Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה למכור את האוטו שלי (פונטו ספייס 2004 מחירון 22,500)

הלכתי לשתיי סוכנויות רכב וקיבלתי מהן הצעות לרכבים טרייד אין על שלי ואני לא יודע במה לבחור, אני אכתוב פה ותתנו לי את האופציה הטובה ביותר יחסית לסדר העדיפויות שלי:

סדר העדיפויות שלי הוא כזה:

1. אמינות

2.חיסכון בדלק

3.מחיר

4.בטיחות

 

ההצעות הן :

AVIS :

יונדאי אקסנט 2007/8 בתוספת של בין 50 ל 60 אלף.

שברולט אוואו 2008 בתוספת של בערך 55 אלף.

מאזדה 2 2009 בתוספת של 60-65 אלף.

 

שלמה SIXT:

פיאט פונטו גראנדה 2008 בתוספת של 43 אלף שקל.

יונדאי גטס 2008 בתוספת של 48 אלף.

 

רק רציתי לציין שנראה לי שיותר כדאי ללכת על שלמה SIXT בגלל שAVIS לפני שהוא התחיל בכלל לדבר איתי על לקנות אוטו הוא ניסה להוריד אותי מהמחירון של האוטו שלי על כל מיני מכות קטנות בפח.

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

אהלן טל

 

למה אתה לא מוכר את הרכב שלך לבד?

עסקת טרייד אין לא כ"כ משתלמת ללקוח ואת הרכבים שציינת אפשר לקנות כמעט באותם מחירים בקנייה רגילה

פורסם

אני הייתי הולך על המזדה 2, אם אתה מוכרח לקנות מליסינג (כמובן, צריך לבדוק אותה עצמאית).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

ללא ספק ללכת על המאזדה 2!

למרות שאני מופתע מהמחיר הנמוך שהם הציעו לך עליה.

המחיר שלה נע בסביבות 95 אלף.

אז כדאי לך לבדוק ממש טוב את ההיסטוריה של הרכבים שהם מציעים לך.

ותמיד עדיף רכב מיד פרטית מאשר מהשכרה.

פורסם

לגבי כלי הרכב:

אמינות – בגדול המאזדה 2 אמורה להיות אמינה יותר מהשאר (הרכב יחסית חדש, עוד אין נתונים על מכוניות "זקנות" כאלה, אך בהתחשב במוניטין של מאזדה בנושא – אין מה לדאוג).

יונדאי גטס – רכב פשוט לאחזקה ואמין בד"כ. שברולט אוואו – לשים לב לתיבת ההילוכים, אם יש הסטוריה של תקלות – לקחת את זה בחשבון.

פיאט פונטו – פחות מהאחרות.

 

לגבי החברות: בגדול מה שחשוב הוא הרכב ופחות מאיזה חברה.

אם תמצא רכב סבבה, והבדיקה שלו טובה, והמחיר סבבה – גם שלמה וגם אוויס הם טובים. אני יודע ששלמה מטפלים במכוניות במוסכים שלהם, ואוויס מטפלים במוסכים של היבואנים, אז אולי זה משהו שיכול להשפיע על ההחלטה.

"דרוש חבר מוסכניק...":lol:

פורסם

תודה רבה לכולכם על התשובות, הסיבה היחידה שאני עושה טרייד אין היא שהם היחדים שקונים את הרכב שלי במחירון, כל בן אדם הגיוני יוריד לי כמה אלפים טובים כי הוא פשוט במצב גרוע... את הרכב שלהם אני יבדוק אצל מישהו שאני מכיר כדי ליהיות בטוח ב100%. ואל דאגה לגבי שלמה סיקסט קראתי את כל הדברים עליהם ואני לא קונה רכב שאני לא רואה בעיניים ובודק אותו...

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

נכון - הם נותנים לך מחירון.

אבל מצד שני הם מבקשים שתיתן להם גם מחירון.

 

אם תגיע ללא רכב ותבקש לעשות את העסקה תראה שתקבל הנחה יפה על הרכב החדש.

וגם תראה שהמחירון הזה שנותנים לך אחרי בדיקה ולפני סגירת עסקה צונח לו לאט לאט. ואלי יגידו לך זה מחירון- אבל במחירון מופיע מכירה לטרייד אין מינוס 15% או משהו כזה (זה משהו שניסו לעשות לי פעם באיזה חברה די גדולה ממש לפני שסגרתי עסקה).

 

בקיצור - כבדהו וחשדהו.

פורסם

מחיר מחירון לפי לוי יצחק, בעת מכירה לטרייד אין, הוא מינוס 7-12 אחוז ממחירון רגיל.

 

הצעה שלי - נסה את השוק הפרטי. השוק של הפונטו פשוט רותח ואתה לא תפסיק לקבל טלפונים.

 

מבטיח לך שהרבה יותר קל לקבל הנחה ממחיר "המחירון" של רכבי ההשכרה והליסינג ואתה תצא מורווח בכמה אלפים טובים, גם אם תתגמש במחירון של הפונטו.

פורסם

בואו אני אסביר לכם למה לא שווה לי למכור את האוטו לפרטי:

הקלאץ' הלך - 2500 שקל

האוטו מלא מכות מכל הכיוונים חייב פחחות וצבע עוד 1500 שקל

החלונות החשמליים לא נפתחים -1000 שקל

האוטו מדווח על בעיה בהגה למרות שאין-מעלה חשדות לקונה

והאוטו עבר תאונה (בלי שילדה) של כנף תמבון ומכסה מנוע.

בן אדם שרואה אוטו כזה קודם מנסה להוריד לך 5 מהמחירון ואז רק מתווכח איתך ולי אין כח למשחקי כוחות האלה שאני בסוף יצא רק מופסד ושלמה סיקסט אמרו לי שהם רוצים רק לעשות על האוטו סיבוב לראות שהוא נוסע ולא איכפת להם מתאונות ומגיר ושטויות כאלה...

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

פורסם

אם אלו הנתונים אז יש צדק בהחלטה שלך, אם כי המחיר שהבאת על המצמד הוא מוגזם על גבול הדימיוני.

בכל אופן אני הייתי מעדיף דווקא את הגרנדה פונטו ולאחריה את המזדה, רק אם הפונטו מדגם אקטיב או אקטיב+, מנוע ה1400 החזק יותק והאיבזור הנדיב יותר. כמו כן בהתחשב בתוספת המחיר שעליך לתת, הפונטו שוב מקבלת יותר נקודות לטובתה.

בהצלחה.

שמרנות היא עצלנות מחשבתית

פורסם

אכן לפי הנתונים אם מוכרים אז עדיף לטרייד אין שלא איכפת לו מכלום.

 

אני הייתי הולך על הגרנדה פונטו - עדיף להוסיף כמה שפחות ולקבל את הרכב החדיש ביותר.

פורסם
אם כי המחיר שהבאת על המצמד הוא מוגזם על גבול הדימיוני.

עברתי על כל המוסכים בכל הארץ אף אחד רציני לא עושה את זה בפחות מ2500 שקל, קלאץ' של גיר רובוטי לצערי הרב עולה הרבה כסף, תודה רבה על ההמלצות נראה לי שאלך בסוף על הפונטו, אני סומך על פיאט למרות הבעיה בגיר עד היום הוא שירת אותי נאמן למרות כל החרא שהאכלתי אותו...

Fiat Bravo 1.4 T-JET

למכירה מערכת:

amp: JBL GTO1004 comp: Morel dotech ovation 6

6X9: morel TEMPO HU: pioneer 4950 SW: Hifonics zeus ZX12D4

×
×
  • תוכן חדש...