Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5853 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במוו 316 שנת 1996,

 

שלום רב

משום מה, למרות החלפת יוניט חום ברדיאטור

לא תמיד המאווורר נכנס לפעולה.

החלפנו מאוורר חדש ולא עוזר,

נראה, כי הבעייה טמונה בחיבורי החשמל

ליוניט של הרדיאטור...

מישהו יודע כיצד לחבר את החוטים ליוניט?

מדובר על פלאג עם 3 חוטים, כאשר אצלי

מחוברים רק שנים.

בברכה

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

פורסם

אתה יכול לבדוק את זה בקלות - פרק אותה, חבר מולטימר \ DVM במצב של בדיקת קצר, טבול את היוניט במיים רותחים ובדוק האם היא נסגרת או שהמפסק שם נותר פתוח.

 

נסגרת = תקין

רק צריך לבדוק באיזה טמפ' היא נסגרת

נותרת פתוחה = יוניט מקולקלת

 

 

בנוסף - חבר הזנה ישירה למאוורר ובדוק שהוא תקין

 

שלישית - אחרי שהכל עובד, נתק את המאוורר, ובדוק את הקונקטור שלו - האם הוא מתחיל לקבל מתח \ פיקוד במהלך שינויים בחום המנוע.

 

שים לב שאת הבדיקה צריך לבצע בזהירות - כי אתה מפעיל את המנוע כשהמאוורר שלו מנותק - אל תתן למנוע להתחמם מידי, במידת הצורך כבה את המנוע אם הוא חם מידי.

 

וכמובן - בדוק פיוזים.

 

 

מאוד יקל עליך לעשות את העבודה אם תעשה חיפוש קל בגוגל אחרי BMW E36 electric scheme

ותוריד את התוכניות הרלוונטיות עבורך.

[הן לא

E36 cooling 1.gif

E36 cooling 2.gif

E36 cooling 3.jpg

E36 cooling 4.jpg

E36 cooling 5.jpg

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

היי נסיך

מה שלומך?

 

אז ככה:

אני אסביר שוב:

מה שקורה היוניט החלפנו בחדשה,

המאוורר גם חדש כך שהבדיקות נעשו

על כל האפשרויות.

היוניט והמאוורר תקינים לחלוטין.

זה אמור להיות משהו פשוט.

 

דרך אגב מה תפקיד הנגד שעל המאוורר?

לא נראה שאני צריך אותו היות וגם ככה הוא

עובד על מהירות גבוהה.

 

לדעתי הבעייה היא בחיבורים של החשמל

מהרכב ליוניט, זה כמו מחבר מיוחד של במוו

שמתחברים אליו 3 חוטים, פשוט נראה שאיני

יודע לחבר אותם נכון.

 

אם יש לך תרשים שלהם אני אשמח...

 

בברכה

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

פורסם

האם הריליי שאחראים על פעולת המאוורר נבדקו?

נשמע כאילו הבעיה נמצאת שם.

בדפים שצירפתי יש את כל המידע שצריך...

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אוקיי

שאני אבין,

היוניט הוא זה שאחראי להזרמת

חשמל למאוורר, נכון?

כלומר החשמל מגיע באופן רציף

ליוניט וכשצריך להפעיל את המאוורר

הוא פשוט סוגר מעגל ומפעיל?

מה זה הריליי? על מה הוא אחראי?

והיכן הוא נמצא ב-E36?

לפי דעתי פשוט החיבורים לא נכונים

ביוניט, וגם רק 2 מתוך 3 מחוברים.

עשו איזה קומבינה שם לפני שרכשתי

את הרכב.

כרגע המאוורר עובד קבוע והכול תקין

רק שזה לא אמור להיות ככה, המאוורר

יידפק לי.

 

בברכה

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מסתבר שהיוניט לא מתאימה

לחום עבודה של הרכב

ב"ה הכול בסדר עכשיו...

 

הבנתי שאיכשהו צריך להיות תיאום

בין התרמוסטט לבין היוניט לגבי

חום עבודה של המנוע...

 

בברכה

למכירה מאוורר חשמלי לרדיאטור פיאט (מנוע GATE)

===========================

רוצה להצחיק את הקב"ה? תכנן את היום שלך...

===========================

×
×
  • תוכן חדש...