Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

^^

 

מזכיר Animatrix מי שמכיר.

 

וכן, מומלץ

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • תגובות 3.3 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
Love Death Robots החדשה שעלתה בנטפליקס - פשוט וואו! אחת היצירות המבריקות שראיתי בחיי. פרקים מסוימים השאירו אותי פעורי פה גם מהעלילה וגם מהעיבוד הגרפי.

ראיתי את הפרק הראשון ולא הבנתי ממה ההתלהבות.

נראה כמו סדרה למילניאלס - פרקים קצרים שלא נשתעמם, נראים כמו משחק מחשב, אלימות יש, סקס יש, טוויסט כאילו לא צפוי בעלילה יש.

אם לשפוט לפי הפרק הראשון שראיתי, חלש.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

כל סרטון הוא עומד בפני עצמו

תנסה עוד כמה (השני חמוד במיוחד)

אני חיסלתי את כולם בפעם אחת

המדהים זה רמת האנימצייה בחלקם , שלא תמיד הייתי בטוח מה מצולם ומה CGI

:wink:
פורסם

love death+robot

לטעמי? בתוך חובב ג'אנר סיי-פיי/אנימציות וכל המשתמע מכךף ההפקה היא בעיקר EYE CANDY

כאנתולוגיה, חסרה לי קוהרנטיות בין הפרקים ולא "נתנו יד חופשית לסטודיואים להביע דעה על חיים, מוות ולפעמים רובוטים."

אם לפרק את הסדרה

3 מהם "סתם" CGI ברמה מהגבוהות בשוק (לא, לא זה אם האנשי זאב)

הטופ שלי

1. good hunting מרשים בצורה יוצאת דופן ביכולת שלו לארוג סיפור שלם בתוך 15 דקות, להשאיר אותך עם רצון לעוד אבל לא מאוכזב מקיצורי דרך בעלילה.

2.three robots - דיבוב מהטובים שנתקלתי

3. יש שוויון בין ZIMA BLUE שיש לו לטעמי אחלה טוויסט וטיפה אמירה וLUCKY 13 כי הכל שם badass ועשוי טוב מאוד כמכלול.

 

 

אחרי הברברת הזו,

ממליץ לעקוב אחרי DUST ביוטיוב. המון הפקות של סרטוני SCYFI קצרים.

Mazda diesel rat in the making

Stay tuned

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

למי שצפה בעונה 1+2 של הסדרה הנעדר בטח ישמח לצפות במיני סדרת מתח בריטית בת ששה פרקים, שהיא ספין אוף של "הנעדר/ת", העוקבת אחר אחת הדמויות הכי בולטות שם, הבלש הצרפתי ז'וליאן בפטיסט, שכעת חי עם משפחתו באמסטרדם. בעוד המשטרה המקומית זוכה לביקורת על חוסר יכולתה להגן עובדות המין של העיר, בפטיסט מסייע לאנגלי (טום הולנדר, "רפסודיה בוהמית") המגיע למקום בחיפוש אחר אחייניתו, שנשאבה לזנות וסמים בשל קשריה עם גנגסטר רומני מסתורי.

איזה כייף לי :)

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אשמח לקבל מכם המלצה על הסדרה הכי טובה שראיתם לאחרונה.

בגדול כרגע אני עוקב אחרי הרשימה השחורה, משחקי הכס וSUPERNATURAL בקטנה (מוצא את עצמי מעביר חצי פרק כבר).

יש לי את עונה 2 של WESTWORLD שטרם ראיתי, שווה צפייה?

משהו יותר מזה או טוב כמו זה שצפיתם בו לאחרונה? אין לי בעיה לנסות סדרות חדשות. מחפש משהו ממש טוב ולא רק להעביר זמן.

עונה 3 של בלש אמיתי מישהו ראה? מהראשונה מאוד נהניתי ובשנייה סבלתי בכל רגע עד שזנחתי אותה בפרק השני אני חושב, אחרי שני ניסיונות צפייה.

 

וגם,

התחילה עונה 2 של KILLING EVE, עוד לא יצא לצפות, אבל למי שאהב את הראשונה, שתדעו.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בטוח הוזכרה פה במהלך השרשור, אז אני מוסיף לה +1 -

פיקי בליינדרז (בעברית- כנופיית בירמינגהם)

לי זה הזכיר את בורדווק אמפייר (אמפריית הפשע) רק בגרסה ה(מאוד) בריטית.

