Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

Black Summer, ראיתי בבינג' של יומיים, מאוד אהבתי, פשוטה ולעניין ויחסית איכותית. הרגישה ממש כמו משחק מחשב :) (למרות כמה החלטות טפשיות ולא הגיוניות של האנשים אבל לפעמים צריך לדעת לא לצפות ל Masterpiece בכל דבר).

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא הצלחתי לשרוד את titans ואת doom patrol.

doom patrol כ"כ משעמם שאפילו ברכבת לא הצלחתי לצפות בפרק שלם ברצף.

titans מזכיר את heroes וברגע שהבנתי את זה,איבדתי עיניין.

פורסם
Black Summer, ראיתי בבינג' של יומיים, מאוד אהבתי, פשוטה ולעניין ויחסית איכותית. הרגישה ממש כמו משחק מחשב :) (למרות כמה החלטות טפשיות ולא הגיוניות של האנשים אבל לפעמים צריך לדעת לא לצפות ל Masterpiece בכל דבר).

 

לא יודע לגבי masterpiece, אבל זו אחת הסדרות המפגרות ביותר שראיתי. בינתיים נראה ש netflix original series זה סימן לסדרה גרועה. הקודמת שלהם שראיתי הייתה "המסדר" ושם פרשתי בפרק 7 מרוב טימטום. בקיץ שחור רמת הטימטום עוברת כל גבול, נדהמתי מרמת פיגור שכלי של הדמויות ושל התסריט. בפרק alone ממש רציתי כבר שזומבי יאכל אותו..

 

צריך לחזור לסנן ולראות לפי הדירוג ולהפסיק להפעיל מה שנטפליקס מציע.

פורסם
התחלתי לראות את undercover, סדרה בלגית, חדשה בנטפליקס. זוג שוטרים סמויים נשלח לעקוב אחרי יצרן אקסטזי. יש עשרה פרקים, ראיתי את הראשון, נראה לא רע. ב imdb היא קיבלה 8.

סיימתי אותה, לא רע. יש כמה מקומות בעלילה שזה מרגיש מאולץ ולא אמין, אבל בגדול די נחמד. מרגיש כאילו הכותבים עוד לא התמקצעו לגמרי. 7 בסולם הגולש.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם (נערך)
בינתיים נראה ש netflix original series זה סימן לסדרה גרועה.

 

אז היה כדאי להתחיל לסנן, אחרי שעזבתי גם את הקיץ השחור באמצע, גיליתי סדרה מדהימה שהיא netflix original series. ברור שאני בפיגור אחרי כל העולם, אבל אין מה לעשות. מדובר ב- stranger things. ב-4 ביולי צריכה לצאת עונה מספר 3. אני בינתיים בראשונה..

עריכה אחרונה על ידי arco1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

american gods באמת אחלה סדרה, כפיל של אייל גולן שמסתבך עם כל מיני אלים מכל מיני מיתולוגיות באמריקה. יצאה לזה עונה שניה ולא ידעתי, כיף.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
american gods באמת אחלה סדרה, כפיל של אייל גולן שמסתבך עם כל מיני אלים מכל מיני מיתולוגיות באמריקה. יצאה לזה עונה שניה ולא ידעתי, כיף.
העונה הראשונה הייתה נחמדה מאוד. לפני כמה ימים ניסיתי את עונה 2 וגיליתי שיש לי פחות סבלנות אליה

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בשביל פנטזיה קלה לניקוי ראש זה עושה את העבודה וגם מאד מרשים מבחינה וויזואלית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
בדיוק לפני כמה ימים עניתי לשאלה דומה ב Reddit, שם אמנם ביקשו לדעת מהי הסדרה הטובה ביותר בעלת 3+ עונות, לא יכלתי לציין רק אחת..

 

- The Americans

- 24

- Luther

- Happy valley

- 19-2 (a must)

- Better call Saul

- ER

- Flashpoint

- Seinfeld

- Homeland

- Fargo (the new series)

- Line of duty

- Black mirror

- Breaking bad

- Fringe

 

וממש מתחשק לי לציין את Seal Team, סדרה צעירה אמנם, בסוף עונתה ה2 (מאוד מקווה שתזכה לחידוש). מדובר בצוות כוחות מיוחדים אשר מבצע פעילויות ברחבי העולם. הסדרה זכתה לביקורת חיובית ביותר עקב רמת הדיוק לעולם האמיתי, שחקנים ברמה גבוהה מאוד.

 

גם אני אשתף את רשימתי הקטנה...חלקם (אם לא רובם) כבר ראיתי מחדש כמה וכמה פעמים (כל העונות מהתחלה...never gets old)

 

Arrow

Burn notice

Charmed

Chuck

Hercules

Heroes

Homeland

La femme nikita (הישנה עם פטה וילסון,החדשה מעפנה)

Leverage

Lois & clark

Married with children (!!!!!)

Marvels agents of shield

Person of interest (!!!!!)

Sliders

Smallville

Top gear

Xena

 

אומנם הרבה ישנות ונגמרו\בוטלו,אבל עדיין איכותי בשביל לצפות פעם אחת..

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

אני בפיגור קשה אחרי הסדרות. ככה זה כשמעדיפים לראות סרטי קולנוע, מסתבר.

(מגיב רק בשביל להישאר מעודכן, מה שנקרא, "עוקב")

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.


×
×
  • תוכן חדש...