי פעם אחת בג'נבה. אני מגדיר את עצמי חובב נהיגה, לא מכוניות. כל מכונית שהיא לא מכונית נהיגה, לא מעניינת אותי, גם אם זו BMW 760 (לדוגמא).

 

לגבי חשפניות, הייתי פעם אחת בפוסיקט, במסיבה של חבר. אין לי בעיה עקרונית, אבל זה לא בשבילי. אני כל הזמן מרגיש שאף אחת לא ממש רוצה להיות שם "ושעושים לי טובה". זה לא סקסי בעיני. אין לי בעיה שיש מי שאוהב שיעמידו פנים בשבילו בשביל כסף. זו לא עמדה שיפוטית, מוסרית או משהו כבד כזה. פשוט לא אני.

זהו, גם ככה סטינו...

 

הפעם אני בדיעה לגמרי איתך, אני גם לא מבין מה מדליק בלראות בחורה יפה ככל שתהיה, מרוחה שניה לפני שהיא עליך,על איזה גברבר מצחין ומזיע,לי זה ממש לא עושה את זה, וזה גם כן לא ממקום שיפוטי, אני מדבר על עצמי, במסיבת הרווקים שלי העדפתי(למרות מחאת כמה מחברי)לעשות מסיבת חברים של בשר ואלכוהול בבית פרטי של חבר,עברו שם לא מעט צחוקים ודחקות כמו בכל מסיבת רווקים שהיו במועדוני חשפנות.

 

בכל מקרה,תהנו לכם איפה שזה לא יהיה.

פורסם

סיטואציה מוזרה שקרתה במסיבת רווקים שלי. (באוגוסט שנה שעברה) כן כן אני טרי .

 

זה המקום להודות לאחי הקטן שאירגן מסיבת רווקים מעולה!!

 

בית פרטי (של ההורים שלי),25 גברים (חברים טובים), על האש (המון בשר), בריכה, שולחן פוקר מקצועי, מקרן מול קיר ענק, עם PS2 מחובר, עמדת פוזבול (כדורגל שולחן) המון אלכוהול ועוד כמה דברים מעניינים שכרגע מאוד קשה למצוא בארץ בעקבות ה"יובש".

 

בכל מקרה אחריי שעתיים של חגיגות הגיעו החשפניות (פונקתי ב 2 חשפניות, עדיין 25 איש לא הולכים ברגל).

 

בכל מקרה

 

במהלך ה "מופע", מוזיקה ,המון אלכוהול שזורם כבר 3 שעות בוורידים, נוצר מצב בו 25 גברים עם בגדי ים ,

רוקדים במעגל בדשא של הבית, בעוד ששני החשפניות עומדות בצד בודדות,ללא יחס ונקרעות מצחוק. (מסכנות הרגישו מיותרות).

 

לבסוף הן נשארו במקום 45 דקות, כשעה וחצי (היינו ההופעה האחרונה שלהם לערב, או שזה היה יותר קשור ל"מאבטח" שהגיע איתם שפשוט הפסיד את עצמו לדעת בשולחן פוקר).

 

בכל מקרה הצלחת מסיבת רווקים תלויה אך ורק במשתתפיה ולא בחשפניות.

 

אגב פוסיקט תל-אביב, לפני שנתיים הייתי שם במסיבת רווקים של גיסי, במהלך הערב אני קולט שיש שם מישהי שיצאתי איתה פעם.

הוזמנה אל השולחן, קלטה אותי, ושנינו נקרענו מצחוק, מה שכן היה מפנק.:wink:

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם
, מקרן מול קיר ענק, עם PS2 מחובר,

 

מה קרה, לא מצאתם אטארי ?

 

:wink:

 

אגב פוסיקט תל-אביב, לפני שנתיים הייתי שם במסיבת רווקים של גיסי, במהלך הערב אני קולט שיש שם מישהי שיצאתי איתה פעם.

הוזמנה אל השולחן, קלטה אותי, ושנינו נקרענו מצחוק, מה שכן היה מפנק.:wink:

 

מזכיר לי גם סיטואציה משעשעת, במסיבת רווקים של גיסי יצאנו למועדון חשפנות ואז אחי הגדול קולט שאחת החשפניות מאוד מוכרת לו....

אחרי כמה שניות נפל לו האסימון- היא היתה מלצרית שהוא פיטר כשניהל מסעדה כמה שנים לפני.

ישר התחילו לרוץ בדיחות של "בואנ'ה, פיטרת את הבחורה והורדת אותה לזנות!!" וכו', ואז אחי השני הזמין את החשפנית שתעשה ריקוד על האח המפטר..

גם לה נפל האסימון שהוא היה זה שפיטר אותה, שניהם התחילו לצחוק והערב הסתיים בכך שהחשפנית הזמינה את אחים שלי ל........שלישיה.

 

כל אחד והמזל שלו.

 

8)

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

×
×
  • תוכן חדש...