Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז כמובן שזה היה צריך להגיע, אחרי כמה חודשים שלא שפכתי כסף על האוטו

(בפעם הקודמת זה היה 10K בפחות מחצי שנה-רק על תיקונים :shock: ),

התחילו לי רעשים כמו של חיכוך של הגלגל הקידמי השמאלי במשהו.

הצצתי מתחת למכסה מנוע, שכבתי מתחת לאוטו, לא ראיתי שום דבר חריג.

הרעש הוא לא רציף (ז"א לא כל הזמן), קורה רק במהירויות מעל 60-70 קמ"ש,

החיכוך מורגש ממש ממש בעדינות בהגה (שזה לא חוכמה, כי באוטו הזה כל דבר קטן,

מרגישים בהגה), והקטע היותר מוזר הוא, שכשאני לוחץ את הקלאץ (בנסיעה בנסיעה),

אז הרעש נהיה רציף ולא מקרטע כמו שהיה עם קלאץ' מחובר.

למישהו יש מושג :?::!:

פורסם

הקשר למצמד לא שייך בכלל, פשוט כאשר הנך לוחץ את הדוושה כל רעש נשמע בברור יתרה ובאופן רציף.

לאחר ההקדמה נעבור למנה העיקרית.

ככל הנראה השתחררה לך גומית האבק(גרמושקה) של מסרק ההגה.

ישנן שתי גומיות כאשר אחת נמצאת במרכז המסרק ואילו השניה יושבת בשמאלו, ניתן לזהותה במבט מבית הגלגל השמ' מיקומה בחלק העליון ימני של בית הגלגל.

הגומיה צריכה לכסות את שיני המסרק, צורתה קונית וזוהי מחלה של ה-106,AX ובנות משפחותיהם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

יש הערכת עלות נזק?

אתה יודע כמה זמן עבודה זה?

(כמובן בהנחה שאתה צודק, ואני מקווה שכן, כי אין לי כוח שיתחילו

לפרק את כל האוטו)

אה, ודרך אגב,

תודה כמובן :)

פורסם

עלויות גומיה-XX ש"ח+אזיקון.

עבודה-צ'יק צ'אק, פירוק גלגל, הלבשת הגומיה וחיזוקה ע"י אזיקון.

לא לשכוח לחתוך את שארית הזנב של האזיקון בכדי לא ליצור רעש חיכוך נוסף.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

גם אצלי בסקסו היה את אותו הרעש ולאחר שישבתי לכמה מוסכים על הראש החלטנו

להחליף את התושבת התחתונה של הגלגל.

התושבת היא זו המחברת את הדיסקית של הברקס לכיוון המזלג.

 

החלק כ 80 ש"ח, העבודה "קצת" יותר ולדעתי לא ניתן לבצעה לבד.

 

תגש למוסך ושיבדקו חופש בגלגל...

פורסם

לאחר ביקור במוסך אתמול, וחיפוש אחר הגומיה שקומפי חשב לגבייה,

התברר שהיא לא קרועה. חיפשנו חופשים כלשהם ולא נמצא דבר.

והקטע הכי מעצבן, כמובן כשחולה מגיע לרופא הוא מבריא, אז כמובן,

שהרכב לא עשה כל רעש במהלך נסיעת מבחן עם המכונאי.

אם יש למישהו רעיונות אחרים (אפילו מופרכים) אני אשמח לשמוע עליהם,

כי אני חייב להכנס ביום שישי עם הרכב למוסך שוב, ולפתור את זה.

רק מה שחסר לי זה שפתאום בסיבוב ישתחרר איזה משהו וקיר/מעקה

יקפוץ לי לכביש.

מישהו?

×
×
  • תוכן חדש...