Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מזמן הייתי מעורב בתאונה, את נסיבות התאונה אני מעדיף לא לתאר כרגע.

שני הצדדים לא מוכנים להודות באשמה וכבר פנינו לחברות הביטוח שלנו. הנזק שנגרם לרכב שלי הוא קטן עד לא משמעותי (תיקון הנזק יעלה לי עד 1,000 ש"ח).

 

בזירת התאונה ראיתי על הרכב הפוגע כי הוא היה ניזוק עוד לפני שהיה מעורב איתי בתאונה ושאלתי את הנהג אם זו תאונה ראשונה שלו, התשובה שלו הייתה שהוא עבר עוד תאונה שבוע לפני כן אך התעקש שלא הייתה באשמתו.

 

כעת חברת הביטוח שלו שלחה לי מכתב בו אני נדרש לשלם לו נזק בשווי טוטאל-לוס המסתכם ב- 4,000 ש"ח! הרכב שלו הוא איזו גרוטאה בשווי 5,500 ש"ח (לא אציין את דגם הרכב, אך הוא ישן). אין לי צל של ספק שהוא מנסה לתפור עליי את התאונה הקודמת שלו, ולא ייתכן שפגיעה קטנה בפח שלי גרמה לנזק עצום לרכב שלו, מה שמאשר את חשדותיי בנוגע לתאונה הקודמת שלו. אני אציין עוד שמיד לאחר התאונה הוא דיבר איתי ואמר שמוסך העריך לו את הנזק בשווי 1,500 ש"ח בכלל. אז איך פתאום המחיר עף למעלה לאחר בדיקת שמאי?

 

סוכנת הביטוח שלי מתחמקת ממני ועושה הכל כדי לא לטפל בעניין. היא אומרת לי ללכת לבית משפט לתביעות קטנות ולעשות הכל לבד אם אני רוצה לתבוע אותו. או לחכות שייתבע אותי ואז הם ייתנו לי ייצוג משפטי בלבד.

 

הבעיות שלי הן:

 

1. סוכנת הביטוח שלי מבקשת ממני לפנות למוסך ולקבל הצעת מחיר לתיקון הנזק. מהו האינטרס של המוסך? לייקר את הנזק, להקטינו או שאולי אין לו שום אינטרס?

 

2. במידה ולא מגיעים להסכמה כלשהי בין שני הצדדים והעניין באמת מגיע לטיפול בית משפט, האם הצד המפסיד, משלם את הנזק והוצאות בית המשפט מכספו האישי או שצד ג' מכסה הוצאות אלה? זו השאלה הכי חשובה שלי.

 

3. סוכנת הביטוח שלי אמרה לי שהתיקון שלי קטן ולכן חברת הביטוח של הצד השני תדרוש ממנו לתבוע אותי או לסגור איתי את העניין מכיוון שעלות התיקון תהיה מתחת להשתתפות העצמית שלו. האם עדיף לי שהתיקון יהיה נמוך או גבוה?

 

4. כמה עשויים לעלות הוצאות משפט במקרים אלה?

 

בגדול אני אשמח לכל עצה שהיא!

פורסם

אני חושש שהשאלות יותר מתאימות לפורום סוכני הביטוח או עו"ד.

 

לדעתי, בסוף תגיעו לבית משפט לתביעות קטנות, כל אחד יציג את הטיעונים שלו, והשופט יחליט,

מי מכם צריך לשלם למי.

ואולי (ויש סיכוי טוב), ששניכם תצטרכו לשאת בחלק מהתשלום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אם לא תספר על נסיבות התאונה- לא נוכל לדעת או להעריך אם אתה אשם או שיש לך אשמה תורמת ולכן אי אפשר יהיה לתת לך עצה טובה ונכונה מה לעשות.

קח בחשבון, שבתי המשפט אוהבים מאוד את העניין של רשלנות תורמת ואם יש לך חלק ולו הקטן בתאונה הם נוטים לפסיקה של 50-50 בהוצאות התיקון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...