Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ברגים משתחררים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידוע לרוב שברגים משתחררים בצרפתיות זאת מחלה, השאלה היא האם יש דרך לחזק ולסדר את הברגים ככה שלא יפתחו שוב גם אחרי החיזוק?

 

חבר שלי חיזק ברגים אצלו באוטו (106 רגילה) ועכשיו שוב הם רופפים ואנחנו רוצים לבדוק איך אפשר לסדר ככה שהם לא יעברו חיזוק כל חודש!

 

האם יש משהו שיכול לעזור כגול שייבות למינהן?

 

כל רעיון אחר יתקבל.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

חומר שמורחים על הבורג... חומר זה מונע את פתיחת הבורג מזעזועים וגם מאפשר פתיחה כשכן רוצים...

יתרון: לא תופש מקום כמו שיבה קפיצית, מחזיק חזק יותר בחלק מהמקרים ונראה אסטטי (לא רואים אותו)

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

ברגים באוטו, שים לב שאתה נכנס לבורות כל הפלסטיקים רועדים באוטו כאילו הם טיפה משוחררים

 

כאילו הם לא מחוזקים מספיק

 

והחלונות מידי פעם רועדים אצלי לפחות אז פשוט מחזקים ברגים שונים ברכב וזהו

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
2 פתרונות :

1. שייבות קפיציות/כוכב וכו' - הכי קל למצוא ברח' צ'לנוב בת"א , או בחנויות ברגים.

2. לוק טייט.

 

 

מנסיוני עם לוק-טייט הוא בסדר כל עוד מדובר באלקטרוניקה, אב מביקור באולמות הייצור אצלנו בחברה, במקומות שבאמת צריכים עמידה ברעידות וטלטולים שמים או דיסקיות-קפיץ (לא ברורה לי ההתנגדות להן) או דבק חם.

 

 

 

רון.

-דב דב דבק חם-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

אני חושב ללכת על השייבה קפיצית שתתאים לכל חומר

 

רק צריך לקנות מידה מתאימה

 

עכשוי בדלתות (בתוך הדיפונים) יש ניילון מיוחד שהבנתי שדורש החלפה, מישהו יודע איפה ניתן להשיג כזה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אצלי בבסיס משתמשים בלוק טייט לחיזוק ברגים במנוע (מנוע וונקל) ויש הרבה מאוד זעזועים וחום והלוק טייט עומד בכל הטלאות האלה בהצלחה.

אל תשכח שכאשר שמים אותו אסור שיבוא במגע אם אוויר כי אחרת הוא לא יתייבש, רק בהברגות שמים אותו.

פורסם
ברגים באוטו, שים לב שאתה נכנס לבורות כל הפלסטיקים רועדים באוטו כאילו הם טיפה משוחררים

 

כאילו הם לא מחוזקים מספיק

 

והחלונות מידי פעם רועדים אצלי לפחות אז פשוט מחזקים ברגים שונים ברכב וזהו

לדעתי מה שאתה מתאר קשור יותר לאיכות החומרים בתא הנהג וטיב הרכבתם ופחות להתרופפות של ברגים.

כלומר, אין הרבה מה לעשות.

שייבות קפיציות זה פיתרון טוב להתרופפות ברגים אבל לא תמיד ניתן לשים אותן בכל מקום מסיבות אסטיות .

קח בחשבון שסגירה עם לוק טייט בהרבה מקרים היא סגירה "לכל החיים", בייחוד עם חלקי פלסטיק.

והכי חשוב:

אם ברגים בחלקי פלסטיק משתחררים כתוצאה מעומס או יותר נכון חלוקת עומסים לא נכונה ע"י היצרן,

אז במקרה של חיזוק הברגים אתה דווקא יכול לגרום לכך שייוצר באזור סדק.

אריאל

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

פורסם

עזוב אותך, שים לוקטייט של ברגים, נראה לי אתה יכול לשים P-35 זה דבק טוב לדברים האלו אני חושב, וסתם לידע כללי, השחל לא מייבא לוקטייט, הוא סתם דילר, רוטל הם יבואנים רשמים...

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אריאל מדובר בברגים נסתרים ככה ששייבה קפיצית אין בעיה לשים

O.K אז שייבות קפיציות הן באמת פיתרון טוב עבורך.

שיהייה בהצלחה ואשמח לשמוע מידי פעם איך העסק מחזיק.

אריאל.

יונדאי ix35 + i10 שנת 2011

×
×
  • תוכן חדש...