Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5916 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

האם מישהו ממכם מכיר שמע על המוסך הנ"ל, הם מתעסקים בעיקר בפ'גו וסיטרואן.

בעיקרון אני מחפש מוסך לפ'גו 106 שלי, לטובת בדיקת ריח דלק שככול הנראה מגיע מכיוון המנוע ולא ממיכל הדלק או נזילה כלשהי בתא הנוסעים.

בלי קשר גם אני צריך לעשות כיוון פרונט ועוד כמה בדיקות כלליות ואני מחפש מוסך אמין באיזור פ"ת.

 

תודה מראש

פורסם

שמע שמע, בצמוד למוסך הזה ממש, שוכן לו מוסך סהר.

כנס אליו ותחזור להודות לי .

סהר בן אדם משכמו ומעלה אדיב אמין ומקצועי, הוא מטפל לי ב 206cc, ואתה יכול לומר לו שאני המלצתי עליו.

פורסם

תפנה לחבר הפורום חיים יוד.

הוא נמצא גם בצומת סגולה, אצל "משה זר" מערכות הזרקה.

הוא מתעסק רק במערכות דלק.

 

מוסך כללי שמומלץ לרכבך הינו מוסך אורן, גם הוא חבר הפורום.

הוא נמצא ברחוב המרכבה 13 בחולון.

קובי

פורסם

בעבר הייתי אצל "משה זר" לטובת טיפול באגזוז, אני אבדוק אותו לגבי ריח הדלק גם כן

חולון קצת רחוק לי, תודה על ההמלצה.

מה לגבי כיוון הפרונט וכו?

פורסם

כיוון פרונט ממומלץ גם נמצא בחולון באיזור התעשיה, אולי כדאי לך ללכת גם אליהם וגם לאורן שירותי רכב.

המעבדה לרכב, רחוב הסתת 5.

הוא גם מפרסם בפורום.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=291800

אני אישית פניתי אליהם לגבי בדיקה לפני קנית רכב, המחיר שקיבלתי מהם הוא מאוד הוגן. וקיבלתי עליהם לא מעט המלצות.

בתקוה ללכת אליהם מחר לבדיקה.

קובי

×
×
  • תוכן חדש...