Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקינו לי דיבורית בלוטוס בסלקום (cc9040 bury)

השיחות מהנייד עוברות דרך הדיבורית אבל כשאני מנסה לשמוע מוזיקה מהנייד מופיע על הצג מתחבר ... מחובר

ולא שומעים לא מהנייד ולא מהדיבורית (כמובן כשלא מחובר לדיבורית בלוטוס שומעים מהנייד)

שאלתי את המתקין הוא אמר שיש לי בעיה בנייד (לא נראה לי - אולי הוא התכוון שצריך להגדיר שהשמע לא יעבור לבלוטוס)

ראיתי על הדיבורית (הקופסה שמוחבאת בפנים) שיש חור שלא בשימוש כתוב עליו A2DP האם יש קשר לכך ומה יש לחבר ואיך?

 

תודה

פורסם

A2DP היא האופציה של חיבור מכשיר סלולארי לרמקול חיצוני בעזרת בלטות' כמו שהבנת.

לא ברור לי אם יש יציאה כזו או חיבור כזה כי אני לא מכיר את האופציה,

לכן הכי פשוט נסה לחבר כמה מכשירים שונים ואחרים, ואם הם מתחברים לך ושומעים דרכם,

כנראה שהמכשיר שלך לא תקין. אם אף אחד מהמכשירים לא מתחבר, כנראה שהבעיה בדיבורית,

גש אל המקום בו התקנת והסבר לו את המצב.

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם
התקינו לי דיבורית בלוטוס בסלקום (cc9040 bury)

השיחות מהנייד עוברות דרך הדיבורית אבל כשאני מנסה לשמוע מוזיקה מהנייד מופיע על הצג מתחבר ... מחובר

ולא שומעים לא מהנייד ולא מהדיבורית (כמובן כשלא מחובר לדיבורית בלוטוס שומעים מהנייד)

שאלתי את המתקין הוא אמר שיש לי בעיה בנייד (לא נראה לי - אולי הוא התכוון שצריך להגדיר שהשמע לא יעבור לבלוטוס)

ראיתי על הדיבורית (הקופסה שמוחבאת בפנים) שיש חור שלא בשימוש כתוב עליו A2DP האם יש קשר לכך ומה יש לחבר ואיך?

 

תודה

 

 

שלום לך

אתא צריך דיבורית PARROT 9100 בשביל שידור מהפלפון לרמקולים של הרכב

Hu: Pioneer 9800 BT Comp:

DLS-UR36i

SubWoofers: Double Eartquake SubZero 2000RMS

פורסם

אני אומנם לא מומחה גדול לדיבוריות, אבל קח בחשבון שגם דיבוריות רכב וגם דיבוריות אישיות - צריכות לתמוך בפורמט הזרמת מידע מהיר יותר EDR.

הפורמט הרגיל של בלוטות' לא מספיק מהיר בשביל להזרים מידע של שיר מלא, באיכות גבוהה לרמקולים.

לפעמים זה גם נקרא bluetooth 2.0.

 

תבדוק אם יש לך את זה בדיבורית/בפלאפון. אולי זו הבעיה.

בברכה!

יונתן.

×
×
  • תוכן חדש...