Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אודי 80 קופה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6753 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש שני דגמים העונים לשם "אודי 80 קופה".

 

הראשון הוא משנות ה-80 והוא מרובע יותר, דגם זה מוכר גם דרך הילת מירוצי הראלי שהוא (לפחות המרכב שלו) השתתף בהם.

דגם זה הגיע לארץ ביבוא אישי והוא נדיר יחסית, יש כאלו עם המנועים הרגילים של ה-80 המשפחתית ויש גם דגם "קוואטרו" (הנעה כפולה) ספורטיבי וחזק יותר.

 

הדגם השני הוא של האודי 80 העגולה יותר מתחילת שנות ה-90, דגם זה מאוד מאוד נדיר בארץ ונחשב לעוד פחות ספורטיבי מה-80 קופה הקודמת.

 

שתי המכוניות הן בעיקר מכוניות GT מהירות ופחות יתאימו לתקיפת פיתולים מיוערים בואך נס-הרים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

דגם שנות ה 80 אכן זוויתי יותר, יוצר עד 1987, הדגם שהשתתף במירוצי הראלי שונה מהותית...כולל שילדה מקוצרת.

בשל שיטת המיסוי דאז בארץ, רוב הדגמים הינם 1800 סמ"ק , אנמיים למדי, אם כי בהנעת קוואטרו.

משנת 1987 הדגם עבר מתיחת פנים.

שני הדגמים יובאו גם בצורה מוסדרת אך דלילה.

לשאלתך, "והאם הוא שווה את ההשקעה?"

התשובה היא לא - אוטו זה לא מניה, בד"כ רק תוציא כסף, את פירות ההשקעה תוכל לראות רק אם תביט מעבר לארנק...

מניסיון,אם תחליט לרכוש , לך על אחת שיובאה ביבוא סדיר ולא אישי.

בהצלחה.

sweet_sport_quattro.jpg

P0001785_jpg.jpg

s2e.jpg

פורסם

אני לא בטוח שיש רכבים כאלה בארץ...ואם כן אני אשמח לראות,או אפילו לקנות.. :D

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם
דגם שנות ה 80 אכן זוויתי יותר, יוצר עד 1987, הדגם שהשתתף במירוצי הראלי שונה מהותית...כולל שילדה מקוצרת.

 

הקוואטרו המקורית (82 כמדומני) זהה בצורתה ל-80 שנמכרה בארץ.

הקוואטרו ספורט אכן הייתה בעלת שילדה מקוצרת (לא עזר מול ה205T16).

 

M1963 , איזה 80 אתה מחפש ? הייתה קוואטרו אחת במפגש לפני כמה שבועות.

פורסם
דגם שנות ה 80 אכן זוויתי יותר, יוצר עד 1987, הדגם שהשתתף במירוצי הראלי שונה מהותית...כולל שילדה מקוצרת.

 

הקוואטרו המקורית (82 כמדומני) זהה בצורתה ל-80 שנמכרה בארץ.

הקוואטרו ספורט אכן הייתה בעלת שילדה מקוצרת (לא עזר מול ה205T16).

 

M1963 , איזה 80 אתה מחפש ? הייתה קוואטרו אחת במפגש לפני כמה שבועות.

 

 

 

 

 

אני מעוניין דוקא בצורה החדשה והעגולה אבל ממש קשה לי להאמין שאני אמצא אחת כזאת... :cry:

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

יש אחת בנצרת אצל מוסך שביעקר מטפל בבימרים ,

הרכב הוא מודל 82 עם מנוע 4200 וקוואטרו , אני זוכר שהבן של בעל המוסך פעם גנב אותה ולקח לבית הספר ואחר כך כל המשפחה חיפשה אותו ( או ליתר דיוק את האוטו ) , כאשר הוא נתפס בעיר הוא פוצץ במכות עד לאוטו ואחר כך לא יודע מה קרה .

 

בכל מקרה האוטו נדיר ביותר ולכן הם מפחדים עליו כל כך , אני לא יודע אם זה אותו רכב אבל אני כן יודע שהוא דווקא דומה .

 

אאא אחרי שנזכרתי ( טוב שזה היה לפני סיום ה 60 שניות) המוסך הוא של מנסור , אם תבקש טוב אולי יתן לך להציץ באוטו ששמור כמו תינוק אצלם במוסך

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

בדרך כלל מי שנוסע באודי מאד קשה לו לעבור לרכב אחר....למה? לא יודע להסביר את זה .. האודי שלי כמעט בת 12 עם 86000 קמ בלבד ונראית כמו שיצאה מאולם התצוגה...אני מעדיף לעשות ממנה עציץ ולא למכור אותה... אז אני יכול להבין את אלה ששומרים על הרכב שלהם בקנאות. :D

מספר המשתמשים המחוברים הרב ביותר אי פעם היה :-D1963 1/4/08 ב- 17:54.

פורסם

לפני חודש וחצי בערך היתה אודי 80 קופה בצבע אפור במפגש, היא היתה למכירה.

 

 

שנת 92 (צורה עגולה).

היא היתה מייבוא אישי.

קוואטרו.

מנוע 2800 סמ"ק.

 

נסה לאתר את הרכב, אין לי מושג איך.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
קספארוב ,

 

אני מדבר על אותה קופה.

אם זכרוני לא בוגד בי , היא הייתה מרובעת...

לצערינו זכרונך בוגד בך :wink:

האאודי מהמפגש אכן היתה שנת 92' עם מנוע V-6 2,800 הנעה כפולה קבועה וצורה עגולה.

היא הייתה שייכת לאחד המכונאים במוסך המרכזי של אודי.

לפי שמועות (בלתי מבוססות) הרכב לאחר תאונת פרונט ובכל מקרה כבר נמכר.

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם

dear tommy,

המשפט שלך משתמע לשני פנים.

לא הבנתי:

הרכב עבר או לא עבר תאונת חזית?

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

×
×
  • תוכן חדש...