Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

הייתי כמה ימים בטיול, חזרתי היום והחלטתי לעשות סיבוב קטן עם הרכב.

 

ראשית, הרכב היה מפוצץ בחול, לא אבק, חול!

כמויות מסחריות, כמו כן נכנס מלא חול לתא המנוע בגלל הכונס הגדול.

 

אחרי ההנעה ותזוזה מהמקום נשמע קול נקישות מתכתי מתא המנוע,

מן צליל המזכיר לי את הילדות, "קלף בכנף האופניים",

הנקישות האלו נמשכות לאורך כל הנסיעה בעיקר במהירויות נמוכות (עד 50 קמ"ש)

 

ומכאן לשאלותיי:

 

 

 

1. האם יש לי סיבה לחשוש מכל החול שנכנס פנימה?

(מצד שני, אימפרזה טורבו נועדה לנסוע בשטחי עפר.. חייב לשמוע את דעתכם בעניין הזה)

 

 

2. האם יכול להיות שמשהו נשאב אל תוך המנוע דרך אינטרקולר החזית? [חול, אבנים קטנטנות מאוד מאוד

(אני יודע שזה בלתי אפשרי , אבל אי אפשר לדעת, אולי המון חול יצר קבובה קטנה)]

 

 

3. האם פעם מישהו נתקל בנקישות כאלו? (נשמע כצליל של קלף בכנף אופניים - אתם בטוח יודעים למה אני מתכוון)

 

 

4. האם יש קשר לזה שהרכב לא זז כמה ימים ולכמויות החול בתא המנוע?

 

 

 

פרטים/סממנים כלליים:

אימפרזה טורבו GT 1999

לא הותנעה 4 ימים

אינטרקולר חזית מלא בחול

נשמעת חלשה מעט (כאילו נעלמו להם כמה דציבלים)

מרגישה קצת חנוקה, לא נושמת מי יודע מה בטורים בינוניים - גבוהים (כנראה הפילטר נסתם)

 

מישהו מזהה את המחלה? יש למישהו איזה כיוון חקירה התחלתי?

 

 

אני מבקש לענות לפי הסדר! :wink:

 

 

תודה רבה לעונים!

פורסם

אימפרזה טורבו לא נועדה לנסוע על דרכי עפר, אל תטעה את עצמך וחלילה אל תחשוב שיש יותר מדי דמיון בין הרכב שלך לבין אותם רכבים שאתה רואה ב-WRC,יש דמיון חיצוני,ושם בערך זה נגמר.

 

לא יודע לומר לך לגבי הרעש הספציפי של הרכב שלך, אבל קומפרסור של לחץ אויר יהיה התחלה טובה, פשוט לרסס את תא המנוע על מנת להעיף את כל האבק וחול שיש שם (להזהר בנקודות רגישות שעלולות להפגע מהלחץ אויר).

 

האם הפילטר אויר מחובר כמו שצריך או שהחיבור שלו היה רופף ויתכן כי נכנסו גורמים לא רצויים לפנים המנוע ?

 

באם יש לרכב פילטר פתוח פרק ונקה אותו כראוי, אם הפילטר הוא מהסוג הרגיל והפשוט אולי שווה להחליף אותו בחדש.

 

בדוק נוזלים לרכב,וודא שהכל תקין.

 

התופעה נמשכת ?

 

נסה לאתר את מקור הרעש על מנת שנוכל לעזור יותר או לחילופין אל תסתכן ובדוק את הרכב במוסך.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

תודה EDAN על התגובה,

אני יודע שזאת לא אימפרזה WRC אבל עדיין, נראה לי שהרכב מסוגל ומיועד לנסוע בתנאי שטח של עפר וחולות.

 

ולגבי הבעיה, היא הסתדרה מעצמה לאחר איפוס מחשב ושעה של נסיעה,

לקחתי את העצה שלך לגבי הלחץ אוויר,

 

המנוע נראה עכשיו כמו חדש,

תודה רבה לך ;)

 

יום נעים

×
×
  • תוכן חדש...