והמלצה לקומדיה, או לפחות סוג של-

בארי

רוצח שכיר שמחליט שהיעוד שלו הוא בעצם להיות שחקן, מה שלא כל כך מסתדר עם העיסוק הקודם שלו.

בהשתתפות הנרי ווינקלר (דה פונז) בתפקיד המורה למשחק, אחלה קומדיה אבל לא מהסוג של צחוקים מוקלטים אלא יותר אירונית.

פורסם

^^

המקום היחיד שיכולתי לסבול את הצחוק המוקלט זה בעונות הראשונות של המפץ הגדול, לפני שהם התחרבנו סופית

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

Shameless ארה"ב שומרת על עקביות והעונה התשיעית ממשיכה להיות מצוינת.

 

ואתנחתא קצרה: Dynasties של ה-BBC ו-Our Planet של נטפליקס נהדרות. שתיהן עם דיוויד אטינבורו (כי איך אפשר לעשות סרט טבע בלעדיו) ומציגות את חיי בעלי החיים ממבט סופר-קרוב שפשוט אי אפשר היה לראות לפני שנים בודדות ממגבלות טכנולוגיות. מומלץ מאוד ב-4K כמובן למי שיש (אבל אם לא - 1080P ולא פחות).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

התחלתי לראות את undercover, סדרה בלגית, חדשה בנטפליקס. זוג שוטרים סמויים נשלח לעקוב אחרי יצרן אקסטזי. יש עשרה פרקים, ראיתי את הראשון, נראה לא רע. ב imdb היא קיבלה 8.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

תודה לכולם על ההמלצות.

האמת שאני שמח לשמוע שיש עונה שלמה של פיקי בליינדרס שלא ראיתי, כי את הקודמות ממש אהבתי.

אנסה גם את שושלת, מאוד אוהב טבע.

תודה על ההמלצות!

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
אשמח לקבל מכם המלצה על הסדרה הכי טובה שראיתם לאחרונה.

בגדול כרגע אני עוקב אחרי הרשימה השחורה, משחקי הכס וSUPERNATURAL בקטנה (מוצא את עצמי מעביר חצי פרק כבר).

יש לי את עונה 2 של WESTWORLD שטרם ראיתי, שווה צפייה?

משהו יותר מזה או טוב כמו זה שצפיתם בו לאחרונה? אין לי בעיה לנסות סדרות חדשות. מחפש משהו ממש טוב ולא רק להעביר זמן.

עונה 3 של בלש אמיתי מישהו ראה? מהראשונה מאוד נהניתי ובשנייה סבלתי בכל רגע עד שזנחתי אותה בפרק השני אני חושב, אחרי שני ניסיונות צפייה.

 

וגם,

התחילה עונה 2 של KILLING EVE, עוד לא יצא לצפות, אבל למי שאהב את הראשונה, שתדעו.

 

בדיוק לפני כמה ימים עניתי לשאלה דומה ב Reddit, שם אמנם ביקשו לדעת מהי הסדרה הטובה ביותר בעלת 3+ עונות, לא יכלתי לציין רק אחת..

 

- The Americans

- 24

- Luther

- Happy valley

- 19-2 (a must)

- Better call Saul

- ER

- Flashpoint

- Seinfeld

- Homeland

- Fargo (the new series)

- Line of duty

- Black mirror

- Breaking bad

- Fringe

 

וממש מתחשק לי לציין את Seal Team, סדרה צעירה אמנם, בסוף עונתה ה2 (מאוד מקווה שתזכה לחידוש). מדובר בצוות כוחות מיוחדים אשר מבצע פעילויות ברחבי העולם. הסדרה זכתה לביקורת חיובית ביותר עקב רמת הדיוק לעולם האמיתי, שחקנים ברמה גבוהה מאוד.

פורסם
תודה לכולם על ההמלצות.

האמת שאני שמח לשמוע שיש עונה שלמה של פיקי בליינדרס שלא ראיתי, כי את הקודמות ממש אהבתי.

אנסה גם את שושלת, מאוד אוהב טבע.

תודה על ההמלצות!

 

השנה אמורה לצאת גם עונה 5 נראה לי.

 

אני כרגע בשלישית. לדעתי פחות טובה משתי הראשונות, אבל עדיין טובה מאוד.

 

למי שמעניין אותו זומבים, יש סדרה חדשה, ראיתי את הפרק הראשון בנטפליקס, Black Summer. בינתיים לא ברור אם טובה או לא.


×
×
  • תוכן חדש...