Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8103 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי פולו שנת 97, 119 אלף, 1600, אוט'.

(קניתי עכשיו...).

 

בבדיקה נמצא שהממיר הקטיאלי (אם אני רושם נכון) משמיע רעש שמצביע על סיום חייו בקרוב. עכשיו אחד אמר לי שאין בעיה לנסוע עם זה עד שהוא יילך או חצי שנה עד הטסט,

מה שיבוא קודם. במוסך אמרו לי שרצוי מאוד להחליף אותו כי אם הוא הולך הוא דופק עוד

איזה חלק שנמצא לידו שעולה איזה 2,100 שקל להחלפה.

 

מה אתם אומרים?

 

וגם, אפשר לנסוע חופשי עם צלחות כמעט גמורות (גם עפ"י הבדיקה)? כל עוד האוטו בולם טוב אפשר להמשיך עם זה עד שהן יהיו גמורות לגמרה?

 

תודה.

 

 

תעשה מה שכולם עושים(הרוב).....מורידים את הממיר.

הוא ריק כבר ואין טעם להשאיר אותו.

 

אני לא מבין...

לא ראית / ם שרשמתי הודעה בהתחלה שכוללת את כל ההמלצות הללו?

 

לא מורידים סתם את הממיר כי הרכב לא יעבור טסט, הבחור שנמצא בבור למטה יראה שאין ממיר. צריך לרוקן אותו ולהכניס צינור מעבר למניעת רעש עמום ומעצבן.

 

אני עברתי.

ואם אני יכול גם הוא יכול!

 

לא כולם עושים טסט בנתניה..... :lol::lol:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

בבדיקת רשוי שנתי של רכב משנת 94 ומעלה אמורים לבדוק את זהום האויר מ 4 גזים ולא רק CO. יש כבר מכשירי בדיקה ל 5 גזים (החמישי הנו NOX רעיל מאוד).

אם מכון רשוי לא בודק יסודית ומתייחס רק ל CO אז יתכן ורכב יעבור הרשוי ללא ממיר.

בברכה - רפי לין :idea:

×
×
  • תוכן חדש...