Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טויוטה קורולה 2008 - קצת אחרת


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי שלפני שנה הזדמנה לידי קורולה 2008 חדשה עם 20,000 ק"מ ומחיר אפסי לא פספתי את ההזדמנות.

הדבר העיקרי שפשוט החריד אותי היה הדבר הזה:

 

4525888710_0a89d6aa1a_o.jpg

 

גאנט 15" הזה עם הטאסה הזאת בכל מקום!!!

 

אז החלטתי לא עוד, המטרה היתה פשוטה מאד לעבור לגאנט 16" עם מידה 205/55/16

מאחר וזה לא אוטו מוחצן רציתי את המראה הכי "יצא כרגע מהחברה".

במזל לא נורמלי מצאתי מישהו שמכר גאנטים וטאסות 16" אורגינל של טיוטה אונסיס 2009 עם פחות מ-500 ק"מ.

רביעית צמיגים של 205/55/16 משומשים במצב מעולה מצאתי כמה חדשים אח"כ מאותו דגם מצוין של האקסלנס.

כל מה שנשאר זה להרכיב את הכל.

הקטע הכי "קשה" היה ללכת להוציא את האישור מהמכון, נכון שטויטה מוכרים את האופציה למידה הזאת במעמד הקניה

אבל זה לא מופיע באף מחשב של מכוני הטסטים... אז עם אישור מהחברה וכמה שיכנועים אינטנסיביים שהכל חוקי וכשר

קבלתי את האישור המיוחל (תודה לאל).

 

להלן התוצאה לשיפוטכם -

 

4650405800_d523ba7518_b.jpg

 

אחרי יותר מחודש עם השינוי הנ"ל זה מדהים עד כמה הצמיד מרסן את הגיר (הרובוטי) בעיקר בהילוכים ראשון-שני והופך

את התחלת הנסיעה להרבה יותר נעימה וחלקה (אגב, אני בכללי מאד מבסוט מהגיר הזה).

מאחר והצמיגים הללו הם לתקופה הקרובה כנראה שההחלפה הבאה תהיה כבר ל-t1r שירסנו עוד יותר את הגיר ובשביל

רכב משפחתי כנראה (עוד לא היו לי כאלה) יתנו אחלה תמורה.

DSCN0974s1.jpg

[CENTER] [/CENTER]

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כל הכבוד על היוזמה והרעיון. אחלה שיטה להתחיל.

אם תשאל אותי, הגיר הזה זוועתי ברמות שלא תיארתי לעצמי עד שנהגתי על הרכב.

אם אתה אומר אחרת, שלא יהיו עוד כמוך בעולם, אחרת בעוד 10 שנים יהיה לכולנו גיר רובוטי.

 

בהצלחה.

רותם.

פורסם

לגבי הגיר, נהגתי עליו המון פעמים, לא יגיד שהוא מדהים במיוחד לא אחרי הDSG אבל הוא בסדר גמור, למי שרגיל לרכב ידני הוא סביר מאוד.

 

בכול מקרה הייתי במקומך כבר עובר לג'אנטים ולא לטאסות, אבל זה שיקול כלכלי נטו.

פורסם

לא רואה שום התקדמות,ולדעתי היה מאד חבל על הזמן שלך...

צמיגים מידה ואישור כבר יש,יאלה פנק אותה באיזה גאנט מגנזיום.

פורסם

כל הכבוד על היוזמה, איפה רשום בדיוק שאם מדליקים מידה חייב להגדיל לחישוקים קלים, נראה הרבה יותר טוב מהמקור.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

אם אתה אומר אחרת, שלא יהיו עוד כמוך בעולם, אחרת בעוד 10 שנים יהיה לכולנו גיר רובוטי.

 

בהצלחה.

רותם.

 

וזה יהיה מבורך.

גיר רובוטי מתוחכם כמו הDSG הוא הגיר של העתיד. נהגת פעם עליו שאתה מכליל את כל הגירים הרובוטיים ואומר שהם גרועים?

פורסם

במבט ראשון, קשה בכלל להגיד שאלו חישוקי 16" ולא 15". נראה אותו דבר, רק עם טאסות אחרות.

פורסם

נתחיל מזה שה-16" עדיף בכל פרמטר על ה-15".

מאד נח לי להיות עם צמיגים הרבה יותר איכותיים ועם מינימום דאווין.

בתור אוטו משפחה (ושלרגע לא נשכח את זה - בעיקר אני) מאד נח לי לא להתבלט ולהשאר עם אוטו סולידי למראה.

 

מה שהיה הכי חשוב כאן זה לתפוס את המומנט של האישור מהמחלקה הטכנית ביד ואחרי כל השיחות המקדימות עם אנשי המכון הקרוב לביתי לממש את האישור למידה החדשה.

 

מי שרגיל לאוטומט שלא יתקרב לגיר הזה. מי שמוכן להואיל בטובו ולשנות את דרך המחשבה שלו. קרי גיר ידני בלי קלאץ

יכול מאד להנות מהרכב הזה. - אני מודה הוא לא בגדר מערכת מושלמת.

 

נהגתי על ה-DSG של סיאט איביזה החדשה - הילוכים 1,2,3 הדבר הזה פשוט מחריד... :shock:

 

לגבי עלויות - אם תשיגו לי צמיגים מעולים וגאנטים חדשים מהחברה בסכום של עד 500 ש"ח אני לא אתנגד.

[CENTER] [/CENTER]

פורסם

אהלן. סך הכל שינוי נחמד .. העלאת מידה באוטו הזה זה דווקא נחמד כי גם לי יש כזה והג'אנט 15 שיש לי על האוטו לא ניראה מי יודע מה .. ועם הזמן אני גם אעלה את המידה ל-16 .. סך הכל סחטיין אחלה אוטו ובנוגע לגיר אז כן זה לא DSG אבל בהחלט אחלה גיר שאפשר להפיק ממנו אחלה נהיגה . תהנה.


×
×
  • תוכן חדש...