Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לחברי הפורום , אני חדש ואני רוצה להרכיב מערכת לרכב שהביאו לי :).

התקציב שלי הוא 2600 ש"ח.

יש לי סאב וופר של פיונייר , ורדיו דיסק גם של פייונייר.

אם תוכלו לעזור לי לבחור סט רמקולים+מגבר הכולל בתוכו:

-שני קומפוננטים בגודל הרמקול בדלת הקידמית של אופל קורסה שנת 94'(בדקתי בכתבה "מידות הרמקולים ברכבים" וכתוב

אופל קורסה שנת 2000+, אם מישהו יודע מה הגודל בבקשה להגיד לי)+ טוויטרים כמובן.

-מגבר איכותי , של חברה מוכרת שנותנת עוצמה ואיכות.

-זוג רמקולים אחוריים 6x9 אשר מתאימים למגבר (אני מקווה שאני אוכל לחתוך את הקרש האחורי בהתאם לרמקולים).

 

תודה רבה על כל העזרה , אני מעריך את זה מאוד.

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

אהלן איציק,

 

גם לי יש אופל קורסה 98',אני כמעט בטוח שזה אותו דבר.

הרמקולים המקוריים שהגיעו עם הרכב שלי היה סט קומפוננט 6.5 אינץ' עם טיווטר בצד הדלת.(דרך אגב הטוויטרים של נוקיה,על הוופרים לא היה שום מדבקה או סימן זיהוי)

 

אבל! המגנט של היה ממש קטן,כך שאם תשדרג שים לב שתצטרך הגבהה כי רמקול ממוצע עם מגנט ממוצע לא יכנס חלק,

מה שגם הוופר המקורי היה עם תושבת פלסטיק שישבה על הדלת.

 

לגבי הרדיו דיסק שלך,איזה דגם הוא(זה משמעותי להמשך בניית המערכת)

 

האם התקציב שלך כולל חיווט? האם אתה מרכיב/מתקין בעצמך?

 

עדכן.

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

הייתי ממליץ לותר על רמקולים אחוריים ולרכז את התקציב במגבר+סט קידמי טוב.

מה ההספק וההתנגדות של הסאב הקיים אצלך? (אני מניח שכרגע אין לך מגבר עבורו)

מתחדשת*

פורסם

אוקי אז ככה , הסאב וופר הוא אצל אמא שלי באוטו , שהיה של אחי בעבר.

ואני לא יודע בדיוק מהו ההספק והתנגדות, אם אני יצלם זה יוכל לעזור?

לאמא שלי באוטו יש גם מגבר , אם אני יוציא עליו נתונים זה יוכל לעזור(המגבר הזה נשאר באוטו שלה , אני לוקח רק את הסאב).

 

לגבי הרמקולים בדלת , לא כל כך הבנתי למה אתה מתכוון שאמרת הגבהה.

 

התקציב שלי לא כולל חיווט ואני רוצה שמישהו יתקין לי , כלומר יורד כסף(לא יודע בדיוק כמה עולה חיווט והתקנה).

ומהו חיווט בכלל? :)

 

תודה רבה,

איציק.

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

מומלץ שתקרא(תחפש)בפורום,השאלות שלך ממש בסיסיות.

 

תבין יותר והשאלות שלך יהיו יותר ממוקדות.

 

בהצלחה. 

מנוע V6 בלי להתבייש.

פורסם

לא מצאתי כל כך תשובות בפורום , אך גיליתי שמהגבר שיש אצל אמא שלי באוטו הוא DHD 1400 - 6 Channels.

מקווה שזה עוזר , לגבי רדיו דיסק כנראה שזה http://www.autos-sound.co.il/RegularSaleDetails.aspx?productID=76

רדיו דיסק USB+MP3/WMA clarion דגם: DB285USB.

אם תוכלו לעזור אני ישמח :)

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

פורסם

up :) .. עזרה בבקשה..

[CENTER][B][COLOR=#ff0000]HU:[/COLOR][/B] DEH 80PRS [B][COLOR=#ff0000]Front Stage:[/COLOR][/B] Morel Elate 603 [B][COLOR=#ff0000]Subwoofer:[/COLOR][/B] Morel Primo 10 [B][COLOR=#ff0000]Amplifier:[/COLOR][/B] Leviathan II[/CENTER]

×
×
  • תוכן חדש...