Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5875 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי פורום,

אם מישהו מעוניין, תשלחו ה"פ.

כמובן שהכרטיס טיסה הוא בנוסף לשכר :lol:

גילוי נאות, אני גם מקבל כרטיס טיסה ע"ב מקום פנוי במקרה הנ"ל.

 

לקראת הקיץ הקרב דרוש תגבור בתחנת ישראל בחודשים יולי - ספטמבר . בכוונתנו לגייס למטרה זו סטודנטים .

הסטודנטים יועסקו במשמרות ובתפקידים שונים כגון: מלווי נוסעים הזקוקים לליווי, בעמדות העלייה למטוס ובידוק באמצעות I PHONE .

סטודנט שיעבוד משרה מלאה 3 חודשים יקבל כרטיס טיסה אחד על בסיס מקום פנוי לכל יעדי אל-על.

פורסם

הממ.. צודק.

 

קווים כללים:

 

עבודה במשמרות (יש 3 משמרות ביום של 8 שעות כ"א, אאל"ט: 8-16,16-24,00-8)

שכר כ-21.5 לשעה

לילה 150%

נוספות 150%

שבת 200%

153 שעות חודשיות

 

כנראה, נחשבים עובדי אל על למשך 3 חודשים.

העבודה מותנית במעבר ראיון בלבד (כמובן, רק סטודנטים).

 

זהו.

 

מי שמעוניין, קו"ח+צילום ת.סטודנט (מה שרשום בתקנון בקיצור) אלי בה"פ.

פורסם
היי פורום,

אם מישהו מעוניין, תשלחו ה"פ.

כמובן שהכרטיס טיסה הוא בנוסף לשכר :lol:

גילוי נאות, אני גם מקבל כרטיס טיסה ע"ב מקום פנוי במקרה הנ"ל.

 

לקראת הקיץ הקרב דרוש תגבור בתחנת ישראל בחודשים יולי - ספטמבר . בכוונתנו לגייס למטרה זו סטודנטים .

 

הסטודנטים יועסקו במשמרות ובתפקידים שונים כגון: מלווי נוסעים הזקוקים לליווי, בעמדות העלייה למטוס ובידוק באמצעות I PHONE .

 

סטודנט שיעבוד משרה מלאה 3 חודשים יקבל כרטיס טיסה אחד על בסיס מקום פנוי לכל יעדי אל-על.

 

 

אין הסעות מהדרום לנתב"ג במקרה? :wink:

פורסם
ההגעה לנתב"ג היא עצמאית?

 

אין הסעות מהדרום לנתב"ג במקרה? :wink:

 

למיטב ידיעתי (לא מניסיון, אני מגיע עם רכב), יש סידורי הסעות למי שגר במרכז.

פורסם
לדעתי השכר הוא ממש עלוב.:cry:

 

זה בכלל שכר מינימום?

 

שלושים אגורות פחות משכר מינימום :roll:

 

שכר עבדים, הרווחתי יותר לשעה בכיתה יא.

 

היי,

ראשית, אני לא המעסיק.

 

שנית, לגבי שכר מינימום:

http://www1.moital.gov.il/NR/exeres/01E4A3A1-5BCE-4B2A-A843-40385C3392CE.htm

 

ולא, זה לא יותר נמוך.

 

שלישית- מי שרוצה יותר כסף, יש שעות ונוספות, משמרות לילה וימי שבת.

 

רביעית-

עבודה קלה (ליווי אנשים לטיסה!!) לעובדים בלתי מקצועיים. אל תשכח את זה.

×
×
  • תוכן חדש...