Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5874 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

היום קיבלתי את הטלויזיה החדשה, סמסונג, 26 אינצ' (סדרה 3, 350).

 

כמה שאני לא מנסה לכייל אותה, אני לא מצליח.

הצבעים לא מספיק בוהקים, התמונה כאילו טיפה חיוורת, ואני לא מצליח לסדר את זה, וזה כבר מתחיל לחרפן אותי.

גם אם אני שם את הCOLOR על מקסימום, אז עדיין זה צבע חזק אבל חיוור בו זמנית.

קשה לי להסביר את זה.

 

אולי מישהו מבין למה אני מתכוון ויכול לעזור לי.

ניסיתי לכייל עם תמונה עם כל הריבועים לבנים+שחורים, וכו'.

פורסם

אז סיכוי טוב שכאן הבעייה שלך, באיחוד אם הכבל הוא באיכות ירודה.

בעקרון אם אתה מחובר להוט,אתה יכול להשתמש בחיבור SCART ->S-Video מהממיר לטלויזיה (קיים כמעט בכל ממיר היום למעט הישנים), ואם ליס אז ישנם כמה ממירים ספציפיים תומכים.

אם יש לך ממיר בעל חיבור HDMI אז נסה אותו, יותר טוב.

הטלויזיה שקנית היא בעלת איכות מעולה כך שהבעייה טמונה במה שמסביב כנראה.

אם אין בידך את הציוד הנ"ל, נסה להשאיל מחבר\מכר על מנת לבדוק את הטענה וחזור לכאן עם ממצאים :)

 

שבוע טוב

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

פורסם

תודה רבה.

כבר התחלתי לפקפק באיכות הטלויזיה.

כרגע הטלויזיה עדיין לא תלויה על הקיר לגן השתמשתי בכבליפ מאריכים, אולי הם חלק מהבעיה.

אתלה אותה סופ"ש הבא (או שאחד מבני המשפחה יעשה את זה מחר) ואעשה בדיקה דרך חיבורים אחרים!

תודה רבה ושבוע טוב!

פורסם

אתה יכול לחבר אותה לדי וי די באמצעות כבל HDMI. ככה תוכל לקבל הערכה טובה יותר לגבי איכות המסך שלך במצב הטוב ביותר.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

אין לי DVD.

אני מחבר קורא כרטיסי זכרון/הארד דיסק נייד עם RCA.

 

 

ניסיתי לשחק קצת עם הניגודיות והבהירות והצלחתי לעשות את זה יותר טוב, אבל המסך די כהה עכשיו.

אם אני מחבר את הטלויזיה הישנה, הרגילה, אז היא עובדת פיקס.

בזאת, עד שמשיגים תוצאה שנראית סבבה זה שעות של עבודה.

פורסם
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

סלבה זה מעולה! תודה רבה על הטיפ של מערכת הכיול, אני אבדוק את זה בבית מאוחר יותר.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

חיבור RCA מסוג AV לא נותן איכות מספקת - רזולוצייה של רק 250שורות. בטלויזיה שפופרת עוד היה אפשר לראות באיכות כזאת, אבל LCD מיועד לעבוד רק ברזולוצייה ספציפית. ממליץ להשתמש לכל הפחות ב-S-VIDEO בעל רזולוצייה 400 שורות, מומלץ בחום על COMPONENT או HDMI שיכולים להגיע לרזולוצייה 1080P. מניח שטלויזיה שלך היא HD READY, כלומר מומלץ להשתמש ברזולוצייה של 720P.

 

חיבור AV לא מומלץ אפילו לצפייה של שידורי כבלים או DVD, כאן מומלץ להשתמש לפחות ב-S-VIDEO אפילו בטלויזיית שפופרת שיכולה הרבה מעבר ל-250 שורות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
ניסיתי לשחק קצת עם הניגודיות והבהירות והצלחתי לעשות את זה יותר טוב, אבל המסך די כהה עכשיו.

אם אני מחבר את הטלויזיה הישנה, הרגילה, אז היא עובדת פיקס.

בזאת, עד שמשיגים תוצאה שנראית סבבה זה שעות של עבודה.

 

תפסיק לבזבז את הזמן שלך. בחיבור RCA תמיד תקבל תוצאה זוועה. חבר ב-S video או RGB או Component (מה שזמין). ההבדל עצום.

 

חבל לקנות טלויזיית LCD חדשה ולא להשקיע בכבל איכותי .

הכבל הוא זה שעושה את ההבדל במקרה שלך.

 

לא הכבל, שיטת הקידוד. לא צריך לקנות כבל בקופסה מפוארת, שישן לו מוקף במצעי סאטן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

 

החכמתי, תודה

 

מתעלק, יש לי סמסונג 42 סדרה 3, חיבור AV ואני מגלה 2 בעיות בכיול בערוץ 144:

 

1. לא מצליח לראות עיגולים שחורים בתוך השטח הלבן במסך הראשון

2. במסך השלישי התמונה לא סימטרית: רואים בצד שמאל 16:9 ובצד ימין הכיתוב הנ"ל קטום

 

אודה לפותרים

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

×
×
  • תוכן חדש...